Disebabkan waktu pkp ni tak boleh keluar rumah so syakilah pon lepak je kat rumah kondo dia. Rutin biasa tido lepak makan and layan ig. one day bila syakila bangun tido dia main phone. tetibe dia rasa nak tengok porn. dia pon bukak porn and layan video sex. then dia rasa horny gile sambil tengok tu dia main dengan pussy dia. Dia lagi horny when dalam video sex tu perempuan kene jolok kat pussy and moaning. syakila pon jolok pussy dia ngan jari kuat kuat sambil main boobs dia. Tak puas masturbate macam tu syakila pon bogel and sambung masturbate. Dah lama lepastu syakila pon squirt
"AAAHHHH AHHHHH AHHH OOHH AHHHHHHH" sambil jerit.
Habis cadar katil dia basah. Then dia pon nak pergi mandi. when dah sampai bilik air dia perasan yang takde air,
"aduhh air tak ade pulak..ni mesti masalah paip".so syakila pon call la plumber.
Sementara tunggu plumber tu datang syakila layan satu lagi video and masturbate. when plumber tu datang syakila cepat cepat pakai baju and and seluar. dia ajak plumber tu masuk and plumber tu terkejut tengok syakila. plumber tu tengok syakila cuma pakai baju kuning dia and seluar short jeans paras peha je. plumber tu sedap cuci mata tgk syakila. disebabkan syakila nak cepat jadi dia lupa nak pakai bra. Plumber tu nampak puting tetek syakila yang tegang and peha yang putih. syakila pon tunjuk bilik air yang problem tu. Plumber tu pon start buat kerja. syakila pon teman sekali plumber tu buat kerja sebab takut plumber tu curi ape ape.
mase plumber tu baring untuk betulkan paip kat bawah singki, dia bleh nampak alur pepek syakila sbb pantiesnya yg basah sikit akibat masturbate separuh jalan. syakila tanya apa masalah paipnya, tapi plumber tu tak jawab sebab terpesona dengan pepek syakila. pastu syakila ulang lagi soalan dia. baru plumber tu sedar balik plumber tu citekan masalah paip syakila yg makan kos yg tinggi kalau dia buat sekarang. syakila cakap yang dia tak kisah pasal kos janji siap hari tu jugak.
jadi plumber tu buat kerjanya. mase tengah buat kerje plumber tu lupa alatnya kat atas meja dan minta tolong syakila ambikkan. mase syakila tunduk dan nak bagi alat tu, plumber tu dapat view lurah tetek syakila yg putih dan gebu tu. jadi lps plumber tu dah siap betulkan masalah paip bilik air syakila, dia minta bayaran. syakila pun mula cuak sebab dia lupa nak keluarkan duit.Â
jadi syakila tanya plumber tu untuk bayar ansuran tapi plumber tu tak terima sebab kerjenya dah settle. jadi syakila dah tahu nk buat ape. syakila tanya plumber tu terima blowjob tak smbil melulut dan mengosok batang plumber tu. Bila syakila dah buat macam tu, plumber tu pun bukak seluar dan bagi syakila blowjob.
Syakila jilat2 dan hisap2 batang plumber tu dengan rakus dan ludah2 pastu gesel2 dekat bibirnya. plumber tu dah tak tahan. jadi syakila kangkangkan kakinya dan masukkan batang plumber dlm pepeknya.Â
plumber tu henjut puas2 pepek syakila yang ketat tu. lepstu plumber tu tukar wheelbarrow. syakila tahan tangan dekat lantai. plumber tu pulak tahan kaki syakila dan sambung henjut laju2.
Bila hampir pancut plumber tu keluarkan batang sebab nak syakila buat titjob. syakila tu letak batang plumber tu kat tengah2 teteknya pastu tekan kedua2 teteknya dan pressure batang plumber tu lepastu baru gesel2 sampai plumber tu pancut. habis tetek syakila kene tompokan air mani plumber tu. akhirnya,bayran syakila dh settle dan masing2 puas. syakila cakap kalau dia ada masalah 'paip' lagi dia akan call plumber tu.