"SE TULIIIII!!!!!!"

185 2 0
                                    

•ALEKSI KAUNISVESI•
Heräsin. Otin mun puhelimen ja katoin somet. Sit mustin sen. EI VITTU! Mun piti olla jo vartti sitten tutustuu yhteen bändii ja tehä niitten kaa joku biisi! VOI PASKA PERSE!!!!

Istun jo autossa. Olin pukenu päälleni vaan jotkut mustat farkut ja hupparin.
Käynnistin auton ja laitoin navigaatorista osoitteen "metsäkuja 69" ( hehe hauska numero:D) sinne meni ajaa noin 15min joka meinaa sitä että oon lähes tunnin myöhässä sovitusta ajasta. Ei kauheen hyvä esivaikutelma jos voisin sanoo...

•JOEL HOKKA•
"Pojat meille tulee uus jäsen tänään!!" Huusin. "Me tiedetään! Eks sen pitäny olla joku tunti sitten tässä?!" Joonas kysyi. Se oli totta. Mutta mitä väliä olihan Ollikin myöhässä tänää 45min.
——
"SE TULIIIII!!!!!!" Huusin Joonaksen ja Nikon korviin. "Joojoo ota ihan rauhallisesti!" Niko huusi takaisin.

•OLLI MATELA•
Ääh! Mua jännitää uudet jäsenet. Millanenkohan se on? Onks se kiva? NÄYTÄNKS SILTÄ ETTÄ OISIN KAIVAUTUNU MAAN ALTA??!!!
*BING
Ovikello soi ja Joel ryntäsi avamaan. Joonas kipittäen perässä. "Moi!" Kuulin jonkun sanovan "sori ku oon myöhässä unohin laittaa herätyksen" tuo sanoi. " joo ei mitään Olliki tuli 45min myöhässä." Joonas sanoi. Se oli totta. Auton vika ku ei halunnu käynnistyy! "Tuu peremmälle!" Kuulin Joelin sanovan. Pian mun ja kaikkien muiden edessä seisoi mua vähän pidempi mustatukkainen poika. Vitun hyvännäkönen. Oon aina tienny et oon enemmän poikiin päin. Eli homo. "Tässä on Niko." Joel sanoi ja alkoi ilmeisesti esitellä meitä. Niko tervehti tuota ja Joel jatkoi. " toi on Tommi." "Moi!" Tommi sanoi "moikka" tuo sanoi. " Tää on Olli" Joel sanoi ja osoitti katseen minuun. "Moi vaan" sanoin. Apua kuulostin oudolta. Mun aamu ääni ei ollu vieläkään lähtenyt.

ALEKSI KAUNISVESI•
Help. Olli on ihan vitun hot. Oon aina tienny et oon homo nii täs ei oo mitään ihmeellistä. "Mä oon Joel ja toi on Joonas!" Joel jatkoi. "Mikä sun nimi muuten on??" Niko kysyi. " Aa joo oon Aleksi ja mun taiteilu nimi on Alex Mattson." Sanoin. Kyl tää ihan kelpo bändiltä vaikuttaa.

————————————————————————
315 sanaa
Tässä ois nyt eka osa tätä uutta tarinaa. Yritän kirjottaa tätä ainakin kaks osaa viikossa<3 toivottavasti tykkäätte ja pls jakakaa tätä tarinaa eteenpäin!😭🙏

Over my dead bodyWhere stories live. Discover now