Herkese merhaba arkadaşlar. Kendi hayatımı anlatmaya karar verdim. Herkese keyifli okumalar.
Ben Kader ismim gibi kadere inananlardanım. Hayat beni nereye sürüklüyorsa oraya gidiyordum ve bundan çoğu zamanda pişmanlık duyuyordum. 17 yaşındayım hayat bana göre toz pembe. Ama nerden bilebilirdim ki 12. sınıfın tüm hayatımı değiştireceğini.
Annem her zaman doktor olmamı isterdi birilerine yardımdan çok parası için doktor olmamı isterdi. Babam ise ona fark etmezdi hep devlete arkanı yasla yeter derdi çünkü babam pazarda çalışıyordu onun neden böyle dediğini bu yüzden anlayabiliyordum. Tabi bir de kardeşim var Melek. Hayattaki tek arkadaşım olacağına inanıyordum ama kendisi ortaokula gidiyordu ve her şeyi anneme yetiştirirdi o yüzden ona hiçbir sırrımı anlatmazdım.
Her zaman içime kapanık biriydim konuşmayı sevmezdim hiçbir arkadaşım yoktu kimseyi sevmezdim. Tek hedefim doktor olmak ve annemi mutlu etmekti. Normal bir devlet okulunda okuyordum annem yeterli olmadığını düşündüğü için beni 12. sınıfta dershaneye yazdırmaya karar verdi evimize en yakın olan dershaneye yazdıracaktı çünkü annem beni hiç uzak bir yere tek başıma gitmeme izin vermezdi. Bir hafta sonra seviye belirleme sınavı yapacaktı dershane sonra da dersler başlayacaktı heyecanlıydım. İnşallah birinci sınıfa düşerim diye sürekli dua ettim.
Ve bir hafta geçti sınava girdim ama sorular zordu çözemiyordum moralim bozuldu sonra kendimi motive etmek için ben yapadıysam onlarda yapamamışlardır diye düşündüm. Sınavdan çıktım moralim bozuktu şimdi anneme ne diyecektim bana kızacaktı hiç sinirini çekemezdim o yüzden sınav güzel geçti diyecektim. Tabi ben bunları düşünene kadar çoktan eve varmıştım dershaneyle evim arası 5 dakika bile değildi. Zili çaldım annem açtı ve sınav nasıl geçti dedi bende güzel dedim ve içeri geçtim stresten çok acıkmıştım hemen yemek masasına oturdum sınav senem olduğu için kilomu umarsamıyordum kıtlıkta kalmış gibi yiyordum. Yemeğimi yiyip odama geçtim.
Tek işim ders çalışmaktı annem hep böyle derdi ben sana kalk evi süpür yemek yap demiyorum senin tek görevin ders çalışmak ben nasıl görevimi yerine getirip yemek hazırlıyorsam sende ders çalış derdi. Zaten ev işinden yemek yapmaktan hiç anlamazdım evdeki eşyaların yerini bile bilmezdim.
Ve aradan bir hafta geçti anneme mesaj geldi birinci sınıfa girmiştim çok mutlu olmuştum annemden azar yemekten kurtuldum diye. Ertesi gün dershane vardı o yüzden erkenden yattım.
Sabah erken kalkıp hemen üzerimi değiştirip saçımı tarayıp topladım. Annem saçımı açmama izin vermezdi öğretmenlere kötü imaj verirmişim.
Dershaneye gelip sınıfa girdim girer girmez okuldan arkadaşımında bu dershaneye geldiğini hatta aynı sınıfa düştüğümüzü görünce tüm moralim yerle bir olmuştu. Hiç anlaşamazdım onunla. Adı Selin. Hırslı biriydi hep ön planda olmayı severdi paylaşmayı sevmezdi. Ben ise hiç hırslı biri değildim.
"Kader kader gelsene yanıma otur" Selin bana sesleniyordu şaşırdım. Acaba kızın amacı neydi neden yanında oturmamı istedi diye düşünerek gidip yanına oturdum. Samimiyetsizce gülüyordu bana bende zorla gülümsemeye çalıştım.
Selin çoktan diğer sınıftaki kızlarla tanışmaya başladı dedim ya ön planda olmayı seven bir kızdı bende tüm sınıfa şöyle bir baktım herkes birinci sınıfta olmanın mutluluğundan çok egoist havalı bir hale bürünmüşlerdi o an anladım ki bu sınıftan kimseyle anlaşamazdım. Ta ki sınıfa biri girinceye kadar. Ortaokul arkadaşım Dilaraydı bu. O da beni tanımıştı bana selam verdi ama yanında başka bir arkadaşı vardı bir oğlan. Yani o çoktan kendine arkadaş bulmuştu.
İç sesim asla susmazdı o kadar çok konuşurdu ki bazen sus diye bağırırdım iç sesime ve iç sesim konuşmaya başlayınca çevremdeki hiç kimseyi duymazdım evet hocanın içeri girdiğini de duymamıştım.
İlk dersimiz Matematikti en sevdiğim dersti ezber yoktu çünkü. Hoca kendini tanıtıp hemen derse başladı tabi birinci sınıftık zamanımızı kaybedemezdik. İlk konu trigonometriydi hoca sorular sorup duruyordu çoğunu yapıyordum ama cevabı söyleyemiyordum utanıyordum.
Yanımda oturan Selin ise tüm sorulara cevap veriyordu. Soruyu bilemeyince bana baktı çözmüş mü diye bende saf gibi ona nasıl çözdüğümü anlattım sanki kendisi çözmüş gibi hemen hocaya çözdüm hocam dedi. Yani Selin ilk günden hocanın gözüne girmişti bile.
Evet arkadaşlar ilk bölüm diye biraz kısa tuttum. Sizden bol bol yorum bekliyorum.
Tabi nasıl bu kadar sessiz kalıyorsun da diyebilirsiniz sinirlenebilirsiniz her şeyi anlatıcam ilerleyen bölümlerde. Benim gibi olanlar yazın dertleşelim.
Sizden bol bol yorum bekliyorum bana tavsiye de verebilirsiniz
Okuyan herkese şimdiden teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
Romanceİki gencin sosyal medya üzerinden tanışıp birbirlerine aşık olması