Tutun näkönen asunto

80 4 0
                                    

Y/n
Mulla meni aika lujaa yöllä. Mulla oli kivaa ainaki niissä kohissa mitä muistan. Taisin törmätä tuttuihinkin, koska heräsin aika tutun näköisestä asunnosta. Olin päätynyt Joelin luo. Nukkumaan vain. Onneksi en ollut päätynyt esim. Joonaksen luo.

Joonas
Mä en itekkää tiiä mitä tapahtuu tai mitä mun pitäis tehä. Olin just maannu Aleksin kanssa. Parhaan kaverini. En ees tiiä miks ja onko mulla niinku jotaki tunteita. Oon nyt aivan sekasin kaikesta. "Mikä se kolahus oli?" kysyin rikkoen hieman kiusallisen hiljaisuuden. "Aa siis tipuin sängystä" Aleksi naurahti. "Aa okei" sanoin.

Aleksi
Tää on tosi outoa. Oon viettäny viime yön mun parhaan kaverin eksän ja samalla parhaan kaverini kanssa. Ja musta alkaa tuntuu, että tykkään Joonaksesta. En kuitenkaan haluu kertoo sille, koska pelottaa myös y/n reaktio. Mä en tiiä yhtään mitä mä teen. "Mitäs nyt?" kysyin. "No en mä tiiä. En ees tiiä mitä mieltä oon tästä kaikesta." Joonas sanoi. "En mäkään" sanoin. "Ei ees olla vielä löydetty
y/n:ääkää" jatkoin. "Se on ehkä tässä nyt tärkein asia" Joonas sanoi. "Nii" vastasin, vaikka en ollut aivan samaa mieltä.

Joel
Kuulen y/n tulevan makuuhuoneesta. Olin tekemässä aamupalaa.
"Huomenta" y/n sanoi. "Huomenta vaan" vastasin. "Miten mä tänne oikeen päädyin?" tuo kysyi. "En ees muista" naurahdin. "Aa kiva" y/n naurahti.
"Oliks kaikki bändiläiset siellä baarissa?" Y/n kysyi hetken päästä.
"Joo. Miten nii?" kysyin. "Eiku mietin vaa" tuo vastasi. Y/n käyttäytyy tosi oudosti. Onkohan sillä kaikki hyvin.
"Onks kaikki okei?" päätin kysyä. "No joo. Tai no ei oikeestaan." y/n vastasi. Huoleni kasvoi. "Mitä on käyny?" kysyin huolestuneena. "No siis ekaks Joonas makas jonkun naisen kanssa ja sit viel sen jälkee se suuteli Aleksin kanssa" y/n selitti. "Mitä ihmettä?" olin hämilläni. "No niimpä. Ja varmaan nytki Joonas on jonkun muijan kaa jossaki." y/n sanoi surullisena.
"Ootteko te vielä yhessä?" kysyin. "Ei" tuo vastasi ja kyyneleet alkoivat valua hänen silmistään. Halasin tuota niin lujaa kuin vain pystyin. Miten Joonas on voinu tehä noin? Ja miks se suuteli Aleksin kanssa?

Tällänen tällä kertaa. Sori kun kirjotan näin lyhyitä näistä. Yritän parhaani mukaan kirjottaa pitkää mut sit ne vaan aina päätyy tämmösiks lyhyiks (onks toi ees oikee sana? :D) Mut joo toivon että tykkäätte vaikka onkin lyhyt :)

Miten oot niin ihana?Where stories live. Discover now