Chris Evans
Lizzievel ma van egy hete, hogy eljöttünk ide Puerto Ricora kellett egy kis kikapcsolódás a forgatás után. Minden napra jutott valami kis program. Elmentünk várost nézni, megízlelhettük az itteni ételek ízeit és minden este a tengerbe végeztük. Kihasználtuk az 5 csillagos hotel wellness részlegét is. Ma viszont nem terveztünk semmit, csak lustulunk a szobánkba és valami nagyon gagyi romantikus filmet kell majd végig szenvednem.
-Jó reggelt-simogattam meg kedvesem növekedő pocakját. El sem hiszem, hogy apuka lesze.
-Szia-motyogta-Mi a mai program?
-Lustizunk-húztam közelebb magamhoz-Hozatok majd fel reggelit. Mit szeretnél?
-Csokival töltött palacsintát. Azzal a finom mézes teával-nézett rám bociszemekkel.
-Nektek bármit-nyomtam egy csókot szájára majd tárcsázni is kezdtem.
-Jó reggelt. Chris Evans vagyok.
-Jó reggelt Mr. Evans. Miben segíthetek?
-Szeretnék kérni egy csokival töltött palacsintát és egy erdei gyümölcsös mézes teát és egy sajtos omlettet narancslével.
-Rendben, nemsokára visszük is.
-Köszönöm, viszontlátásra-tettem le a kagylót majd visszabújtam az ágyba-Mindjárt lesz kajánk is.
-Az jó mert kezdek éhes lenni-kuncogott Lizzie.
Negyed óra múlva kopogtattak ajtónkon, lassan odacammogtam majd megköszönve vettem át reggelinket.
-Na mit hoztam-emeltem meg a tányérokat.
-Nyami-ült fel nagy nehezen majd elé raktam a kért ételt aztán én el beültem mellé és falatozni kezdtünk.
-Ez mennyei volt-simogattam a hasamat a reggeli után-Nem megyünk el majd sétálni?-simogattam karját.
-Lehet róla szó. De csak amikor jön a takarító.
-Megegyeztünk.
■■■
A takarítók 10 óra fele kezdik meg mindig a szobák rendrakását így mi is elindulunk mikor már látjuk a folyosó elején. Nem tudtuk merre menjünk mivel ebbe az egy hétben már mindent meglátogattunk így csak bolyongtunk a tengerparton.
-Vajon Lisáék, hogy vannak?-kérdezte hirtelen Lizzie.
-Nem tudom, még kedden beszéltem vele az apukája miatt de lehet ha visszamentünk felhívom.
-Biztos élvezi, hogy egyedül van abban a nagy házban.
-Az biztos-értettem vele egyet-Csodálkoztam, hogy nem jelent meg róluk egy cikk sem mikor volt Tomnak a premierje.
-Na azon én is, bár lehetséges, hogy Tom elintézte, hogy ne legyen semmi róluk. Így védi Lisat a nagy kavalkádtól.
-Jó hatással van Lisara
-Igen, sokkal boldogabb mióta együtt vannak. És sokkal barátkozósabb lett.
-Jó döntés volt, hogy elhívtad a pókunkat a szilveszteri buliba-nézett rám mosolyogva, csak átkaroltam és kellemes csendben sétáltunk tovább.
Már egy jó ideje sétálunk mikor mindkettőnk hasa megkordult így elmentünk a közeli étterembe. Ott mindketten sült garnéla rákokat kértünk sült krumplival meg hideg limonádéval. Majd az ebéd elfogyasztása után már a hotel felé vettük az irányt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Út a biztonság felé |✔|
ФанфикLisa Simons lassan közeledik a 20 felé. Élete édesanyja halála után romokba hull. Egy decemberi napon összefut rég nem látott bostoni szomszédjával Chris bácsival. Attól a naptól kezdve élete egyre jobb és jobb lesz. Ha szeretnétek végig követni...