1. Zambeste
2. Asculta
3. Sa inveselesc petrecerea... improvizez, creatie...
4. Vulgara...
5. Work in progress.
6. Sa fiu calma si sa am rabdare cu fiecare. Lectia rabdari trebuie sa o invat, pe care eu acum nu o am deloc.
7. Avantajul de a avea doua secunde in avans. Cum sa reusim aticipand viitorul - Vivek Ranadive si kevin Maney
8. "Cand esti in memoria altuia, mintea iti proiecteaza o imagine a ta ca si cum ai fi fost acolo"
9. Alegerea mea imi creaza viitorul!
10. Starea de bine sa masoara in fapte si putine vorbe.
Ele: daca nu este hate...ceva nu faci bine 😂🤦♀️
11. Aprovizioneazati creierul la un nivel PRO.
12. Cat de tare nu ai randare? La capitolul acesta trebuie sa invat sa nu mai fiu dezastru 🙏
13. Eu trebuie sa fiu mereu o aparite placuta.
14. Rabdare si curaj. Apare o victima!
15. Sa nu mai imi fie rusine sa spun tot ce gandesc, ce ma doare, ce pe mine ma duce/pune in/pe minus iar pe celalalt il pune pe plus. Rusina ma omara si nu este in avantajul meu, ci frustrant ca pierd.
16. Ma simt ca un tac rusesc, orice fac eu reusesc 😎
17. Sa nu te limitezi niciodata!
18. Cand oamenii revin pa noi. E pura simfonie. Ori magie.
19. Sa nu mai am asteptari de la f si c. Trebuie sa invat asta la mine! Sa am asteptari doar de pa mine.
20. Alegerea esentiala este c cu potential de multeee o.
21. Ma enervez (foarte) repede din orice si plang! Ma enervez foarte repede si sunt permanent nemultumita! In ultima vreme ma enervez din absolut orice si nu ma mai pot controla! Trebuie sa invat cum sa fac sa nu ma mai enervez asa tare!