"သားေရာ..."
"သခင္ေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး မနက္ကကားယူၿပီး အျပင္ထြက္သြားပါတယ္.."
"ေရွာင္းက်န့္ေရာ သားနဲ႕ပါသြားတာေပါ့... သားက ဘာေျပာသြားေသးလဲ.."
"သခင္ေလးရိေပၚက မနက္စာကိုအျပင္မွာပဲ စားလိုက္မယ္လို႔ေျပာပါတယ္..."
"အင္း...သြားလို႔ရၿပီ..."ယြဲ႕လီလီတစ္ေယာက္ အိမ္ေတာ္ထိန္းခ်ဴးရီကို
ထြက္သြားခိုင္းလိုက္သည္။
ခ်ဴးရီထြက္မသြားခင္ ဝမ္ရိုဟန္ေရာက္လာတာေၾကာင့္ ခ်ဴးရီလည္း သခင္ႀကီးအတြက္ မနက္စာျပင္ေပးၿပီးမွ ထမင္းစားခန္းအျပင္သို႔ထြက္သြားေလသည္။"ေရွာင္းက်န့္ကိုဘယ္လိုလုပ္ဖို႔စဥ္းစားထားလဲ.."
ယြဲ႕လီလီအေမးေၾကာင့္ ဝမ္ရိုဟန္တစ္ေယာက္
မ်က္ခုံးပင့္ၾကည့္ရင္း..
"ဘာကို ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ..""ရွင့္ကိုယ္ရွင္လူေကာင္းတစ္ေယာက္လို ဟန္ေဆာင္မေနပါနဲ႕...ကြၽန္မက ရွင့္အေၾကာင္းအကုန္သိတဲ့သူပါ.."
"ရွင္ ေရွာင္းက်န့္ကို သားနဲ႕လက္ထပ္ေပးလိုက္တာ အေၾကာင္းတစ္ခုခုရွိလို႔ပဲမဟုတ္လား..
အဲ့ဒီအၾကာင္းအရင္းကို ကြၽန္မက စိတ္မဝင္စားပါဘူး..
တစ္ခုပဲ ရွင္ဘာလုပ္လုပ္ ကြၽန္မသားကို မထိခိုက္ပါေစနဲ႕...မဟုတ္ရင္ ကြၽန္မဘာလုပ္မိမယ္ဆိုတာအာမမခံနိုင္ဘူး.."ဝမ္ရိုဟန္ ယြဲ႕လီလီ၏စကားေၾကာင့္...
"ထူးဆန္းလိုက္တာ...မင္းက ေရွာင္းက်န့္ဆိုတဲ့ကေလးအတြက္လုံးဝမစိုးရိမ္ဘူးေပါ့...သူက မင္းအခ်စ္ရဆုံးသူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ကေလးေလ...သူ႕ကိုထိခိုက္ရင္လည္းရတယ္ေပါ့.."ထိုစကားကိုၾကားေတာ့ အသံထြက္ေအာင္ထိရယ္လိုက္မိသူက ယြဲ႕လီလီျဖစ္သည္။
ရယ္လို႔အားရကာမွ..."ကြၽန္မအတြက္ေတာ့ ကြၽန္မသားက အေရးႀကီးဆုံးပဲ...က်န္တဲ့သူကိုဂ႐ုစိုက္ရမွာလား...ဒါကလည္း ရွင့္ဆီကသင္ယူခဲ့တာေတြပါပဲ...ရွင့္ေၾကာင့္ ကြၽန္မကအခုလိုေျပာင္းလဲသြားခဲ့တာေလ...ရွင့္ေၾကာင့္..."
"ေအာ္...ဒါနဲ႕ ရွင္ ေရွာင္းက်န့္ဆိုတဲ့ကေလးကို ျမန္ျမန္ရွင္းထုတ္သင့္တယ္ထင္တယ္....
အဲ့ဒီကေလးက သားရိေပၚနဲ႕နီးကပ္လြန္းသြားရင္မေကာင္းဘူး..အထူးသျဖင့္ရွင့္အတြက္ေပါ့...."
BẠN ĐANG ĐỌC
I really need you(Completed)
Fanfictionတစ်ယောက်ရဲ့ဘဝမှာ တစ်ယောက်မရှိရင် မဖြစ်တဲ့ ပတ်သတ်မှုမျိုးနဲ့ တည်ရှိနေတဲ့ ဖြစ်တည်မှုမျိုး...........။ အဲ့ဒါကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ ပတ်သတ်မှုကံကြမ္မာပါပဲ.....။ ရိပေါ်+ရှောင်းကျန့် တစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝမွာ တစ္ေ...