1.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Çok bekledim, çok göz yaşı döktüm arkasından ama hepsi geçecek biliyorum.2 aydır girdiğim depresyonun etkisi geçmiyordu aksine  gün geçtikçe daha kötü oluyorum.İşte beni mahvedip gitmişti, bunu başarmıştı. Benim hayatım deprem gibi sallanırken o beni korumaya yemin edip üç günlük insan icin beni bırakıp gitmişti.Annem ve babamın bile umrunda olmayan biriydim ben. Ablamdan ve ondan başka kimsem yokken ikisi de gitmişti şimdi.Yapayalnız, ıssız kalakalmıştım.
...

Çalan telefonumun sesiyle korkunç kabusumdan uyanmıştım.Bugün haftasonu olmasına rağmen kimdi bu arayan dengesiz şimdi.Kollarimi güçlükle kaldırıp yatağımın yanındaki komodinin üzerinde susmadan Çalan telefonumu alıp ekranı yüzüme dogrulttum arayanın kim olduğunu görmek için.Kaydedilmemis bir numara arıyordu. Ablam olamazdı heralde çünkü beni terk edeli daha 2 gün olmadan beni arayacak cesareti olacağını sanmıyorum.

İki dakika boyunca telefonun sesi susana kadar aklımdan bütün ihtimalleri sıralamıştım.En sonunda pes edip telefon kapanmadan açtım.
-"Alo?"
-"Alo! Hande sen misin?"
-"Evet benim de siz kimsiniz taniyamadim"
-"Nasıl tanımazsın ya! Benim "Bade" liseden"
-"Ya kusura bakma bu aralar biraz dalginim da"
-"Ne kusuru canım, olur öyle şeyler. hadi aç kapıyı da konuşalım."
Bade, lise birden bu yana en yakın arkadaşımdı.Nasıl tanıyamadım. telefon değişikliği yaptığım için bütün numaralar silinmişti o yüzden tanıyamamışım yoksa Bade gibi birini tanımamak mümkün değil.
- "Bekle, hemen geliyorum!"
Sürpriz olmuştu buraya gelmesi. Olanlari öğrendikten sonra buraya geleceğini biliyordum ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim.Kapıyı açtığımda ne olduğunu anlamadım çünkü Bade sadece kendini değil 3 tane de valiz getirmişti. Ama bunu çok kısa bir süre dusunebilmistim çünkü elindeki valizleri bırakıp direkt olarak bana  sıkıca sarılmıştı.
-"Ay dur tamam kız ezilecegim!"
-"Ya ne yapayım özlemişim arkadaşımı"
-"Hoş geldin canım benim,gelsene içeriye "
-Hoş bulduk çiçeğim,Hoş bulduk. Olanları öğrendim hemen geldim yanına, dedigi sırada ikimiz birden valizleri içeriye taşıyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin