W końcu ! Czytajcie to co jest dopisane na końcu pls.
Nie wychodziłam ze środka już od 30 minut i wszyscy zaczęli podchodzić pod drzwi łazienki .
Chyba zaraz zacznę przeklinać po polsku bo po angielsku nie poczuje kopa - .
Podeszłam do okna i weszłam na próg wanny ponieważ było za wysoko żeby je otworzyć i wyjść przez nie . Otworzyłam okno trzymając ròwnowagę i żeby nie spaść . Kiedy wychodziłam już przez okno drzwi się tworzyły , zapewne wzięli dodatkowe klucze które były schowane u mnie . Szybko wyskoczyłam przez okno i jedyne co usłyszałam to było wołanie zapewne bbh i mojego imienia , także innych członków naszej imprezy .
Kiedy byłam na dworze założyłam kaptur i szybko zaczęłam uciekać do pobliskiego lasku w którym kiedyś zbudowałam domek na drzewie .
Weszłam na teren lasu i szłam wyznaczoną przezemnie ścieżką aż doszłam do pięknego domku , dalej był tam kocyk ahh... Zawsze jak dostałam złą ocenę , przychodziłam tu żeby się wyżalić ... Stare dzieje nie prawdaż? -powiedziałam sama do siebie po czym wdrapałem się na platformę , opatulilam się kocykiem i siadłam na pufie którą przyciągnęłam razem z moją starą przykaciòłką kilka lat temu ...
Zaczęłam przeglądać tt i zobaczyłam tiktoka ... Tommiego ? S przed jakichś 5 minut . Tommy wybiegał na nim z domu krzycząc coś w stylu WRÒĆĆ PROSZEEE. Czy poprostu się darł .
Postanowiłam wyłączyć tt i pośpiewać piosenki na youtubie ... Ahh oczywiście polskie i to te sprzed kilku lat ... Naprzykład jak byłaś dla mnie wszystkim lub plastikowa biedronka .
Lecz byłaś dla mnie wszystkim lub morskie opowieści były moimi ulubionymi , a za to piosenka od elektrycznych gitar to było coś czego nauczyłam się będąc ciągle w podstawówce . Także pamiętam piosenkę o miłości ..
Zaczęłam nucić a woli śpiewać ...
Ale miłość ... To kiedy jedno skacze, a drugie po nim skacze...
I tak upłynęły mi aż 3 godziny śpiewając piosenki stare i polskie aż po nowe angielskie typu devil town . Lecz polskie to chyba najlepsze piosenki jakie mogłam spotkać .
Zaczęłam wracać do domu zapominając co się stało niedawno , i będąc szczęśliwa . Zobaczyłam że okno w moim pokoju było otwarte tak jak w innych , salonie i tak dalej , zdziwiłam się lecz po cichu i na kolanach podeszłam do okna w salonie i zobaczyłam lekko wychylając się czy ktoś tam jest , był tam techno . Uff..
Popatrzyłam jeszcze chwilę czy ktoś jest w domu oprócz niego ale nie było , i dobrze . Techno raczej mnie zrozumie bo zapewne się nie zamartwiał aż tak dużo . Nie miałam kluczy bo moi przyjaciele je zabrali .
Wstałam i szepnęłam do techno - ej techno -otworzysz mi drzwi ?on tylko się na mnie popatrzył i podszedł do drzwi .
Podeszłam do techno otwierającego drzwi i kiedy je otworzył uśmiechnęłam się na powitanie na co ten się chyba zakłopotał . Wpuścił mnie po czym zamknal drzwi .
T- gdzie ty byłaś ? Wszyscy cię szukali . A Tommy i quackity najbardziej .
Ty- przepraszam ... Musiałam ochłonąć , możesz narazie nie dzwonić że wróciłam ? Chce sobie zrobić herbaty bo jest zimno trochę ...
T- mhm ... Tylko szybko bo zaraz tu wpadną .
Szybko zaczęłam robić sobie herbatę , po tym postawiłam kubek na wysepce ,dałam torebkę a potem zapalam wrzątkiem .
CZYTASZ
Tommyinnit x reader ~to ty ?...~
Fanfictionw książce !! książka będzie pisana jako Tommy i niby OC czyli reader ( yn) będzie miała inaczej na imię i ogólnie wygląd ! jeśli komuś to przeszkadza to przepraszam , zapraszam do książki . zaczęta : 11.09.21 zakończona ? Zawieszona - nie zostanie...