**her şeye rağmen seni sevecek miyim**

514 23 5
                                    

Tae young un duygularını bana açıklamasının üzerinden birkaç hafta geçti...o gün ona kesin bir cevap veremedim...ona sadece şunları söyledim..

-benim hakkımda öğrenmen gereken bir şey var ...bu önemli bir konu eğer sana söyleyeceklerimden sonra da bana hala seninle evlenmek isteyip istemediğimi sorarsan ..işte o zaman benden istediğin cevabı sana verebilirim...

O hiçbir şeyin onun fikrini değiştiremeyeceğini söyledi...ama yine de neler olabileceğini önceden bilemem...bir başkası olsa endişe etmezdim ama tae young başkaları gibi değil..o diğerleri gibi bir prensesle evlenmenin mükemmel olacağını düşünen biri değil..zaten kraliyet ailesinden kişilere karşı büyük ön yargıları var hatta bizden nefret ettiğini bile söyleyebilirim...işte bu yüzden korkuyorum..hem kraliyet damatı olan biri büyük baskı altında olur..o bunu kabul eder mi..ayrıca bunca zaman onu kandırdığımı düşüneceği için de bana kızabilir..ona 7 yılı aşkın bir süredir yalan söylemiş birine güvenip onunla evlenmek ister mi...işte kafamı kemirip duran bu sorular yüzünden ne yapacağımı ona nasıl anlatacağımı bilemiyorum...

Ama eninde sonunda harekete geçmeliyim daha fazla beklemek bana bir şey kazandırmayacak aksine kaybettirebilir de..
Ona bir anda prenses olduğumu söyleyemem..hem buna nasıl inansın ki..şaka u düşünüp ciddiye almayabilir...o böyle yaparsa da ben cesaretimi kaybedebilirim...bu nedenle hem ona bunu oldukça gerçekçi bir şekilde söylemenin hem de kendime geri adım atmaya fırsat bırakmayacak bir yol bulmalıyım...

#####################

Tae young un bölümü

Bu durumu daha ne kadar geciktirebilirim ki....hem sorön grubu hem de bilginler heyeti bir an önce harekete geçmek konusunda fazlasıyla ısrarcı...peki ben neden bu kadar tereddüt ediyorum...bu benim de yararıma olmaz mı...niye bekleyerek kendime kötülük ediyorum..ama içimdeki ses...durmamı söylüyor..yapacaklarımın bana seohyun u kaybettireceğini söylüyor...ahhh neyim var benim böyle...bunların seohyun la ne ilgisi var ki...o da bu ülkenin kraliçesi olmayı ister herhalde.... her kadın bunun hayalini kurmaz mı...ama o diğerleri gibi değil.ki ..konum peşinde olan biri değil..Bu yüzden bu durumdan memnun olmayabilir...daha fazla bekleyemem ...bunu yapamam...aileme verdiğim sözden geri dönemem .... Onlara ait olanı bir an önce geri almalıyım...ben ne zaman bu hale geldim bir anlam veremiyorum...
Hayatım boyunca ilk düşündüğüm şey hep intikamken ne ara seohyun u düşünmeye onu her şeyin merkezine koymaya başladım...
En çok korktuğum şey aileme verdiğim sözü yerine getirememekti...ama şimdi beni en çok korkutan şey seohyun dan uzak kalmak......

#################

Veliaht prensesin bölümü ....

6 sene önceydi...onu ilk gördüğüm an kalbimin yerinden çıkacağını sanmıştım..o kadar hızlı atmıştı ki kalbim ölecekmiş gibi hissetmiştim...o zamanlar bu hissini adını bilmiyordum çok sonraları öğrendim ki adı aşkmış....o zamanlar beni fark etmesini o kadar çok istemiştim ki...önce den hizmetçimiz olan ve sonra saray leydiliğine kabul edilen arkadaşımla kaç defa yer değiştirmiş ve onu görebilmek için çabalamıştım...fakat o şimdi olduğu gibi o zaman da beni hiç fark etmemişti...ne zaman onunla karşılaşsam dikkatini çekmek için yapmadığım şey kalmazdı...o yaşta olan ve saraya gizlice girip duran birine göre fazla cesurdum...şimdi düşünüyorum da ne kadar aptalmışım ama yine de pişman değilim..hiç bir şey için...o zamanlar belki çok üzülüyordum ama bir o kadar da mutlu oluyordum ne de olsa onun yüzünü görebiliyor ve sesini duyabiliyordum...
Şimdi onun karısıyım..bunu hayal dahi edemezdim....biri bana bunu söyleseydi...sevinçten çığlık çığlığa kalır sevincimi bütün ülkenin duyabileceği şekilde gösterirdim...fakat şu anda hiç de mutlu değilim...acı çekiyorum...keşke her şey eskisi gibi olabilseydi onun sadece yüzünü görmek ve sesini duymak bana yetseydi...ama şimdi daha fazlasını yani onun sevgisini istiyorum..ama sevgisini bana vermeyeceğini çok iyi bildiğimden bir zamanlar onu uzaktan bile görebilmek için can atan ben şimdi aynı sarayda yaşarken ondan köşe bucak kaçıyorum.....çünkü kalbimi susturmamın tek yolu bu.....

**PRENSESİN KALBİ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin