Náhoda ?

252 17 1
                                    

Otočila jsem se z boku nabok ...tvrdá podlaha mě tlačila do zad oči jsem měla stále zavřené...chtěla jsem se protáhnout ale ruce mi prudce škubli zpátky...otevřela jsem oči....ležela jsem na zemi v nějaké tmavé místnosti....světlo bylo velmi slabé ...svítilo z malého okýnka ze dveří.....velké postavy procházeli chodbou a stíny se pohybovali pomalu a kroky po mramorové chodbě se ozývali na všechny stany....

,,tudy prosím..." Ozve se hlas z chodby ...přišel mi povědomí...

Otevřeli se dveře a já si zakryla oči aby mě světlo neoslepilo....

,,tak tady jsi..." Ozve se vysoká postava ve dveřích....

,,vemte ji !" Řekne klidně hlas a do místnosti se vřítí další kroky...zvedají mě na nohy ale ruce mám furt pevně sevřené... Dovedli mě do dveří s číslem 333....musí být nějaké speciální jelikož číslo je na dveře vyryté a ostatní namalované červenou barvou...už mírotvorci pustili moje končetiny a Drake si mě vzal do péče....stáli jsme v místnosti sami dva a on si připravoval nástroje ....

,,Lariso posliš tyhle kamery neslyší jenom vidí ....chci abys o 3 hodinách jak tě znovu povedou sem musíš se jim vytrhnout já ti pomůžu budu to mít nachystané...poslouchej mě dobře!!" řekne a chytne mi ramena ...

Dělá to schválně aby stráž myslela že mi nadává a neradí...

,,musíš utéct co nejdál....levíma dveřma na tomto konci chodbi uvidíš Willow ....bude na tebe čekat s batohem a mapou..pošle tě do místnosti 582 tam na tebe bude čekat vznášedlo...musíš spěchat Lariso...." Řekne a jednu mi vlepí.....jeho ruka mi brní na obličeji cítím jak se mi krev sražuje ve tváři.....klečím na zemi a hladím si rukou tvář....

,,musím v tom pokračovat ...promiň ale jinak nás všechny zabijou" řekne a za pouta mě odvede k velkému kovovému stroji.....přivázal mi ruce a nohy a do ruky si vzal smotaný bič....nebyl to ten který jsem znala ten co mívali mírotvorci na náměstí ale tenhle byl delší a na konci měl kovoví plátek ....cinkal o zem a já se začala bát....
Cinkání přestalo a hrozivá a palčivá bolest projela bičem který mě pohlazil po zádech...zadržela jsem dech a ruce jsem zpevnila v pěst....prudce jsem vydechla....hotva jsem se nadechla a bič mi přerazil záda znovu....lehce povzdechnu ale stále mám ruce v pěst....a zase....kovoví plátek mi zastudil na zádech a později udeřil....ztrácela jsem vědomí a bolest 4. Rány mě probouzela zpět...

,,to bude zatím stačit ....promiň" Drakeovi se leskli oči...měl chuť brečet ale nesmí se prokouknout....kývla jsem a kulhavě došla do mojí tmavé místnosti...teď už jsem připoutaná nebyla....ruce se mi třepali a já hladila podlahu....usla jsem a za několik hodin mě probudil Drake ....

,,Slečno Dark jdeme..." Řekl a pohledem mi naznačil znamení....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat