Yuvam (43. Bölüm)

156 5 0
                                    

2 saat olmuştu... Mert dizlerimde benim ninnimle uyumuştu. Çok huzur vericiydi. Ben babamın dizine yattığım da kendimi bulutların üstünde gibi hissederdim. O kadar hafiflerdim ki, bütün dertlerimden bir bir arınırdım. Mert'in gözleri yavaş yavaş açılmıştı. “Günaydın uykucu.”

“Günaydın, ben senin dizlerinde mi uyumuşum?”

“Evet, hatta sana ninni söyledim.”
“Doğru, söyledin.”

Melek çalan telefonunu eline aldığında gözleri dolmuştu. “Kim arıyor?”

“Babam.”

“Açsana.”

“Açsam ne diyeceğim? Onunla göz göze gelmek bile istemiyorum artık.”

“Bu kadar soğuk davranma babana. Belki...”

“Belki ne Mert? Görmedin mi bana yaptıklarını? Ya annemi benden saklamış.” Mert derin bir nefes alarak konuşmaya başlamıştı
“Melek, bak madem kafan karışık o zaman gel benimle. Bir süre gidelim buralardan.”

“Bilmiyorum...”

“Şimdi seni evine götüreceğim. Sen de telefonu duymamışım filan dersin. Aksam odanın camına geleceğim. Kararını ver.”
Birlikte evden çıkmışlardı.  Yarım saat sonra Melek’in evinin yakınlarına gelmişlerdi.
“Görüşürüz, Mert...”

“Melek...”

“Teşekkür ederim, her şey için.”

“Sen yeter ki iyi ol, gerisi önemli değil.”
Melek, Mert’e sarılmıştı. Eve doğru yürümeye başlamıştı. Eve vardığında babasının arabaya bindiğini görmüştü. “Kızım, neden açmıyorsun telefonu?” Melek, babasının onun için endişelendiğini anlamıştı. “Düşmanlarımız kaçırmadı baba, merak etme.”

“Sen... bir şey mi oldu? Sen niye böylesin?”

“Hayır, bir şey yok. Yoruldum biraz ondan.”

“Eee nasıl geçti?”

“Güzeldi. Özlemişim hepsini. Sen bir yere mi gidiyordun?”

“Evet babacığım. Bir işimiz çıktı bizim gidelim, gece geliriz. Tamam mı?”

“Ne oldu? Bir şey mi oldu? Medet amcam nerede?”

“Dur sakin prenses, bir şey yok. Medet amcan da gitti, simdi ben de onun yanına gideceğim. Gece de geleceğiz.”

“Tamam, dikkat edin kendinize.”

“Tamam güzelim. Yemek hazırdır, sen ye.”  Melek başını sallayıp babasının gitmesini beklemişti. Babası evden adamlarıyla beraber çıkınca Melek odasına doğru çıkmıştı.

Oy ve yorum yapıp destek olur musunuz? Okuduğunuz için her birinize teşekkür ederim. Hikaye hakkında düşüncelerinizi yazar mısınız?

ÇUKUR (Babasının Meleği)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin