1. Flashback

28 2 0
                                    

,,Amy! Povedali sme, že tu budeme o 22:00 a ty meškáš 20 minút!" rozčuľoval sa Jack. Moja prvá a jediná láska.
,,Nehnevaj sa! Mama zase vyvádzala." poviem smutne. Môj život stojí za hovno. Mama alkoholička, oco feťak. Som šikanovaná v škole a doma bitá. Brat sa odsťahoval, takže som tam sama. Ale týto traja chalani sú moje jediné šťastie. Láska, brat, najlepší kamarát.

,,Prepáč, nevedel som to." povie previnilo. Usmejem sa. Je rozkošný, keď sa takto tvári - ako zatúlané šteniatko.
,,Ani si nemohol. Ale, tak čo ste chceli? A prečo ste sa chceli stretnúť práve tu?" musím sa spýtať. Sme pri starej fontáne v lese. Na dosť strašideľnom mieste.
,,Uvidíš. Poď! Musíme tam byť do polnoci." povie už s úsmevom. Je divné, že ostatný zatiaľ nič nepovedali. Normálne sú ukecaný, až ma bolí hlava.

Dorazili sme na lúku. Kde sa tu vzala lúka? Nikdy som o nej nevedela.
,,Čo tu robíme?" spýtam sa chalanov. Len sa na mňa pozrú a vrhnú sa na mňa. Chytia mi ruky, nohy a začnú ma niesť doprostred tej lúky. Zmietam sa, ako sa len dá, ale to, že sú to traja chalani na jednu slabú babu, sa nezaprie.

,,Pustite ma! Čo to kurva robíte?! A čo je hento?!!" vrieskam, ale začnem viac, keď vidím obrovský obrátený pentagram vypálený do trávy. Okolo sú sviečky a vidím aj Jackov lovecký nôž.
,,Chalani!! Pustite ma kur-"
,,Noah, zapchaj jej ústa!" povie Jack.
Čo to kurva znamená?! Brandon - brat - mi zalepí ústa lepiacou páskou, ktorú neviem skadiaľ zobral.

,,Zviažte ju!" zakričí znova Jack. Čo chcú spraviť?! Slzy mi tečú prúdom z očí. Kopem, hádžem sa, ale nič nepomáha.
Zviažu ma a položia do stredu pentagramu. Viem, že je dobrý, ale toto je satanistycký pentagram!
,,Sme tu aby sme obetvali dievča temnému. Aby sme sa staly novými ľuďmi. Začnime." povie Jack. Oni ma chcú obetovať?! A temný znamená satan?! Čo to kurva s nimi je?!!

Príde ku mne aj s nožom v ruke. Díva sa mi do očí. Odlepí pásku z mojich úst. Začnem kričať z plných pľúc za čo schytám facku. Od Jacka. Ako mohol?
Povedal, že by ma nikdy neudrel. Neublížil. Nezneužil. Nevyužil.
Pozriem mu do očí. Je tam smútok.
,,Prečo?" zašepkám. Jediná vec, ktorú som, schopná povedať. Prečo?

,,Ľúbime ťa, Amy, ale toto je dôležitejšie. Vieš dobre, že urobíme všetko, aby sa nám splnil sen. Aj toto." povie a chalani začnú niečo mumlať. On zakričí:
,,Sacrificium Satanae!" a bodne mi nôž do srdca. Posledné čo vidím sú jeho oči plné sĺz.


Hi! Toto som chcela zverejniť už dlhšie, tak dúfam, že sa bude páčiť.
Inak... Každý deň nová kapitola!


Girl, which they left behind (DOKONČENÉ) Where stories live. Discover now