1. Bölüm

34 1 0
                                    

Çok mutluydum.Ufuk'la tahmin edebileceğimden daha güzel bir hayat yaşıyorum.Birbirimizi herşeyden daha çok seviyoruz.
Bugün Ufuk beni bir doğum günü partisine çağırdı.Bildiğim kadarıyla bu parti arkadaşı Serdar'ındı.Ne giymem gerektiğini gerçekten bilmiyordum.Dolabımı açtım ve bir saat boyunca kıyafet giyip çıkardım.Sonunda aradığımı buldum.Ufuk'un bana aldığı toz pembe,sıfır kollu,mini, pileli ve etek uçları dantelli muhteşem bir elbiseydi karar kıldığım...

Ufuk beni akşam saat sekizde alacağını söylemişti.Hazırdım ve heyecanlıydım.
Kapı çalmıştı.Vakit gelmişti.Kapıyı açtığımda Ufuk'u gördüm ama onu hiç böyle görmemiştim.Muazzam görünüyordu ve onun bana ait olduğunu düşündüğümde ise ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha hatırladım...
Sonunda partinin olduğu yere gelmiştik.Ufuk arabadan indi ve kapımı açtı.
"Teşekkürler sevgilim"
"Çok muhteşem görünüyorsun Gözde.Bu gece partinin en güzel kızı benim sevgilim olacak."
Ufuk'un bu sözleri hem gururumu okşadı hemde onun yanındayken kendimi güvende hissettirmişti.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun.Orada ki kızların sana bakmasına dayanamam ama!"
"Kim bakarsa baksın!Benim gözüm senden başkasını görmüyor ki..."

Partinin bulunduğu mekana girmiştik.Tanıdık kimse var mı diye bakınırken arkadaşım Özge'yi gördüm.
"Ufuk ben bi Özge'nin yanına gidiyim olur mu?"
"Tamam canım ben de bi Serdar'a bakayım."
Tamam anlamında başımı salladıktan sonra Özge'nin yanına gittim.beni görünce:
"Aaa!Canım merhaba!Ufuk nerede?"
"Bırak Ufuk'u, naber ?"
"İyi tatlım sen?"
"İyi."
Özge ile uzun zamandır görüşmüyorduk ama derin bir sohbete dalmıştık ve zaman çok hızlı geçiyordu.
"Biraz bekle ben ikimize içecek birşeyler alıp geliyorum tamam mı?"
Onaylarcasına gözlerimi kırptıktan sonra Ufuk'a bakınıyordum . Henüz yanıma gelmemişti.Ben de Özge gelene kadar onu aramaya karar verdim.Önce telefonla aradım ama cevap vermiyordu.
"Allah Allah!Nerde bu adam!"
Merdivenleri çıktım ve önüme bir koridor çıkmıştı.Oraya bakınırken karşıda bir çift gördüm biraz yaklaştığımda Ufuk olduğunu anladım.Peki kimdi yanındaki?Biraz daha yaklaştığımda ise...Aman Allah'ım bu Özge! Benim sevgilim en iyi arkadaşımla öpüşüyordu.Göz yaşlarıma hakim olamıyordum.
"Yazıklar olsun!" diye bağırdım ve Ufuk hemen bana dönerek peşimden gelmeye başladı.Bir sürü bahane sayıyordu,pişmanlığını dile getiriyordu fakat bunun bir affı yoktu.Ona aldırış etmeden mekandan çıktım ve bir taksi çevirerek eve doğru gitmeye başladım.Arkama baktığımda Özge de yanına gelmişti ve Ufuk'un koluna girerek onu içeri götürüyordu.

Gece eve geldiğimde hala bunu bana nasıl yaptılar düşüncesi başımı yiyordu.Artıl kalbimde devası olmayan bir yara açılmıştı ve nefes aldıkça canım yanıyordu...

HUZUR MEKTUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin