MULTİMEDYADA:RÜZGAR
Okulu bir kez daha turladıktan sonra nihayet kapısında 12F yazan sınıfın önünde durdum.Kapının koluna uzandığımda elimde başka birinin elini hissetim.Evet evet elimin üstünde başka birisinin eli vardı.İkimizde aynı anda kapıyı açmaya çalışmıştık.Ellerin sahibi yavaşça ellerini çekerek"Kapıyı aç istersen."deyip gülümsedi.Vaovvv cidden çok yakışıklıydı.Hatta yakışıklı olmakta çağ atlamıştı.Gözleri tılsımlı denilebilecek kadar güzeldi.Omzuma dokunmasıyla gözlerinden kurtulup kendime geldim.
"Girmeyeceksen izi ver de ben gireyim."ovvv cidden rezilliğim halt safhadaydı.Öyle donmuş çocuğun gözlerine bakıyordum.
,"Girmeyecek olsam burada ne işim var."dedim durumu kurtarmaya çalışarak.İlk günden ezik gibi görünmek istemiyordum.
"İyi öyleyse aç kapıyı."dedi nasıl yaptığını anlayamadığım o çapkın gülüşü birden kayboldu.Ben daha ne diyeceğimi düşünürken beni kolumdan itti."Çekilmeni söylemiştim."dedi Bay Ukala.Kapıyı açıp içeri girdiğinde bir şey diyemeden kaldım.Arkasından bir sürü küfür ediyordum ama dudaklarım hareket etmiyordu.Kendini beğenmiş o ukala çocuğun,kapıyı yüzüme kapatıp sınıfa girmesinden sonra orda bulunan bütün oksijeni içime çektiğimi düşünerek derin bir nefes aldım.İki defa kapıyı çaldıktan sonra usulca kapıyı açıp yavaş adımlarla içeri yöneldim.Yazı tahtasının önünde duran hoca birşeyler anlatıyordu sanırım edebiyattı.Tahminimce otuz beş yaşlarındaydı.Düz,küllü sarı renginde olan saçlarını omzunun üzerine açık bırakmıştı.Gözleri zümrütü andıran bir yeşillikteydi.Oldukça güzel ve zarif bayandı.Hocayla aramda bir kaç adım kalana kadar yaklaştım.
"Özür dilerim.Ben yeniyim de sınıfı bulmam biraz zor oldu."dedim yalandan gülümsemeye çalışarak
."Yenisin demek,istersen kendini arkadaşlarına tanıt."
"Tabiki."dediğim sırada bay ukalayla gözlerim birbirine değdi."Ben Mısra"dedikten sonra biraz duraklayarak "Bursluyum."dedim.Bu kelimenin benim üzerimde yarattığı etkiyi bilemezsiniz ama sınıf üzerinde daha büyük bir etki yarattığına emindim.Herkes yanındaki ile benim adımın geçtiği konuşmalar yapıyordu.Mısra demek yerine bursluyu kullanıyorlardı.Uğultular artmaya başlamıştı.
"Cidden burslumu bu?
"Evet öyle demek ki.Bize eğlence çıktı."
"Burslu olmasaydı kesin çıkardım bu kızla."
Duyduğum her sözde kalbim ritim değiştiriyordu.Soluğumun da düzensiz olduğuna emindim.Beynimin içine yerleşen bu sözlerle sınıftan iyice uzaklaşmıştım.Ayaklarım kaçma isteği diyordu.Kendimi bir suç işlemiş gibi hissediyordum.Hocanın "Kesin sesinizi"demesiyle düşüncelerimden sıyrılıp sınıfa döndüm."Teşekkür ederiz canım.Şimdi boş bulduğun bir yere otur."dedi hoca eliye sırtımı sıvazlayarak."Peki diyerek."boş biryer bulmaya çalıştım.Sınıfta bulunan erkekler beni baştan aşağı süzüyorlardı.Yanına oturmamı isteyenlerde vardı.Ben hala boş gözlerle etrafıma bakarken birinin sesiyle irkildim.
"Heyy burslu buraya gel."Dönüp baktığımda Bay Ukala gözlerini kısmış bana bakıyordu.
"Gerek yok."diyerek ilk boş sıraya oturdum.Yanımdaki oğlan kumral rengindeki saçlarının arasında ellerini gezdirerek bana "Hoş geldin burslu."dedi."Bana bir daha burslu demezsen sevinirim adım Mısra ,burslu değil."diyerek çantamı masanın üzerine bıraktım."Peki Mısra senin gibi güzel bir kızı kırmak istemem dedi gamzelerini göstererek.Cidden çok güzellerdi.Huzur veren bir havası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOK ARTIK
ChickLitTesadüfen gözleri gözlerime değdi.Bunun büyük bir aşkın başlangıcı olduğunu bilemezdim... "Sana tut diyen yok zaten.Senin kollarında olmaktansa yeri boylamayı tercih ederim Bay Ukala."dedim. , "Öylemi."diyerek üzerime doğru yürüyüp,beni duvara yasl...