Joonaksen puhelin

64 4 0
                                    

Timeskip 1kk

Y/n
Olen nyt viimeisen kuukauden aikana hengaillut paljon poikien kanssa. Joka kerta, kun heillä on ollut treenit olen ollut mukana. Olen myös yrittänyt selvittää Joonaksen ja Aleksin salailuja, mutta tuloksetta. Ehkä tänään. Heräsin ja katsoin kelloa joka oli jo liikaa. Söin nopeasti leivän ja puin päälleni. Vaatteina tänään toimi bc huppari, mustat revityt farkut ja vanssit. Otin puhelimen ja avaimet ja suuntasin kohti studiota.

Timeskip siihen ku treenit on ohi

Pojat olivat juuri lopettaneet treenit, kun Joel kysyi "Lähteeks ketään tänään baariin?" "Joo!" kaikki muut paitsi minä vastaavat. "Mä en taida tänään" vastasin. "Okei. Mut ollaan sit tossa viereisessä baarissa, että jos huvittaa niin tuu meijän kaa" Joel sanoi. "Juu" vastasin. "Venatkaa sekka mun pitää käydä kusella" Joonas huikkaa. "Käy siellä baarissa" Joel sanoo. "Ei pysty pidättää" Joonas sanoo. Naurahdan hieman. "Menkää te jo edeltä!" Joonas sanoo ja menee vessaan. Ennen sitä hän jätti puhelimensa pöydälle. "Ok. Kannattaa olla nopee ettet joudu olla yksin selvinpäin" Joel naurahtaa ja sulkee oven. Nyt mun aika on koittanut. Oon oottanu tätä hetkeä. Joonaksen puhelin. Siinä mun edessä. Nappaan sen käteeni ja alan näpyttämään koodia. Onkohan se vaihtanu sen salasanan. Ei oo jes! Joonas joskus kerto sen salasanan mulle, kun mun piti kattoo joku viesti. Ja no kyllä mä nytkin katon viestejä. En edes kerkeä avata viestejä, kun Joonas tulee vessasta. Piilotan puhelimen alleni. "Mä meen nyt moikka!" Joonas huudahtaa ja lähtee ripeästi ovesta. "Moikka" vastaan. Se oli lähellä. Avaan jälleen puhelimen ja sitten viestit. Alan selaamaan Aleksin ja Joonaksen viestejä. Ainoa epäilyttävä viesti on: Muista ettei siitä puhuta! ja kappas vaan, sehän on samana päivänä, kun Joonas ja Aleksi kävi mun luona. Mitä oikeen on tapahtunu?

Anteeks etten oo julkassu pitkään aikaan. Tää kirja loppuu kohta niin pitäskö alottaa joku uus?

Miten oot niin ihana?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora