15.Bölüm

330 19 2
                                    

Pazartesi
07:45

Gökcan

Sabah gözlerimi açdığımda kendimi çok mutlu hiss ediyordum. Tabii bu mutluluğun sebebi sevdiğim insanla aynı evde kalmamdan da kaynaklanıyor ola bilirdi. Dün Balere evimde kalmalarını teklif etmiştim. Vee kabul etmişlerdi. Akşama doğru gelmişlerdi. Behnan'ın salonda yatmasının daha iyi olduğuna karar vermiştik. Baler de yandakı odadaydı şu an. Bu düşünceyle yerimde tepinmeye başlamıştım.

Yataktan kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa geçtim. İkisi de hala uyuyordu. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Bir süre sonra her şey hazırdı.

Şimdi Baleri uyandırmak için odasına gidiyordum. Kapıyı tıklatıp yavaşca açtım. Yüzü bana dönük mışıl-mışıl uyuyordu. Nasıl uyandırayım ben seni şimdi ya. Ama onun da işleri vardı. Yanınan yaklaşıp elimi koluna koyarak biraz sarstım.

"Baler. Baler,uyan hadi." Önce kaşları çatıldı. Sonra gerinerek gözlerini ovuşturmaya başladı. Daha sonra bana dönüp gülümsedi.

"Günaydın,Boncuk." Kalbim teklemişti. Gülümsedim.

"Günaydın. Hadi kalk,kahvaltı hazır. Behnanı da uyandırırsın."

"Tamam. Elimi,yüzümü yıkayıp geliyorum." Odadan çıkıp kendi odama geçtim. Çapucak üstümü değiştirip yeniden mutfağa döndüm. Baler Behnanla beraber masaya oturmuştu.

"Günaydın,Behnan. Nasılsın bugün?"

"Günaydın. İyiyim,çok şükür. Bu arada sana teşekkür ederim. Bizi evinde ağırladığın için. Rahatsızlık vermiyoruz değil mi?"

"Rica ederim. Ne demek. Zaten yalnız yaşıyorum. Ne rahatsızlığı? Hadi hadi yemeğinizi yiyin."

Sohbet ederek kahvaltımızı bitirmiştik. Şimdi işe gitmem lazımdı. Bu gün işim çabuk biter umarım. Masayı topladıktan sonra odama geçip çantamı aldım. Kapıya doğru yürürken Balere seslendim.

"Baler,ben çıkıyorum." Ayakkabılarımı giyip ayağa kalktığımda Baler karşımdaydı.

"Tam olarak ne zaman dönersin eve?"

"Beş buçuğa kadar dönmüş olurum. Bu arada eğer acıkırsanız buz dolabında yemek var. İsteseniz dışarıdan da söyleye bilirsiniz. Hadi görüşürüüz." Uzanıp yanağına bir öpücük kondurmuştum. Yanakları kızarmıştı.

"Tamam. Görüşürüüüz. Sana iyi çalışmalar."

Galiba bütün günü gülümseyecektim. İçim güzel bir enerjiyle dolmuştu. Belki bir gün beraber yaşaya bilirdik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İş yerine geldiğimde çabucak odama geçtim. Çok ferah bir odam vardı. Odam müdürün odasına yakındı. Çevirip düzenlediğim dosyalar müdüre gidiyordu. Dışarı çıkıp sekreterden gerekli dosyaları alıp masama kuruldum. İşimi seviyordum.

Öğle arasına çıkmıştık. Acıkmıştım vallaha. Yemekhaneye inip yiye bileceğim kadar yemek alıp bir köşeye geçmiştim. Yalnızken daha rahat yiye biliyordum yemeğimi. Acaba Baler me yapıyor şu an? Yazsam mı ki? İşlerini hall etmiş midir? En iyisi sorayım ya.

WhatsApp

Gökcan: Balerrr.

Gökcan: Ne yapıyorsuuun?

Baler: Eve gelmiştim. Bir kaç eşya almak için. Şimdi çıkıyorum.

Gökcan: Annenlerle karşılaştın mı?

BALER(GAY)TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin