ئێـــوارەیـــەک
ســـوچـــی قەنـــاعــەت ئـــەگرمـــە بـــەر و
نــەهـــاتنـــت مـــاچ ئــەکــەم
☺︎︎
___________
بــۆچــی ئـەوەندە مــانـدووم دەکــەیـت کچی زینــدوو!
هـەنـاســەم تــونتــر دەبــۆوە!!تـکایە بــا ئــەو نــەبێــت!
چاوەکــانــم پربــوون لـە فرمێسک کاتێک هەستــم بــە دوو دەست کرد لـە کەمـەرمدا گیـر بـوون و سەرێکیش لـــەســـەر شـــانــم خـۆی حــەســـانــدەوە!!بــاوەر بکــە زۆر خراپیت کچــی زینـــدوو!!مـــن پێــم نـەوتـی نـــاهیڵــم چیتـــر لێــم دوور بکـــەویتــەوە!!
"جیمین وتــی و زیــاتر جــەستەی منــی بــە خۆیــەوە نوســانــد و تاکـە شــت لـە ئێستــادا لــەمـن رووبــدات
ئـەوەیـــە چــاوەکــانــم خــەریکی فـــرمێسک رشتــنـن.جیمین دەستی لـە کــەمـــەرم کــردەوە و رووی منــی بــۆ خـــۆی ســورانــد!!
سەرم بەهێواشیەوە بەرز کـردەوە و ســـەیــری چــاوە جوانـەکـانیــم کـرد کـە چــۆن بــە خــۆشــەویستیــەوە ســەیـــری دەکـردم...
تــەواو مـەگـری!!
"جیمیــن وتــی بەدەستی روخسارمی گــرت و ماچێکی قــوڵــی نێــو چــەوانمـی کــرد.ئیتر نیگــەران مــەبـە خۆشەویستــم!!دوینێ رۆیشتـم و قســەم لـەگــەڵ دایکـدا کـرد و خــۆم پێـی ناسـانــن.
پێــم وت چـەنــد کــچەکــەیـم خــۆش دەوێـت،پێــم وت چەنــد ئاڵودەی بــووم و ناتـوانــم وازی لــێ بێنــم.
مـن ناتــوانــم بــەبـێ تـۆ بــژیــم خــۆشــەوشــم لـــەوە تێگەیشت و رازی بــوو کـچــەکــەی خـۆیـم بــداتـــێ
تــەنــانــەت گـەر رازیش نــەبـوایــە مــن هــەر وازم لێ نـەدەهێنــای.
"جیمین وتـی و زەردەخـەنیەکــی شیــرینــی کـرد.....هــەردوو دەستــم لــە ملـی جیمین ئـالاند و بــاوەشــم پێیدا کــرد و بـــەدەنــگ گـــریــام!!
نــازانــم ئیستــا دڵخـــۆش بــم یـــان دڵتەنــگ بــم!!دڵخۆشــم بەوەی تـــوانیــم بـە جیمین شـــاد ببمەوە و لـەگـــەڵـی بــم بۆ هەمیشــە!!یــاخـود دڵتەنــگ بــم بـۆ ئــەوەی دایکــم رازی بوە گــومـانــم لــەوە نییە دایکــم تەنهـا لــەبــەر پـــارەکــانـــی جیمین بـەو پــەیوەندیەی ئێمە رازی بوە نەک لەبـــەر ئــەوەی بیـــر لــە دڵخــۆشی کچەکـەی بکـاتەوە.
بەڵام ئــەوەی ئیستا بــەلامەوە گرینگە ئــەوەیــە مـن ئیستــا لــە نــاو بــاوەشــی جیمینــدام و دڵخۆشــم و هـەسـت بــە ئــاسودەیــی دەکـــەم.
YOU ARE READING
ئــەشــقــی مــردوو|P'JM
Storie d'amoreنــەنــاســراو::: تـــۆ کیــم رۆســالیــت؟ My::: تــۆ کێــت؟ نــەنــاســراو::: پــارک جــیــمــیــن پــارك جــیــمــیــن' پــارك رۆســالــــی' 17/8/2021 Post 24/10/2021 End