B {4}

2.1K 89 3
                                    

Ya ben ne dicem. Bu ağa bozuntusunun adı ne? Ve ne öğrendim biliyor musunuz? Bunlar 4 erkek kardeş 2 kız kardeşmişler. Yuh lan. Neyse beni bağlamaz. Acaba okumama izin verecek mi? O kadar da cahil değildir umarım. Kusura bakmayın bu aralar kim milyoner olmak ister yarışmasını çok izledim de.

Mutfakta çöktüm bir sandalyeye. Sandalye. Yok ben tokum. Tamam ben şimdi mutfaktaki karıların dedikodusuna ortak olucam.

"gıızz. Duydun mu Eyşan evden kaçmış."

"Ay evet yaa. Aziz her yerde onu ariyormus. "

" Hanımlar bu Eyşan dediğimiz kimlerden?"

" Karasakal aşiretinden."

" Yaa. Onların erleri çok yakışıklı oluyor."

"Biri benden mi bahsetti. " geldi yine bizim kendini Ryan Gosling sanan ağa bozuntusu. Bekle ben bu lafı ona söyliyim.

" Ya pardon da sen kendini Ryan Gosling , David Beckham falan mı zannediyorsun?"

" Ya bak aslında ben onlardan daha tatlı ve cekiciyim. "

" Ya tatlım sen biraz yana kay egon mutfaktan içeri giremedi. "

" Sen bana az önce 'tatlım' mı dedin? "

" Bunca söylediklerimden sadece ' tatlım ' dediğimi mi duydun? Hem ayrıca ben herkese tatlım derim. "

" İşte bundan sonra kimseye tatlımmış canimmış o tarz kelimeleri kimseye kullanmıcaksin ! Tabiî bana demek istersen başka. "

" Ya sen aklını kaçırmışsın. Kime ne istersem derim. Buna karisamazsin!" Yanıma yaklaştı. Söylediği sözler karşısında adeta dona kaldım.

" Bak Bukre. Şimdi beni iyi dinle. Biz nerden bakarsan 2 güne evlenicez. Şimdi düğünden sonra karı kocalar bazı ihtiyaçlarını karsiliyorlar ya. İşte ben onu sana her gün yaparım ayağını denk al!!"

Ağzım açık kalmış bir şekilde dediklerini sindirmeye çalışıyorum. Salak mıdır nedir yaa?

"Arkadaşım. Senin kafandan zorun falan mı var?"

" Bak eninde sonunda sen de beni isticeksin. "

" Ya sen megolaman falan mısın? "

" Yoo. Buna gerçekçilik deniyor. Ki artık gerçek hayata kısmen giriş yapmış bulunmaktasin. O da benim sayemde. Değerimi bil. "

" Ya senin kafanda sorun var ben çözdüm."

" Bunu bana az önce KAHVEMİN içine baharat türlerinden ne bulduysa içine atan birisi mi söylüyor?"

"Adi!" diyip yanından ayrıldım. annemlerin olduğu odaya geldim. Bunu hak edicek ne yaptım ki ben?

Hemen kuzenlerimden en kafa olanın yanına gittim.

" Kız Ayşe şimdi senden bir şey isticem."

"Söyle annem"

" Ban bu evlenecegim adamın her şeyini anlat."

" Tamam. Şimdi bunlar 4 erkek 2 kız kardeş olmak üzere 6 kardeşler. Erkekleri çok yakışıklı. Kızları da çok güzel. Neyse. Erkekler sırasıyla Serkan, Sertan, Sercan ve Serhan. Sen Serkanla evleneceksin. ( gençler eğer ağa bozuntusunun adını daha önceki bölümlerde farklı yazdiysam kusura bakmayın. adı Serkan) Serkan 24 yaşında. En büyükleri. Ondan bir küçüğü Sertan ise 22 yaşında. Ama varya bir yakışıklı. Sertandan bir küçük olan Sercan ve Serhan ise ikiz. Onlar da 19 yaşındalar. Kızlara gelirsek bu altı kardesten en büyükleri Narin abla. 27 yaşında. Boran'ın kaçırdığı kız ise senle yaşıt. En küçükleri. Onun adı ise Esma. Ay. Soyatlarını unuttum. Annem bunlar Özdemir aşiretinden"  Vav. Soluksuz anlattı hepsini.

" Olum sen nerden biliyorsun bunların hepsini?"

" Biz senin gibi bütün gün abilerinle pes atmiyoruz. "

" Bence bunları ogrenecegine pes oynasaydin. "

" Olum sana amcam kız demiyor biliyor musun? erkek fatma diyor. "

" Nesli olmasa ogrenmeyecekti erkeklerle futbol oylandigimi!! Zaten yaraliyim. Bir de tuz basıp kanatma."

" Aman iyi bee. Ee sen neden sordun Serkan ağa yı?"

" Hiç. Merak."

" Havada aşk kokusu var."

" Tezek kokuyor lan ne aşk kokusu?"

" Ya iki dakika bozma şu ani yaa. Zaten unutmaya çalışıyorum kokuyu."

" öüf. Harbiden çok fena kokuyor. Ay burnumun direği sızlıyor."

Kesin bu koku şöyle ortaya çıkmıştır; şimdi benim yaptığım kahveyi ağa içti sonra midesi bozuldu. ama ne bozulmak. öyle böyle değil. sonrada tuvalete gitti ve olay bu. Uzman Dr. Bukre Demir yine bir ilki başardı. Hani benim alkışım ?

Yine de hiçbir sacmalamam evlenecegim gerçeğini değiştirmez...

BUKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin