Z tranzu ma prebrala Butterfly. Určite som musela hodnú chvíľu sedieť na podlahe, keďže okolo mňa nedočkavo pobehovala a olizovala ma.
"Áno, už vstávam" pohladila som ju po jej hnedej hlave a odpratala sa do kúpeľne.
Ako som očakávala... Na trvári mi trónil priblblý úsmev. Ako nejaká zamilovaná pubertiačka.
Odmaľovala som sa, prečesala si vlasy a prezliekla do mojej hodvábnej nočnej košielky. Čože?! Pri pohľade na hodinky ma striaslo. 23:14. To som s ním bola tak dlho?!
Ľahla som si do postele a nevnímala Butterfly odfukujúcu vedľa mňa. Dookola sa ma zmocňoval pocit, že mi niečo tají. To s tými autami mi príde divné.
Elizabeth, mnoho ľudí v Amerike má dve autá... Dobre, ja viem, ale nie také mega luxusné, a nie finančný poradca...To ma vedie k ďalšej otázke. S tou jeho prácou mi klamal, to viem, pretože žiadny finančný poradca nie je taký zazobaný. A nosia obleky...
Fuj, ty hnusná zlatokopka! Nie som zlatokopka! Si! Rozmýšľaš nad jeho autami a prácou. Fajn, tak ma to zaujíma. Noa čo.A ten telefonát? Čo za zásielku to mal na mysli? Možno len obyčajná pošta. Tak prečo spomínal políciu? Určite to hraničí so zákonom... Áno, vravel niečo o nejakej trati. Teraz som vážne mimo. Potrebujem zistiť odpovede na moje otázky, no Ashtona sa opýtať nemôžem. Niečo mi hovorí, že nechcel aby som jeho rozhovor počula...
S plnou hlavou otázok mi nakoniec viečka oťaželi. Neviem ako, ale podarilo sa mi zaspať.
Π•Π•Π•Π•Π•Π
Zobudilo ma nechutné pípanie môjho budíka. Otvorila som oči a s veľkou radosťou ho vypla.
5:30. Vonku sa pomaly rozvidnievalo a na ulici vrčali prvé motory áut.
V kúpeľni si len umyjem tvár a učešem vlasy. Prezlečiem sa do legín a športovej podprsenky.
Áno, presne tak. Aj ja patrím k tým ľuďom, ktorý svoj deň začínajú behom. Celkom dobre ma to nakopne, a svoj hnev si v kancelárii moc nevyventilujem.
V kuchyni zhltnem pohár pomarančového džúsu, oblečiem si mikinu a zhrabnem vodítko.
"Butterfly" zakričím na moje teliatko, zatiaľ čo si obopínam vodítko okolo pásu.
Keď sa zrúti po schodoch, radostne na mňa pozrie. Mám dojem, že som ju svojím nadšením do behu tak trochu nakazila. Je lenivá, ale ráno je vždy nastúpená v pozore.
"No poď ty princeznička" zapla som ju a spoločne sme vyrazili na cestu.
Na predmestí L.A. sa pomaly začínal deň. Oteckovia v oblekoch nasadali do avojich áut, a vysmiate mamičky im radostne kývali na cestu. Tipická streda na predmestí.
Obehli sme dva bloky a rovnakou cestou ako vždy sme sa vracali domov. Nemyslela som na nič. Proste som vypla a užívala si vietor vo vlasoch.
Doma som sa poriadne osprchovala a dôkladne upravila. Carmen vyžaduje upravenosť vždy a všade. Naniesla som si trochu make-u-pu, linky, jemných očných tieňov a maskary. Celú tvár som si trochu prepúdrovala a natočila si vlasy.
Obliekla som si biele úzke nohavice a tmovozelenú blúzku. Do toho perlový náhrdelkník a krémové lodičky.
Prehliadla som sa v zrkadle a vyzeralo to celkom obstojne. Podľa mňa. Ale ako poznám Carmen, skritizuje všetko čo bude môcť.
Π•Π•Π•Π•Π•Π
"Dobré ráno" vchádzam do budovy ešte stále s úsmevom.
"Kávu!" ako vždy okolo mňa prefrčí, ignorujúc môj pozdrav, vytrhne mi kávu z rúk a odpochoduje do kancelárie.
"Ahoj Melanie" pozdravila som ju s úsmevom, no ona sedela za stolom s hlavou v dlaniach. "Čo sa stalo?" starostlivo som k nej podyšla a pohladila ju po chrbte.
"Chcela odo mňa novú grafickú ukážku toho priestoru, lebo tá stará sa jej vraj vymazala," nahlas vzlykla "a tá nová sa jej nepáčila, a nadala mi, že som neschopná a naničhodná" slzy sa jej opäť spustili po lícach.
"Ššš, ona to tak určite nemyslela. Bola len nahnevaná." Melanie je veľmi krehká a citovolabilná. Je zlatá, veľmi útla so širokým úsmevom.
"Ja som na nej robila dva týždne, aby bola dokonalá" vreckovkou si poutierala roztečenú maskaru.
"Ukáž mi ju" postavila som sa vedľa jej stola, kým našla tú zložku.
Spustila mi prezentáciu a ja som zostala stáť s otvorenými ústami. Bola naozaj krásna a do detailov prepracovaná.
"Je to dokonalé Melanie. Carmen je hlúpa ak toto zmietla zo stola" naozaj. Na dvadsať ročné dievča to je ohromný kus práce.
"Naozaj si to myslíš?" prykývnem "Ďakujem! Si fakt kamoška." hodila sa mi okolo pliec, a ja som sa nezmohla na nič iné, len jej objatie opätovať.
Kamoška? Ja? Ani neviem čo to je.
Π•Π•Π•Π•Π•Π
"Elizabeth! Obed!" zapišťala Carmen do telefónu, a skôr ako som niečo stihla povedať zrušila.
Neochotne som zašla do vedľajšej reštaurácie a kúpila jej rizoto s morskými plodmi. Viem že ho neznáša, no cítim niečo ako potrebu pomsty za Melanie. Bola ku nej vážne krutá. A mne sa len uľaví.
Zaklopala som na jej dvere a vošla. Nečakala som na zavolanie, proste som tam vtrhla.
"Slečna..." zarazila som pri pohlade na nového klienta ako sa olizuje s Carmen na jej stole.
Sedela na tmavom dreve stola, medzi jej nohami stál pán James a vášnivo sa bozkávali.
Pri mojom vpadnutí ju prestal vyzliekať a odskočil od nej zadychčaný ako po maratóne.
"Váš obed" položila som jej ho na stôl, zatiaľ čo ma zabíjala pohľadom.
"Nevieš klopať?!" 'neviete sa zamknúť?!'
"Prepáčte, ja už odcházdam" otočila som sa na odchod no zastavil ma jej slizský hlas."Odnes to. Nemám rada morské plody. Choď mi kúpiť čínske rezance, a nechaj ich na recepcii" začala sa rýchlo upravovať a James vyzeral dosť trápne.
"Ale ja mám obedovú prestávku. A som hladná."
"Ja tu už mám niečo rozrobené. Čakám na svoj obed" sadla si do kresla, čím mi naznačila, že mám odýsť.
"Vidím" šepla som skôr pre seba a otočila sa na odchod.
"Zopakuj to!" no zjavne to počula.
"Nenechajte sa rušiť, príjemnú zábavu" nemohla som si odpustiť svoju poznámku a zavrela som dvere. Som si stopercentne istá, že to počuli.
Ha! Jedna nula pre Elizabeh.V čínskej reštaurácii som jej kúpila tie posraté rezance. No poprosila som kuchára, aby tam pridal trochu viac korenia. Viem, som zlá, a môže ma vyhodiť, ale teraz mám niečo proti nej. Je vidatá. Nachitala som ju bozkávať sa s klientom, ktorý je tiež mimochodom ženatý a ona si nemôže dopustiť aby sa to niekto dozvedel.
Takže ako by som to povedala? Hm... Dva nula pre Elizabeth!
∆∆∆∆∆
Here it is :3
Po dlhšej dobe... Ja viem! :/ strašne sa ospravedňujem, ale bola som chorá a vôbec sa mi nechcelo písať -_- ale sľúbila som si, že pridám pár dlhších častí, aj keď táto taká moc nie je :D
Nevadí...ďalšie budú dlhšie ;)
A čo hovoríte na Carmen? Aký má dôvod na podvádzanie svojho muža? :D A čo myslíte? Ako sa zachová Elizabeth? :D
A sľúbila som Vám aj nové postavy, čiže v tejto časti máte Melanie :)) čo na ňu hovoríte?
Anyway, pán James sa nám tu ešte objaví :D tak sa tešte na jeho 'spoločnosť' :DYour writter :* -Em ❤
See ya later darlings :*
ESTÁS LEYENDO
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...