Geç Gelen Sevgiliye

75 2 0
                                    

Bak yine ağlattın beni akşam akşam. Bilmiyosun sanki sen aklıma gelince sormuyorum sabaha kadar. Neyse tamam tamam biliyorum yine saçmalamaya başladım. Ama sensizken başka türlü olmuyor ki, ya sacmalıyorum yada ağlıyorum. Ağlıyorum dediysem de bakma sen, benim gözyaşlarım alışkın yere düşmeye, kırılmazlar. Bak ne geldi aklıma. Hatırlıyor musun? Gözlerim dolduğunda bana şebeklikler yapar 'ağlama aptal, bende ağlarım bak. Hem ben daha çok ağlarım' derdin. Bir damla yaş daha akmadan gözümden güldürürdün ya beni. Şimdi niye ağlıyorum ben, neden gülmüyorum ben? Hani gözyaşlarımı seninle yarıştıracaktık, neden şimdi tek rakibim yağmur? Ama ben yağmuru yenmek istemiyorum neden benim gözyaşım ondan fazla akıyor. Bütün bunların sebebi yokluğun olamaz ki. Sahi sen beni seviyordun neden gittin? Hani hep benimle kalacaktın, neden gittin. Bir sebebi vardır muhakkak. Söyle çekinme ne olur söylede ona göre davranayım geri geldiğinde. Bak geri geldiğinde diyorum geleceksin değil mi? Beni tek başıma bırakmayacaksın. Ben senin tatlı adlandım hani. Sen bırakan da ben bırakamam ki. Bak ben senin icin bir sürü sacmalık yapıyorum. Geceleri uyumuyorum mesela sonra yeme içmeden de kesildim. Ben bunca şeyi yapıyorum sende gelmeyi denesene söz daha çok seveceğim hiç sözünden çıkmayacağım. Ama dön. Hayır hayır yalvarmıyorum. Sadece hayata tutunuyorum. Kaçan uykularımı yarım kalan umutlarımı çağırıyorum. Gelirler mi sence? Evet dediğini duyar gibiyim. Bak temizliğe de başladım hani o sevdiğin leylak kokusu var ya, onunla yaptım bütün temizliği. Sevdiğin yemekleri de yaptım. Sormana gerek yok hayatım salataya soğan koymadım sevdiğini biliyorum. Kalbime bir bıçak saplandı sanki, heyecandandır biraz soluklanayım geçer, telaşlanma. Çok yorulmuşum hafif bir uyku bastı, ben biraz uzanayım. Gelince zile bas sevdiğim hemen kalkar açarım kapıyı..

Ooo saat kaç olmuş. Neden kapıda duruyorsun canım girene içeri, otur hemen sofraya. Ev neden bu kadar kalabalık, ben tek seni çağırmıştım. Annemle babam neden ağlıyor? O beyaz örtü de ne, altında yatan kim? Yoksa yine oyun mu oynuyor kardeşim. Neden kimse görmüyor beni neden kimse cevap vermiyor? Hayır hayır bir tanem aglama buradayım bak ben, elini tutuyorum,hadi sevgilim benim ben, gel çıkalım bu kalabalığın içinden hadi gel...

Geç geldin sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin