(Ezt a részt még egy naon fárasztó és nehéz sulis nap után írtam, úgyhogy plz, tekintsétek el ha f4szságot olvastok 😩✋)
Na de álljunk meg egy kicsit... Üvegezés???!
Nos, eme gondolatom valószínűleg eléggé kiülhetett az arcomra is, mivel a velem szemben ülő Midoriya hamar egy aggódó és értetlen arckifejezést vett fel.
Nincs bajom a játékkal, meg amúgy se játszottam még ilyet soha. Viszont a gondolat, hogy akár MIDORIYA kipörgethet ENGEM, egyszerre tesz boldoggá és hozza rám a pánikolást. Hisz még sose volt csókom senkivel... Mily' meglepő nem?
Eközben Kaminari veszettül lóbálta ide-oda a kezét feje felett; gondolom jelentkezik.
-Igen?-szólítja fel Ashido végül.
-Engem egyáltalán nem zavar, de amúgy ő ki?-mutatott egy számunkra idegen, macska füles lányra, Mina mellett törökülésben ülve. Az illető miután rájött, hogy róla van szó, félve intett egyet felénk.
Igazándiból eddig észre se vettem. De most, hogy mondja, engem is érdekelni kezdett.
Ashido pár másodpercig értetlenül nézett a fiúra, aztán mikor megértette kiről beszél, egyszerre váltott zavart és kicsit meglepett arckifejezésre.
-Jah, hogy őőő... Ő Hannah-chan, a barátnőm. Látogatóba jött Amerikából. És mától egy ideig cserediák lesz nálunk. Tud japánul, de azért nézzétek el neki, ha hibázik.-mondja a tarkóját vakargatva.
Óh, igen! Mintha Aizawa-sensei mondott volna valamit valamilyen cserediákról... Hmm, nos engem nem igazán érint, tehát...
-A barátnőd?-kérdezte Sero aztán úgy mintha ez valami teljesen abnormális szó len-.. Oh... Leesett.
-Öööööö.... Igen?-kérdezi félve Ashido.
-Gratulálunk!!-örvendezett egyszerre az osztály; jómagamat és persze Bakugout kivéve, aki egy 'Tch'-vel fejezte ki gratulációját barátja felé.
Kicsit meglepett, de legalább tudom, ha én valaha is közölném velük melegségemet (lol ez de szépen hangzik), akkor nagy valószínűséggel nem fognak kitagadni az osztályból. És ha hiszitek, ha nem; ez kimondottan megnyugtató.
-Rendben srácok, akkor a szabályok!-vette át a szót pár perc után Uraraka, mire mindenki fénysebességgel foglalt helyet és hallgatott el.
-Valaki pörget ezzel az üveggel; -mutatott rá a kezében lévő üres üvegre.-és akit kipörget, azt most meg kell csókolnia. Ha a kipörgetetted veled azonos nemű, akkor IS érvényes ez a felállás. Viszont ha esetleg van párod, akit zavarja, ha mást megcsókolsz, vagy netán olyan személy jut neked, akit meglehetősen nem kedvelsz; -ez alatt Minetára nézett.- akkor nem kötelező. Ám ez esetben innod kell ebből.-mutatott ezúttal egy... sörös dobozokból álló kisebb piramisra??! Honnan a jóistenbe szereztek alkoholt?! Tudtommal fiatalkorúak vagyunk!
-Bármi kérdés?-mondja a barna hajú, miután az osztály feldolgozta, hogy itt jelenleg van alkohol.-Igen?-szólítja fel a cserediákunkat.
-Ki fog kezdeni?-kérdezi.
-Hmm, azt még nem tudom. Ki szeretne?-teszi fel a kérdést, mire a háromnegyed osztály hangosan üvölteni kezdte, hogy "Én!" "Én szeretnék!!".
-Oké, álljatok le!-szólalt meg Ashido kimondottan hangosan, mire még bennem is -aki itt ül magában a jobbnál jobb gondolataival- megállt az ütő.-Köszönöm.-mondja vészjóslóan ijesztő mosollyal az arcán. Félek basszus, félek.
-Nos, akkor kezdjeeeee....-gondolkodott el Uraraka.-Tsuyu-chan!-választotta ki áldozatát a lány. Oda is adta neki az üveget, választást nem hagyva neki.
-Rendben.-mondta, letette az üveget oda, ahol szerinte az úgy nevezett általunk alkotott kör közepe van, és megpörgette a tárgyat. Az üveg pörgött körbe és körbe, majd lassulni kezd és megállt... (shit, kit írjak q_q)
Minetánál. Jó kezdés. (2 k6bszott napig gondolkodtam ezen- 😂)
Asui felállt és elindult. Arca nem mutatott ki semmiféle érzelmet. Félelmetes léptei végül alábbhagytak és megálltak.
A sörös dobozok előtt. Felvett egyet a kupacból, megbontotta azt és egy pillantás alatt felhörpintette.
Meglepett, hogy Asui az alkoholt választotta végül, de valójában a helyében én is ezt tettem volna.
-Uhm, nos, ez esetben, Mineta... Most te pörgetsz...-mondta Ashido egyszerre félve és undorodva.
Mineta kissé sértett arccal megpörgette az üveget, ami ezúttal Kodánál állt meg.
Hát, gondolhatjátok, hogy végül ő is az ivás mellett döntött. (Cegíny Koda. Pedig ő semmi rosszat nem tett 😢)
Azután Koda kipörgette Hagakurét, aki majd Serot, ő meg Yaoyorozut.
Ééés ez így ment egy darabig. Én jelenleg itt ülök full fáradtan, és államat kezemmel támasztva várom, hogy ki lesz a következő. Jirou pörget. Az üveg ismét körbe-körbe forogni kezdett, amitől mostanra kicsit rosszul is lettem. A mondhatni átlátszó tárgy lassulni kezdett és megállt... Midoriyánál?!
(ezt a képet örökké szeretni fogom uvu)
(NAH, HÁT HELLO MINDENKI.
Igen, a jelenleg szüneteltető könyvembe írtam folytatást.
És igen, itt fejezem be, mert egy köcsög vagyok.
Szóóóval, tudom, a szünetelő könyvembe részt írok, azta. De sztem ennek ellenére még nem fogom visszavonni a szüneteltetést. Valószínűleg meg fogom írni azt a részt, amire már nagyon régóta várok, azután viszont nincs nagyon ötletem, hogy folytassam soo... Ám lassacskán elérjük az 1.4K olvasót! Wáá, nagyon köszönöm! Még mindig elképesztőek vagytok!! <"33
Nos akkor, lehet a többi könyvembe is fogok hozni folytit mostanság, de nem ígérek semmit. Legyen további szép napotok! 💖🤍💚
2021. október 12.)
YOU ARE READING
Our Story || TodoDeku 🇭🇺 [FÉLBEHAGYOTT]
Fanfiction[[FÉLBEHAGYOTT]] ,, Mint minden nap, a mai is úgy ment ahogy a többi szokott. Örökkévalóságig tartó órák, egy-két dolgozat, Urarakáékkal ebédelés, majd hazamenés. De valami mégis más volt... Mintha máshogy néznék a világra, mint eddig. Minden olyan...