Gene önce Göksuyu aldım. Maşallah annesi bize börek yapmış. Sonra diğerlerinide aldım .Ama kim ne getirmiş bakamadım mallar söyl di.
Emirden
Denize gidelim fikrini kim verdi bilmiyorum ama bu gü Berfin ' doğum günü .Onun için ona süpriz parti hazırladık. Ama arabayı Berfin sürdüğü için getirdiğimiz eşyaları görmedi sahile vardığımîzda kızlar onu zorla denize geçirdi. Bizde yavaş yavaş hazırlanmaya başladık.Daha sonra kızlar alış verişe gidelim diye tutturunca Berfin dayanamayıp götürdü. Kızlar ona parti için kıyafet aldılar.Tabi ben ne alacaklarını bilmiyorum ama işallah çok kısa elbise almazlar Berfin ' in fiziği çok güzel onun için partide onu korumak zorunda kalırım.
Berfinden
Kesinlikle birşeyler karıştırıyorlardı.AVM ye gelince direk olarak elbise baktılar hemde bana"ya ben elbise almıcam"
"zorundasın "dediler aynı anda .
Bana altımda siyah etek ve üstüne askılı beyaz giydim.Kizlarda o tarz şeyler aldılar. Sonra koaföre gittik saçımızı yaptırdık. Sonra beni arka koltuğa oturttular. Neden beni arkaya oturttuklarını ciddi anklamda bilmiyordum. Nereye gideceğimizi de söylemeyen kızlara baktım,sonra önüme dönüp yolu izledim.
Yavaş yavaş sahile doğru inuyorduk. Sahili dolanıp bir yerde durdu aşağıya indik ve benim gözümü kapattılar.Sonra beni yürüttüler.
Birden gözüm açıldı ve neye uğradığıma şaşırdım .
Hepsi birden "iyiki doğdun "diye bağırdılar .
Daha sonra kızlar bana sarılarak doğum günümü kutladılar ve hediyeleri verdiler.
Emir "iyiki doğdun aşkım "dedi ve hediyesini verdi. Emir bana gitmek istediğim ama bilet kalmadığı için gidemeiğim Selena Gomez konser bileti almış.Daha sonra beraber dans ettik onu gerçekten çok seviyorum. Hepberaber koptuk ben nasıl bir malsam doğum günümü unutmuştur. Daha sonra arabaya bindim ve eve gittim .Eve gider gitmez annemgille de kutladık ve yatmaya gittik üstümü değiştirdim ve yatağıma girip psikopat cığımı okudum. Allah belanı versin Kağan seni üzdü gene kızı.
Merhabalar hepinize okuduğunuz için teşekkürler sizleri seviyorum en kısa zamanda yazmaya devam edecem Teşekkürler. ..♡♥♡♥♡♥♡♡♡♡♡
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMM