1.Bölüm

6.1K 258 262
                                    

Tanıtım

Eğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin.

Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız.

Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece!

Bu benim hikayem.

Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili.
.
.
.
.
1.Bölüm

Fang = koku, erdem, koymak

Jing= Huzurlu, sakin, vasıtasıyla

Wei = Harika, için

Benim ismim Fang Jingwei. Ayrı ayrı güzel anlamlara sahip bir ismim var. Fakat farklı yazılışlarda Enlem ve boylamdan koymak ya da Harika bir şekilde sakince koymak. Başka bir şekilde erdemli, huzurlu ve harika...

Ben bir fahişeyim!

Üst sınıf bir fahişe!

Erkeklerin ve kadınların tercih ettiği birinci sınıf bir güzelliğin acı ama komik hikayesine hoşgeldiniz.

Ben hiçbir zaman erdemli olmadım. Fakat güzel ve harika olduğumu düşünüyorum. Annem gibi üst sınıf bir güzelliktim. Hala da öyleyim. Bir genelevde doğdum. Babam mı? Ah, o da bir pezevenktir. Ben, geneleve ait bir varlığım.

Daha 10 yaşındayken gelen misafirleri  memnun etmeye başlamıştım. Tabi 10 yaşıma gelmeden öncede bir çok şeyi annem ve babamdan öğrenmiştim.

Misafirleri fiziksel olarak memnun etme işi yani bakirliğe elveda demem tam 10. yaş doğum günümde başladı. Annem, uygun yaşa geldiğime o zaman karar vermişti.

İlk müşterimi çok iyi hatırlıyorum. Babamın bir arkadaşı idi. Yaşlı, pis kokulu ve oldukça da kilolu bir tüccardı.

Ah, hatırladıkça iğreniyorum. Adamın altında resmen ezilmiştim. O küçük et parçası, benim zavallı ve tatlı krizantemimi kanatmıştı. Çok ağladımı hatırlıyorum.

Hayatımda o kadar büyük bir acıyı ilk yaşamıştım. 1 hafta boyunca acı çekmiştim. Ayrıca ateşlenip hasta olmuştum.

Fahişelik, bazıları için iğrenç bir meslektir. Zorunda kalan kişilerin yaptığı bir meslektir.

Fakat aynı zamanda bir sanattır!

Beni küçümsediğinizi hissedebiliyorum.

O alaycı ve iğrenme dolu bakışlarınızı yüzünüzde görebiliyorum.

Biz fahişeler, genellikle hayat boyu bu mesleği yapmayız.

İşte şimdi de yüzünüzde ki soru işaretlerini görebiliyorum.

Neden bu şekilde dediğimi merak ediyorsunuz. Çok basit, hastalanırız, yaşlanırız ya da ölürüz.

Biz de insanız!

Fakat değersiz olanlardanız!

Bana, genelevde küçük sinsi fahişe derlerdi. Tabi bu eskidendi. Şimdi ise başka isimlerim var.

Örnek vermek gerekirse dokuz kuyruklu tilki, şeytanın sürtüğü, sinsi yılan, kan kokulu çiçek....

Ben bir fahişe olarak doğdum ve şeytanın sürtüğü olarak yerimi iyice sağlamlaştırdım.

Bir şeytanı ayartmak da zor işti. Fakat benim gibi birinci sınıf bir fahişe için kesinlikle imkansız değildi.

Benimle hala alay ettiğinizi ve küçümsediğinizi görüyorum. Sözlerinizi duyabiliyorum.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin