Ráno mě budí nepříjemný budík. Pootevřu jedno oko a vypnu ho, pomalu se zvednu a doplazim se do koupelny, kde si udělam hygienu. Ze zdola slyšim „Zlatíčko! Pojď se najíst! " povzdychnu si a jdu ke skříni s ručníkem obmotanym kolem sebe, je mi mnohem lépe po sprše. Vytáhnu si ze skříně volné světle modré tričko s krátkým rukávem a nápisem "I'm happy" a legíny. Neřekla bych,že ten nápis je pravdivej...Podívam se na sebe do zrcadla, které je na skříni. Ráda nosim legíny, ale jsem tlustá, mé stehna se dotýkají. Otočim se bokem k zrcadlu a dam si ruce na břicho, trochu si odhrnu tričko a chytim se za špeky. Jsem tlustá...všichni mají ve třídě pravdu...„Vaness! Pojď už, jinak ti ten čaj vystydne!" uslyšim zezdola. Mám totiž pokoj na druhym patře domu.
Seběhnu dolu a kouknu na mamku. Pokyne hlavou,abych se posadila ke stolu. Tak se teda posadím a kouknu se na snídani- koblížek a ovocnej čaj. Nechce se mi to jíst,protože nechci být ještě tlustší prase než jsem teď. Zvednu se a napiju se čaje. ‚‚Nebudu dneska jíst nemám hlad...'' pousměju se na mamku, jen si nade mnou povzdychne a kývne hlavou, jsem ráda, že mě nenutí to jíst. Rozejdu se z kuchyně. ‚‚Vaness, měla by jsis připravit věci...zítra už je zase škola...nezapomínej a měla by jsi se učit...'' připomene mi mamka, převrátim nad tim očima, ještě že jsem k ní zády. ‚‚Ano mami...neboj se...'' řeknu a jdu do svého pokoje. V pokoji sebou plácnu na postel. Přetočim se na břicho a zapnu si notebook. Přihlásim se hned na facebook a podívam se na upozornění. Uvidim, že Gogo přidal nový video. Jupííí...pustim si ho a dívam se na něj.
Těšila jsem se na tohle video, zajímalo mně totiž jak ty růžový banány, jestli se to teda banány vůbec dá nazvat, chutnají. Podle Gogova výrazu soudim, že moc ne. Jen si povzdychnu. Asi má rád hodně své fanoušky,že to znovu strčí do pusy po tom co to vyplivnul a skoro se pozvracel. Když video dokoumám, tak se přihlásim na svůj účet a dam mu tam like, pousměju se nad tim. Podívam se ještě na nějaké videa...Na video od Hoggyho, Menta a pak se podívam i na SmusaGames, ale ten tam nemá žádný video. Zase...vydal ho před týdnem a tak se ho dočkam až zase za půl roka, povzdychnu si a pak notebook zavřu, aby se dal do úsporného spánku. Vstanu a začnu si připravovat věci do školy. Vůbec se mi tam nechce, protože to všechno bude zase na novo...stres,kritizování...všichni budou říkat jak hnusná a tlustá jsem. Promnu si spánky a zvednu se. Určitě to nebude tak zlé...řeknu si, vezmu si na sebe svetr. Venku je teplo, takže je to dobrý. Vezmu si obyčejné kecky a jdu se projít ven, celou cestu přemýšlím...
Už se vracim domů. Je už podvečer, zuju si boty a jdu rovnou do pokoje.„Vaness? To jsi ty? " slyšim jak máma volá. Ne,asi santa Klaus...povzdychnu si. „Ano mami! Jsem! " zvolam, už chci jít do pokoje, ale zase slyšim jak volá. „Proč si nepřišla na oběd? Máš hlad? " teď už hlad docela mam. Svleču si svetr, hodim ho na postel a jdu do kuchyně. „Nemusíš se tolik starat.Už nejsem dítě...a navíc nemusíš dělat, že se nic nestalo. Vim,že tě něco trápí..to bude určitě zase táta, viď?" zeptám se jí. Táta mámě neposílá alimenty, rozešli se před půl rokem. Máma jen přikývne, všímám si, že se snaží nebýt smutná, proto k ní dojdu a na pár sekund jí obejmu, abych jí ujistila, že jsem tu s ní. Povzdychnu si, odtáhnu se, vezmu si jablko a jdu zase do pokoje. Posadim se na postel a otevřu notebook, kousnu do jablka, všimnu si, že mi přišla nová žádost o přátelství, rozkliknu to a znovu si kousnu do jablka. No páni...chce si mně přidat nějakej kluk...doufám,že to zase není nikdo ze třidy...doufám,že si ze mně budou zase utahovat...Povzdychnu si a kliknu na toho kluka, nemá na profilu svou fotku a účet má dělaný před dvěma hodinama, takže by to mohl být někdo takovej. Přidam si ho do přátel,ale psát mu nebudu. Postupně to jablko jim a při tom si prohlížim stránky typu: I'm fat, I want be beautiful, Ugly girls...
Podívám se na hodiny. Myšlenky: 7 hodin...ne...další blbý den školy se blíží...promnu si oči,naskočí mi na facebooku zpráva, podivim se, protože nikdo mi nepíše...nemám ani jednu kamarádku, jsem raději tišší typ.
Neznámý: Ahoj :)
Já: Ahoj
Neznámý: Jak se máš?
Já: Ujde to...jak se máš ty? :)
Nechce se mi psát,že se mi nechce zítra do školy,proto jsem napsala jen "ujde to"Neznámý: Co děláš? :)
Já: Nudim se a ty?
Na tváři se mi objeví malý úsměv.Neznámý: Taky tak :)
Nedá mi to a tak se ho zeptám
Já: Jak se jmenuješ doopravdy?Neznámý: Jmenuji se Petr :)
Já: Aha :)
Podívám se na čas. No páni už je 10 hodin...uteklo to rychle...Petr: :)
Já: Už budu muset jít :/ ...
Zaklapnu počítač a lehnu si. Nijak mně nezajímá co na to odepíše.Převleču se do trička a kraťasů ve kterých spim a lehnu si, trochu mi vrtá hlavou kdo to je...Nakonec usnu.Taaakže :) Snad se vám bude líbit :) Nerada bych,kdyby vás odradila první nudná kapitola od čtení :/ budu moc ráda za každý votes i komentář samozřejmě :) Už tak nějak vím,jak a co tam bude :) Omlouvám se za chyby :/
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
RandomKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných