Y/n: Tommi on ihan perus mies. Vähän jännittää ne meijän häät, mutta ehkä mä selviin. Ollaan siis oltu yhes 10-vuotta ja ei olla ees paljon riidelty, ehkä viimeks puol vuotta sit. Yleensä meillä menee hyvin
, mutta nyt ei oo menny oikeen hyvin tää elämä. Tommi on ollu aika paljon pois kotoa bändi hommien takia joten mun masennus on pahentunut nii sit sorruin viiltelemään. En nyt tiiä onko järkee mutta masennus on masennus sille ei voi mitään. Halusin tietenkin että Tommi olis enemmän kotona, hää paineet ja kaikki ja sit vielä siihen että Tommi on paljon studiolla muitten bändin jätkien kaa.
HÄÄ PÄIVÄNÄ:
Tommi: rakas oletko valmis lähtemään hää paikalle?
Y/n: joo, oota vielä hetki✨
Tommi: meillä on kiire kohta alkaa jo häät
Y/n: hei rakas sun puhelin soi ( joel soittaa) vastaanko mä tähän vai sinä?
Tommi: anna mä vastaan.... Haloo kuka siellä "No moro Tommi missä oot me ollaan täällä jo muitten bändin jätkien kaa?" Joo me ollaan tulos kato ku tolla vaimolla kestää. " no jos me käydään tossa alkossa ostaa vaikka jonku hyvän lahjan. Onko toiveita?" Joo siis voisit tuoda vaikka kossua nii saa kunnon jatkot rakkaan kaa😏. " oukhei no jos me tuodaan sellanen ja vaikka vähän extraa😏" joo käy moro " joo moro"
Hää paikalla:
Tommi: MORO JÄTKÄT MITEN MENEE?
MUUT JÄTKÄt: hyvin mitä ukko mies
Tommi: eipä mitää kummallista vaimon kanssa ajateltiin mennä huomenna Tallinnaan
Jätkät: okkei
Häät alkaa:
PAPPI: Y/n kysyn sinulta haluatko ottaa Tommi Tapio laillin aviomieheksesi ja rakastaa häntä myöntä ja vastoin käymisissä?
Y/n: tahdon
pappi; kysyn sinulta Tommi Tapio lalli haluatko ottaa Y/n aviovaimoksesi ja rakastaa häntä myöntä ja vastoin käymisissä?
Tommi: NO EN VITUS! MÄ EN TOMMOSTA HUORAA KATO! TULKAA JÄTKÄT MENNÄÄ BAARIIN.
JÄTKÄT BAARISSA:
Joel: moro kaunis muija ( joel on kännissä)
Joonas: Niko mennäänkö hotellin yöksi.
NIKO: joo mennää otetaan Tommi mukaan!
TOMMI: joo käy se eiköhän mennä ( muut tulevat myös)
Hotellilla:
"Tommi,Niko ja Joonas saavat yhteisen huoneen"
Joonas: onpa hieno sänky ja Tommi sä saat ton pienemmän sängyn hahahha.
Tommi: joooo
NUKKUMAAN MENESSÄ:
Tommi yrittää nukkua mutta ei pysty koska Joonaksen ja Nikon sängystä kuuluu ääniä😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
Joonas: ahhahaha
Niko: uhahahshahah
Samaan aikaan viereisessä huoneessa:
Ollilla, joelilla ja Aleksilla on yhteinen huone Ollilla on nainen kylässä😏😏😏 tämä nainen sattuu olemaan Y/n omg. Olli ja Y/n tekevät sitä itseään.
Kunnes puhelin soi.KIITOS JOS LUETTE TÄTÄ TARINAA<3333