Hoofdstuk 1 In de winkel

372 4 8
                                    

'Hallo mensen en leuk dat jullie allemaal weer kijken naar een nieuwe vlog' Zei Enzo net zo hyper als altijd. Bumer kwam aanrennen toen Enzo was begonnen met vloggen. 'Altijd als ik begin met vloggen dan komt Bumer aanrennen. Maar ik denk dat ik weet hoe dat komt, want als ik de camera aanzet om te gaan vloggen dan hoor je een piepje. En als Bumper die piep dat hoort dan komt hij kijken wat dat ik' Zei Enzo. Dee kwam binnen en ging naast Enzo staan, maar Enzo had het niet door. 'Laat ik Dee maar even wakker gaan maken want die slaapt nog' Zei Enzo. Maar wat Enzo niet wist is dat Dee al achter hem stond. Enzo draaide zich om en liep tegen Dee aan ( Dee stond iets te dicht bij ). Enzo schrok zo erg dat hij een windje moest laten. 'Enzo, je laat een scheet !! Dat is zo vies . Ik ga maar snel broodjes maken dan kunnen we straks weg. 'Dee maakt een heerlijk broodje voor mij ' Zegt Enzo heel blij. ' Wat ben je aan het maken Dee ' Vraagt Enzo. 'Je zei dat ik een lekker broodje voor je aan het maken was dan weet je toch ook wat ik voor je maak, of niet dan?' Zegt Dee. Enzo die was vergeten om het broodje wat Dee had gemaakt te vloggen. 'Jongens en meisjes het is echt super stom, maar ik ben vergeten om het eten te filmen wat Dee had gemaakt. We hadden zo veel trek dat we niet konden wachten om het op te eten. Maar hoe dan ook vandaag gaan we naar de winkel om iets te kopen ( Super raar gezicht ). Dus tot straks' Zei Enzo . Dus stappen Enzo en Dee in de blauwen auto ( de auto is van de blauwe kaart ) en doet Enzo zoals gewoonlijk zo gek mogelijk op de muziek. Dan zegt Dee opeens 'Wat stikt het hier zeg. Enzo?? heb jij een scheet gelaten? anders kan het hier nooit zo stinken'. Dee heeft gelijk want Enzo heeft inderdaad een scheet gelaten. 'Neee, dat was ik niet' Liegt Enzo zodat Dee hem niet slaat. Even later zijn ze bij de winkel en zet Enzo de camera aan en begint de praten. 'Daar ben ik weer, maar dan nu ik het winkelcentrum. Dus laten we even naar de winkel gaan' Zegt Enzo nog snel en dan zet hij de camera uit. Ze lopen rustig naar de winkel, maar dan komen ze een fan tegen. 'Hoe heet je' Vraagt Enzo aan de fan. 'Ik heet Jade en ik ben echt heel erg fan van jouw. Ik weet een serie die je echt moet kijken' Zegt Jade blij omdat ze Enzo is tegengekomen. 'Welke serie dan?' Vraagt hij nieuwsgrierig. 'Dirk moest poepen!' Jade moet zo hard lachen dat iedereen naar haar moet kijken. 'Owkee, zal ik doen' Enzo vraagt zich echt af waarom ze zo hard moest lachen. hij geeft haar een handtekening en loopt verder. Als ze bij de winkel zijn zet hij zijn camera weer aan. 'We zijn bij de winkel en eens kijken of we iets kunnen scoren. Vind je dit niet leuk Dee' Hij houd een heel lelijks shirt omhoog. 'Dee, ik denk dat ik een scheet moet laten' Fluisterd hij naar Dee. 'Nee niet doen. Dan gaat het hier zo stinken dat we hier nooit meer naar binnen mogen' Zegt Dee iets te hard. Enzo schrikt daar zo van .........

Volg ook @ChocoJade voor nog meer leuke boeken. Lees ook haar boek Dreams ar true is echt super leuk.

strontpowerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu