YALANCININ MUMU

11 1 0
                                    

                       ... Bakugou ...

Reira'yı ayıltmaya çalıştım ama uyanmıyordu , onu burda bırakamam . Medusa onu burda savunmasız halde bulursa neler olacağını düşünmek bile istemiyorum . Onu kucağıma aldım ve ejderha çocuğun arabasına kadar götürdüm . Arka koltukta oturan Deku'ya seslendim .

Bakugou : Deku !! Kapıyı aç !

Midoria : Kacchan ona ne oldu ?

Bakugou : Ne bileyim ben !? Birden bire bayıldı işte . Kenara kay , onu yatırmam gerek .

Onu Yuuri'nin geniş arabasına yavaşça yatırdım , arabayı yavaşça sürmeye başladı . Yuuri bu duruma tek kelime etmemişti . Genelde Reira bayılınca , bayılma nedeni hakkında bir şeyler söylerdi , bu sefer neden sustuğunu merak ediyorum .

Bakugou : Bir şeyler söylemeyecek misin Yuuri ?

Yuuri : Üzgünüm , ne ?

Bakugou : Genelde o bayıldığında bir şeyler söylersin , bu sefer neden susuyorsun ?

Yuuri : Çünkü bu sefer neden böyle bir şey olduğuna dair bir fikrim yok . Ve düşündüğüm şeylerin hiçbirinin gerçekleşmiş olmasını da istemiyorum .

Todoroki : Bakugou , uyanıyor .

Başımı Reira'ya çevirdim , gözleri hafiften aralanmıştı , bir şeyler mırıldanıyordu ama anladığımı sanmıyorum .

Midoria : Ariku-san , hey ! İyi misin ?

Reira : Hı hı , iyiyim . Şey ... Nerdeyiz ?

Todoroki : Kütüphaneye gidiyoruz Ariku , her şey yolunda değil mi ?

Reira : Evet ben iyiyim , sanırım kan şekerim falan düştü .

Kan şekeri mi ? Bana pek inandırıcı gelmedi , daha müsait bir vakitte ona tekrar soracağım .

Todoroki : Ariku , bu evrenden gideli dokuz yıl geçtiğini söylemiştin , bu süreçte kazandığın yeni güçlerden bahseder misin ?

Reira : Hmm , güzel soru . Edindiğim yeni güçlerin belirli bir adı yok aslında , her başarılı görevimde evren , bana onu belirli bir seviyede kontrol etmeme izin veriyor , bununla birlikte elementleri , zamanı , tüm canlıları ve aklına gelebilecek her şeyi ... Yani güçlerimi bizzat evrenlerin kendisinden onları korumak için alıyorum . Şaşırtıcı , değil mi ?

Midoria : Çok ilginç , peki bu evren sana ekstra bir şey verdi mi ?

Reira : Bu soruyu senin sorman biraz saçma değil mi ?

Bakugou : O niyeymiş ?

Reira kulağıma yaklaşıp bana bunun cevabını fısıldayarak söylemeye  başladı .

Reira : One for All diyeyim , gerisini sen anla .

Bakugou : Ah tabi ... Şimdi anladım , çünkü bir güç çekirdeği sendeydi .

Midoria : Neden saçma olduğunu-- evet hatırladım , hahaha (!) haklısın Ariku-san , bu saçma bir soruydu .

Yol boyunca Reira bize güçlerinden , güçlerinin sınırlarından ve özelliklerinden bahsetti . Oldukça efsanevi güçleri vardı aslında , bu onu yenilmez yaptığı gibi tehlikeli de kılıyordu . Şuanki güçleriyle dünyanın yarısını yok edebilecek bir güce sahipti . Reira bazen de çok agresif olabiliyordu , bu yüzden onu elimizden geldiğince sakin tutmalıydık . Bir sinir anında karşısına çıkmak istemem doğrusu ...
Konuşmamız bitene dek kütüphaneye vardığımızı fark etmemiştim . Yuuri arabayı park ettikten sonra hep beraber kütüphaneye girdik , Reira yine kolyesini heykelin üzerindeki boşluğa yerleştirdi ve gizli kapıyı açtı . Hep beraber içeri girdik , Reira bana döndü ve işaret etti , bende raflara yönelip Selena Lyser'ın kitabını elime aldım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

B.N.H.A - Yarım Kalan MeseleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin