2.Bölüm

3.2K 225 128
                                    

Medya Fang Jingwei. Çok mükemmel. 🤤

Önceki bölüm

Kimse, bu gizli ve güçlü eşyayı kırmaya cesaret edemedi.

Fang Jingwei dışında!
.
.
.
.
.
.
Fang Jingwei, gözlerini büyük bir yatakta açtı. Bir an nerede olduğunu hatırlayamadı. Yanında yatan şişko, pis kokulu bir adam vardı.

Fang Jingwei, bu adamı görür görmez tanımıştı. Bu o, babasının arkadaşı olan tüccar pisliği idi.

En son ne olmuştu?

Fang Jingwei, doğru yolun adamlarını öldürdüğünü ve gizem küresini çaldığını hatırladı. Sonra da pişmanlık uçurumu adı verilen uçuruma kadar kaçmıştı. Peki sonra?!

Uçurumun dibinde sevgilisi "Ming Qao ile buluşmuştu. Sonra?!

Fang Jingwei, yerinden kalkmaya çalıştı. Fakat arkasında hissettiği acıdan dolayı gözleri doldu ve tekrar yatağa düştü. Yanında ki tüccar, hala horul horul uyuyordu.

Fang Jingwei, bir süre sonra her şeyi hatırladı. Gizem küresini parçalamış, Ming Qao tarafından sırtına zehirli bir hançer yemişti. Sonra...

Zehir, kalbine ulaşmış ve ölmüştü..

Fang Jingwei, arkasında hissettiği acı yüzünden ölmediğini kolayca anlamıştı. Sadece bu da değildi. Bedeni küçülmüştü.

Fang Jingwei, yanında ki tüccarı öldürmüştü. Fakat şu anda hayattaydı.

Fang Jingwei, kısa bir düşünme süresinden sonra gülümsedi. Gizem küresi sayesinde 10 yaşında ki haline geri dönmüş olmalıydı. Bu çok komikti.

Fang Jingwei'nin gülümseyen yüzü bir anda ciddileşti. Tüm vücuduna baktı. Çeşitli yaralar vardı. Hepsi de seks sırasında yapılan yaralardı. Yüzünde iğrenme oluştu.

Fang Jingwei, gizem küresini aradı ama bulamadı. Gerçekten de gizemli bir eşyaydı. Kendisini 294 yıl geriye göndermişti.

Fang Jingwei, madem geriye dönmüştü. Hala, o kahrolası genelevdeydi. O zaman...buradan çıkması gerekiyordu.

Fang Jingwei, şu anda vücudunun iyi olmadığını fark etmişti. Birazdan hizmetçiler gelecek ve kendisini kontrol edeceklerdi.

Fang Jingwei, iyileşmek için hemen meditasyon yapmaya başladı. Normalde bu pis adamla yattoktan sonra 1 hafta boyunca hasta olmuştu. Şimdi burada durmak istemiyordu. En yakın zamanda kaçmalı, güçlenmeli ve intikamını almalıydı.

Ne cüretle kendisini öldürürdü?!

Ming Qao!

Fang Jingwei'nin yüzünde istemsizce bir nefret ifadesi oluştu ve yüzünü buruşturdu. O piçi kesinlikle süründürecekti.

Fang Jingwei, havadan aldığı Qi ile gelişim yaptığı sırada şaşkınlıkla gelişim yapmayı bıraktı.

Kendi vücudu!

Bu kadar...

Yetenekli değildi!

Hayır değildi!

Fang Jingwei'nin sadece 12 meridyeni açıktı. En düşük seviyedeydi. Fakat bir anda tüm 33 meridyeni de açılmıştı. Tıpkı dipsiz bir çukur gibi Qi'yi kendisine çekmişti.

Normal bir insanın en fazla 8 meridyeni açık olurdu ve bir gelişimci olmak için de en az 10 meridyenin açık olmalıydı.

Fang Jingwei, başka gariplikler de var mı diye vücudunu inceledi.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin