Medya Fang Jingwei. Nasıl Sizce?
Önceki bölüm
Fang Jingwei, bahsedilen küçük sorunun kendisi olduğunu biliyordu. Annesi dövecek miydi? Hayır, çoktan hizmet etme yaşına geldiği için onu yine karanlık sandığa kilitleyecekti! Vücudunda iz olmaması gerekiyordu.
.
.
.
.
.
.
.
Adam, hafifçe gülümsedi ve güzel bir kadının önünde kaba olmak istemedi.-Sorun demek. Anlıyorum. O zaman küçük sorunu benimle birlikte götürmek istediğimi söylesem ne düşünürdünüz?
Fang Jingwei, bayan lotus'un göğsüne bastırdığı yüzünü kaldırdı ve şaşkınlıkla adama baktı. O ne diyordu? Onunla birlikte gitmek mi? Neden?
Kadın, alayla adama baktıktan sonra konuştu.
-O zaman çok kaba olduğunuzu düşünürdüm. Ben, çocuğumu satan biri gibi mi görünüyorum? Ayrıca onu alıp ne yapacaksınız? Bu işletme, Açık Gülümseme tarikatına aittir. Bizler, kadınlarımızı ve çocuklarımızı satmıyoruz.
Fang Jingwei, öfkeyle annesine baktı. Ne demek satmıyorlardı?! Açıkça onları satıyorlardı! Açık gülümseme tarikatı, bir şeytani yol tarikatı idi. Bir çok işletmeye sahipti. Bu genelev de onlara aitti.
Adam alayla güldü. Yine de kolay vaz geçen biri değildi.
-Açık Gülümseme tarikatı demek. Bu çocuk, bir yetişimci olmak için uygun. Onu yanımda götürmek istiyorum.
Kadın da kolay kolay vaz geçen biri değildi. Bayan lotus'a dik dik baktı ve konuştu.
-Küçük lotus, bize iki çay getir. Xiao Wei'yi de burada bırak.
Bayan lotus, Fang Jingwei'ye üzgün bir şekilde baktı ve kucağından indirip odadan çıktı. Bu kadına karşı çıkmak iyi olmazdı.
Fang Jingwei, bir çocuk olduğu için mutsuzdu. Şu anda ikisini de öldürüp kaçmayı düşünüyordu. Fakat adamı öldürmesinin imkansız olduğunu da biliyordu. Bu adamla birlikte gitmek, genelevde kalmaktan daha iyiydi.
Fang Jingwei, annesinden çekindiği için adama yaklaştı ve bacaklarını tuttu.
Kadın, çocuğa soğuk bir şekilde baktı ve kollarını açıp konuştu.
-Xiao Wei, misafiri rahatsız etme ve annenin kucağına gel.
Fang Jingwei, kesinlikle annesine gitmek istemiyordu. Bu oruspu çok acımasızdı. Kesinlikle bir yerlerini cimcirirdi. Başını "hayır" anlamında salladı ve adamın arkasına saklandı.
Adam, Fang Jingwei'nin korkusunu hissetmişti. Hafifçe gülümsedikten sonra konuştu.
- Bayan, size gelmek istemiyor gibi görünüyor. En iyisi onu yanıma almak. Elbette size yüklü bir miktar ödeyeceğim.
Kadın, bacaklarını üst üste attı ve rahat bir şekilde adama ve arkasında saklanan oğluna baktı. Ne cüretle kendisini reddederdi bu piç!?
-Öncelikle kendimizi tanıtalım. Sonra da ne kadar ödemeyi planladınızı söyleyin.
Fang Jingwei, annesinin ikiyüzlü bir utanmaz olmasına şaşırmadı. Parayı duyunca kesinlikle mutlu olmuştu. Daha demin, oğlunu satmayacağından bahsediyordu birde!
Adam, derin bir iç çekip konuştu.
-Pekala. Öncelikle kendimi tanıtayım. Benim ismim Leng Peng. Açık gülümseme tarikatının bir elderiyim.
Kadın, adamı tehdit etmek için açık gülümseme tarikatını kullanmak istemişti. Fakat zaten oraya ait bir elder olduğunu bilmiyordu. Adamın bu kadar rahat olmasına şaşmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasyEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...