5-Hoca Tribi

811 47 8
                                    

Bu bölüme başlamadan önce hemen araya gireyim. Çoğu arkadaşım bana "bölümleri gece tuvalete kalkınca mı yüklüyorsun?" tarzı şeyler sordu. Tabii ki hayır. Bölümleri gün içinde yazıyorum, yatmadan önce de son bir kez okuyup yayınlıyorum. Bu arada kısa sürede gelen oylar beni çok mutlu etti. Yazmamı istediğiniz konuları yorum olarak bırakabilirsiniz. Hadi iyi okumalar.
~~
Hoca tribini hiç gruplara, A'ya, B'ye ayırmayacağım. "Şimdi dersi bırakır giderim." Bu söz en tripli, en atarlı hocalarımız tarafından söylenen en bilindik sözdür. Ya hayır, bak sabahın körü, erkenden kalkmışım, bir de derste hoca tribi çekemem. Ben de o sırada seni dinlemeye bayıldığım için oturuyorum(!) ya sanki.

Diğer bilindik sözümüz gençler: "Son saat, 8 tane derse girdim. Sizinle uğraşamam." Aa hocam 8 derse mi girdiniz? Biz de az önce geldik Disneyland'dan, son saat de sizinmiş bi uğrayalım dedik. Peki 'sizinle uğraşamam' nedir acaba? Bizimle uğraşamaz mısın? O zaman neden öğretmen oldunuz be hocam? Biz mi soktuk sizi okula?

Son bir konu daha var. Örneğin diyelim ki okul dışında hocayı gördünüz ama selam vermediniz vs. Bütün ders size bir laf sokma çabası, bir göndermeler.. Anlatamam.
~~
Bu bölüm de burada bitsin. Bir sonraki bölüm biz öğrenciler hakkında olacak ona göre. ;) En büyük sorununuzun geç gelen Latte olması dileğiyle..

Okul TiplemeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin