🦇20.rész || Barbara visszatér - Irány a régi ház🦇

105 5 0
                                    

Jason törte meg a Bruce-szal való hangnélküli értekezésünket.

- Mit nem mondtok el?

- Van egy jó hírünk. És egy rossz ha így lehet mondani.

- Mi a rossz hír? - kérdi Tim.

- Nem leszek többet Batgirl.

Nagy csend. Ezen nem lepődtem meg.

- Miért? - kérdi Damian.

- Mert vissza fog térni az első Batgirl. - mondta Bruce.

- Nem tudok. - mondta Barbara.

- De igen. Mert Réka talált egy módszert arra, hogy újra járni tudj.

- Hogy sikerült? - kérdi Jason.

- Az tény, hogy a szüleim után nyomoztam elsősorban. Akkor találtam meg ezt a módszert véletlenül.

- Ez a jó hír, hogy Barbara újra járhat. Majd én fogom fizetni. - mondta Bruce. - Nemleges választ nem fogadok el.

- Köszönöm. - mondta Barbara szipogva.

Barbara végül el sírta magát örömében. Jason vigasztalta. Én pedig két erős kart éreztem a derekam körül.

- Te vagy a legjobb ember a világon. Aki csak az enyém. - suttogta Damian, hogy csak én halljam.

- Viselkedj Wayne vagy egyedül alszol.

- Azt nem akarom. Veled akarok aludni.

- Én is veled.

Megfordultam és megcsókoltam őt, amit viszonzott. A levegő hiánya miatt elválltunk és mosolyogva néztünk egymásra. Nem zavart semmi se minket. Csak egymást láttuk. Bruce hangja miatt tértünk vissza a valóságba.

- Föld hívja a fiatal szerelmeseket.

- Miért szóltál nekik Bruce. - mondta hisztizve a most belépő Dick, akit követett Kori és Mar'i. - Annyira aranyosak voltak.

- Fogd be Dick. Mar'i a legaranyosabb a világon.

- Mivel az én lányom.

- Beképzelt vagy. - mondtam unottan.

- Nem igaz.

- Azért nem bántalak mert itt a lányod.

- Az a szerencse.

Mindenki elmosolyodott. Ilyen egy igazi család. Nem vagyunk átlagosak az biztos.

- Hát kicsi D ha tényleg Reával képzeled el a jövőt kösd fel a gatyádat vagy nagy bajba leszel.

- Ez kibaszott aljas nagy reágalom Dick Grayson. - mondtam tikkelő szemmel.

- Kori védj meg.

- Nem.

- Kicsi lányom ments meg a kereszanyádtól.

- Nem keverd bele a kicsit Dick.

- Damian csinálj valamit. Nem lehet, hogy terhes a barátnőd, hogy ilyen hirtelen változott meg a hangulata?

- Nem Grayson. Todd szinte állandó a közelben van szóval semmi olyat nem csináltunk.

- Az a szerencse, hogy közelben vagyok.

- Jason te hány éves korodtól is kezdted?

- Erre nem válaszolok.

- Szerintem se. Ha nem baj most elkapom Graysont.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang