A hat fiú már a próbateremben volt, Bálint a hangszere mögött állt, egyik kezével a billentyűkön pötyögött, másikkal a telefonját fogta, amiből a jegyzetbe felírt ötleteit olvasta, Attila vele szemben állt és basszusgitárjával a kezében őtletelt Bálinttal együtt. Barnabás random akkordokat játszott gitáron, amik éppen eszébe jutottak, Zsombor a kanapén ült, gitárjával a kezében és a többieket figyelte. Giorgio pedig ütemre rázta a fejét, és élvezte ahogy lobog a haja.
-Kértek teát? - Szólalt meg Péter, aki eddig a konyhának kialakított helyen volt.
-Én! - Állt fel Giorgio, a többiek pedig észre sem vették hogy Péter megszólalt.
A két fiú pár perccel később bögrével a kezében tért vissza, miközben velük szemben ment el Attila.
-Jó, nekem kell egy kis szünet! - Mondta.
-Nekem is - válaszolta szinte egyszerre a többi eddig dolgozó is, majd mentek Attila után.
-Akkor itt a mi időnk - vette fel gitárját Giorgio.
-Okés - állt be Péter a kongái mögé.
Fél óra múlva, mikor a többi fiatal visszatért a pihenésből, Giorgio és Péter ott álltak a kész szöveggel.
-Ez amúgy... kurva jó - konstatálta Barnabás, miután a kettő másnapos büszkén mutogatta a szöveget.
El is kezdték a meghangszerelést, közben finomítottak a szövegen is, egész gyorsan haladtak. Egy jó három óra múlva el is készült a legelső változat.
-Minden sávot felvettünk? - Kérdezte Giorgio.
-Hát, úgy tűnik - nézegette Bálint a laptopot.
-Akkor itt az idő - lépett közelebb Barnabás.
Bálint elindította a dalt. A fiúk körbeállták a laptopot és síri csendben figyeltek.
-Jó, ez egy fos - konstatálta Barnabás miután vége lett a számnak.
-Annyira nem is.. - próbálta menteni a helyzetet Péter.
-Hát, van mit rajta finomítani, az biztos - vakarta meg tarkóját Bálint.
Egy szünet után el is kezdték azt a "finomítást", már ha nevezhetjük annak. A hat fáradt fiú ihlet nélkül üldögéltek, nem szóltak egymáshoz, csak saját hangszereiken játszottak részleteket a dalból, várva, hogy valaki elődrukkoljon valamivel.
-Én hazamegyek - jelentette ki Giorgio, úgy negyed óra múlva, aki már megunta a semmittevést.
-Ja, ez egy jó ötlet. Várj meg Giorgio! - Válaszolta Zsombor.
Mind a hat fiú hazament, remélve, ha alszanak rá egyet akkor jobban fog nekik menni a dal írása.