Nikon pov:
Herään ärsyttävän kuuloiseen herätykseeni. Noni, nyt sitä sitten mennään. Eka päivä lukion kakkosta. Tai no, nyt oon ihan uudessa koulussa. Vaihoin kesken lukion koulua, koska porukat muutti tänne. Ouluun? Ei mulla täällä kavereita oo, mutta musiikkilukio täällä nyt sentään on.Kello lyö kohta puoli kaheksan. Just parhaillaan muokkaan mun insta bioo. Tällänen siitä tuli:
NIKO MOILANEN
snp: nikovilhem04
04/17
📍Oulu, musiikkilukioNyt vaan koululle. Joudun kävelee, ku myin mun mopon just vähän aikaa sitte. Enhän mä sitä ois kauaa tarvinnukkaa, täytän jo jonku 4-5kk päästä 18. Onneks mulla on hyvin aikaa kävellä sinne lukiolle. Eksyn varmaa viis kertaa.
Pääsin vihdoin ison rakennuksen eteen, jonka seinässä lukee isolla "Oulun musiikkilukio". Ei helvetti ku jännittää.Astuin ovesta sisälle. Ensimmäisenä näen ison aulan, josta lähtee kolme käytävää. Luen hiljaa mielessäni käytäville menevien oviaukkojen yläpuolilta kylttejä. "Ykköset, kakkoset, kolmoset/neloset". Joku minua pidempi jätkä seisoo tuossa kolmosten/nelosten käytävän seinään nojaten. Hän selaa puhelintaan, mutta kääntää katseensa minuun, hymyilee ja vilkuttaa? Katson taakseni, ja näen todella pitkän äijän seisovan takanani. Hän kävelee ohitseni, moikkaa ja menee sitten seisomaan toisen pojan viereen. Näytin varmaan todella typerältä kun vain tuijotin siinä idioottina keskellä aulaa. Kohta kuitenkin tuo lyhyempi poika huutaa minulle jotain.
"Tuu tänne!" Hän sanoi. Lähdin kävelemään noita hymyileviä minua pidempiä jätkiä kohti. "Mä oon Joel" tuo lyhyempi sanoo. "Ja mä oon tosiaan Tommi" sanoo pidempi. "Öö mä oon Niko!" Yritän sanoa kuulostamatta tyhmältä. "Ooksä ykkönen?" Tuo Joel kysyy. "Itseasiassa kakkonen, mut muutin vasta, kävin ykkösen muualla" Sanoin hieman raapien niskaani. Nolostuin jostain syystä. "Aa okei, mä oon nelonen, ja Tommi on kans kakkone" Joel sanoi. Yhtäkkiä kello soi. "Nonii mun pitää lähtee metsästää se fucking luokka, nähään!" Joel huikkasi ja lähti hölkkäämään kuin vuosisatojen juoksija.
"Mikä luokka sulla on?" Tommi kysyi hymyillen. "19" vastasin. "Mul kans, mennää yhtä matkaa" "joo mennää vaan" sanoin ja lähdin innoissani tuon perään.Joelin pov:
Eka tunti ohi. Meillä oli matikkaa, mutta puolet tunnista meni johonkin turhaan lukuvuoden läpikäymiseen. Oon just välkällä. Tai no, eihän tää nyt mikään varsinainen välkkä oo, 5minsaa aikaa siirtyy luokasta toiseen. Olin keskittynyt snappaamaan Tommin kanssa, enkä huomannut jonkun tulevan vastaan. *tumps*
"Hei sori!" Sanoin kiusaantuneena, ja nostin ylös blondin pojan johon olin törmännyt. "Ei se mitään" tuo sanoi. "Kerro nyt ees nimes" sanoin ja naurahdin. "Sori, Joonas, kolmonen" tuo sanoi hymyillen. "Mä oon Joel, snäppi on Joelxx, käy addaa" sanoin ja laitoin puhelimeni taskuun. "Mä käyn, mut nyt mun pitää mennä! Oli kiva törmäillä!" Joonas sanoi ja alkoi nauraa omalle jutulleen. Ei saakeli, vain Joel Hokka tapaa ihmisiä tälleen.
————————————————————————
421 sanaa✌🏻
Tosiaan, en halua suoraan kopioida, mutta annan vielä kerran kreditit tälle henkilölle joka kirjoitti
"Like a brother" kirjaa! Super hyvä kirja käykää lukee!! Sain siitä inspistä kirjottaa tällästä! Sori että tässä on jonku verran samanlaisuuksia kun siinä toisessa, mutta en ala tapahtumia yms kopsaamaan!!
YOU ARE READING
Pojat on poikia II Blind channel
FanfictionEI OLE AKTIIVINEN Okei, en hirveesti ala spoilaa, mutta tässä pojat on vielä super nuoria! Oon saanut inspistä toiselta, mutta en ala suoraan kopioimaan! (Kreditit siis sellaiselle kirjalle kuin "like a brother") ⚠️KIRJA SISÄLTÄÄ MONELLA TAVALLA RA...