Gözlerimi açtığımda, gördüğüm ilk şeyin rutubetli bir tavan olması gerçekten çok kötü birşey. Saatler 07.30 u gösterirken uyandım, uyanmak zorunda bırakıldım diyelim. Bugün okulun ilk günü. Benim için yaz tatili her ne kadar sıkıcı geçsede, okula gitmekten nefret ediyorum.
Kalktığımda her zaman yaptığım gibi sadece yattım ve boş gözlerle tavanı izledim. Yaklaşık on dakika sonra kalktım ve banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan ve dişlerimi fırçaladıktan sonra , aynada kendime baktım, gözümdeki morluk kesinlikle yüzüme yakışmıyordu. Yaklaşık 2 gün önce babamın kafası her zamanki gibi yerinde değildi, ben tuvalete giderken beni gördü ve bana sardı , dün akşam yediği pizza kutusunu kaldırmadım diye sağlam bir tokat yapıştırdı suratıma. Kuzgun karası saçlarımın aksine süt gibi beyaz tenim hassas olduğu için anında kızarmıştı , sabah aynada gördüğüm morluk ise canımı sıkmıştı. odama gidip üzerime siyah bir kot pantolon ve üzerime siyah bir sweatshirt geçirdim. Evet ben her okulda bulunan , Kimseyle konuşmayan , her zaman siyah giyinen , ders haricinde kulaklıklarını çıkarmayan , sınıfta, orta sıralarda tek başına oturan kızlardanım.
Üstümü giyindikten sonra sessizce evden çıktım. Babamı uyandırmak istemiyordum çünkü okula sik gibi bir psikolojiyle gitmek pekte yararıma olmazdı. Babam bulduğu her fırsatta bana şiddet uygular. Bunun bir sonu yok, genelde kafası yerinde olmaz zaten , Olduğu zamanlarda çok farklı değil.
Kulaklıklarımı takıp sessiz sokaklarda yürümeye başladım. Uzun zamandır dışarı çıkmıyor , insan içine karışmıyordum. Bugün insan içine karışıcak olmak beni strese sokuyor ama bir şekilde kendimi dizginliyordum. Normalde bu kadar stres olmazdım fakat Uzun süredir uzaktan izlediğim , beni tanımayan JJ şimdi beni tanıyor. Üstelik ona onu sevdiğimi bile söyledim , tanrı aşkına nasıl stres olmam!! Eğer okulda beni görürse kesinlikle yanıma gelir ve benimle konuşmaya çalışır. Eğer okula gelirse tabi. JJ genellikle okulu asar ve içmeye gider. Şimdiden tanrıya dua etmeye başladım. Gelmezse benim için herşey daha katlanılabilir olur.
Okulun önüne geldiğimde bakışlarımı yerden kaldırmayarak sınıfıma doğru yürümeye başladım. Gözümdeki morluğu kimsenin görmesini istemiyordum. Eğer bir fondatenim olsaydı kapatabilirdim fakat babam boşuna para harcadığımı ve eve ekmek alıcak paramızın olmadığını söyleyip bütün makyaj malzemelerimi attığından bu yana hiç bir makyaj malzemesi almıyordum. Sınıfa girdiğimde , dersin başlamasına az kalmış olduğunu gördüm ve kulaklıklarımı çıkarıp başımı sıraya yasladım. Bir süre sonra ders zili çaldı ve öğretmen sınıfa gelip dersi anlatmaya başladı. İki ders fizikti ve derslerin çoğu blok olurdu. Bense fizikten nefret ederim. Aslında sayısalım çok kötü değil ama sözel derslere daha çok ilgi duyarım.
Sonunda fizik dersi bittiğinde , sıramdan kalkmadan kulaklıklarımı takıp zamanın geçmesini bekledim. Ders zili çaldığında edebiyat hocası içeri girdi ve dersi anlatmaya başladı. Edebiyat dersini severim bu yüzden dikkatimi derse verdim. Hiç birzaman derse katılanlardan olmadım , genelde soruları kendi kendime çözer ve kendimi tebrik ederim. Edebiyat hocasıda dersi blok yapmaya karar vermiş ve bu benim umrunda olmamıştı çünkü edebiyatı severim. Kesinlikle fizikten daha katlanılabilir.
Edebiyat dersi de bittiğinde uzun teneffüse girmiştik. Aslında sınıftan çıkmak istemiyordum , JJ in beni görme ihtimalini sıfıra indermek istiyorum fakat çok açım ve yemekhaneye gidip yemek yemezsem ders sırasında karnım guruldayabilir ve ben bunu hiç istemem.
Sonunda karar verip yemekhaneye gittiğimde kısaca etrafa göz attım ve JJ yi yada arkadaşlarını etrafta göremeyince yemeğimi alıp duvar köşesindeki boş olan uzun masada duvara en yakın yere oturdum. Tam yemeğimi yemeye başlamıştım ki bir anda bir gürültü kalabalığı oldu , önümdeki ve yanımdaki sandalyelere birileri oturmuştu. Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişiler JJ ve arkadaşlarından başka birileri değildi...
Biliyorum bölümler kısa ama aklımada gelmiyo bişey dmlsdmlsdmsm
Medyadaki şarkıda çok iyi her bölümde bir tane şarkı bırakıcam neden bilmiyorun
bide çok az okunuyor ve yorum beğeni falan az olduğu için yazasımda gelmiyor açıkçası....ama bir işi yarıda bırakmayı sevmem bok gibi bir final yapsam da o final burya gelecek!!!!
Neyse sizleri seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Outerbanks JJ Maybank yarı texting.
Teen FictionJJ Maybank;bence sevilmeyen insanlar sevemez JJ Maybank;çünkü...bilirsin sevginin ne demek olduğunu bilmezler bile Bilinmeyen;bu konuda sana katılmıyorum Bilinmeyen;çünkü ben beni sevmeyen babamı, ben arkasına dönüp bakmadan beni bırakıp çekip giden...