Zack & Zierra

31K 65 1
                                    


"Ughhhh!! It's so good baby! Hold me tight! I wanted to make you moans my name so hard tonight sayang!"
"Slow sikit sayang! It hurt a little Zack! Ughhh Zack"
"More please sayang say my name"
"Za....ckkk ughhh ahh ahh ahh ahh Zaackkkk ahh I I'm com..ming sayang faster!"
"Zierra I love youuuu sayang! Ahh ahh ahh ahh ahh!"
_____________
1 hour before..

"I nak you pakai cantik-cantik tau Zierra, I nak bawa you date malam ni for our anniversary"
"Sure sayang! Kejap lagi I siap"
"Sure, I will get there around 10 mins. See you!"
"Okay"

call ended

Zack segera meluncur laju membelah lebuhraya untk bertemu kekasih hatinya yang telah bersama lebih 3 tahun.
Setelah menunggu lebih kurang 10 minit, Zierra muncul dengan pakaian seksinya yang mampu membuat nafsu syahwat Zack meningkat.

"Hi baby! You look great tonight" Zack berkata sambil meletakkan tangannya keatas peha Zierra.
"Mestilah you kata nak bawa I date kan. Mestilah kena pakai cecantik. So actually kita nak ke mana ni sayang?"
"Nak bawa you dinner dekat hotel ***"
"Okay sayang jum!"

__________

"Waiter! Serve us please!"
Pelayan hotel tersebut terus menghidangkan hidangan yang telah di tempah oleh Zack.
"Sedap tak sayang?"
"Sedap baby. But I rasa panas lah"
Mendengarkan perkataan tersebut, Zack laju mengambil tempat duduk yang kosong di sebelah Zierra lalu laju mengusap pehanya.
"Ughh Zack I rasa la...in la..ahh" Zack lalu berhenti mengusap pehanya
"Rasa apa sayang?"
"I nak lagi usap lagi please sedap" lalu mengambil tangan Zack dan mula mengusap ke atas dan ke bawah peha Zierra
"Jom I bawa you ke tempat private sikit sini tak sesuai sayang."
"Ke mana Zack? I tak tahan dah ni"
"Bilik hotel sayang jom"

Zierra dan Zack segera berlalu menuju ke bilik hotel yang telah ditempah. Masuk sahaja ke dalam bilik Zack dengan rakus melumat bibir mungil milik Zierra.
"Zack slow baby"
"I tak tahan sayang 3 tahun I tunggu"
Zack lalu memperdalamkan lagi ciuman mereka berdua sambil itu tangannya tidak duduk diam lalu membuka satu persatu pakaian yang melitupi mereka berdua.

"Za...ck ahhh ahh"
"Yes baby moans more ahh"
Setelah puas bermain dengan mulut Zierra, Zack lantas membawa bibirnya ke leher turun ke payudara besar milik Zierra. Tangannya laju menggentel sebelah kiri manakala payudara sebelah kanan Zierra dilumatnya dengan rakus persis bayi yang kelaparan.

"Ahhh ahh ahhh Za....ckk ahh se.....dap saa..yaang!" desah Zierra
Zack kemudian turun ke bawah lalu membuka kangkangan Zierra. Melihat miss V Zierra yang halus tanpa bulu itu membuatkan nafsunya semakin melonjak naik.

"You cukur eh sayang?"
"Haah I tak selesa kalau ade bulu. Gatal"
"Cipap you cute la baby"
"Apeni jangan lah tengok lelama malu." lantas menutup miss V nya dengan tangan.
Namun Zack menghalang lalu menjilat rakus miss v Zieraa. Dia cuba untuk memasukkan jari tengahnya ke dalam lubang puki Zierra sambil menjilat sekitar biji berahi milik kekasihnya itu. Zierra hanya mampu mendesah keenakan kerana tidak pernah merasai nikmat yang diberikan oleh Zack memandangkan itu merupakan hari pertama Zack menyentuhnya setelah menjalin hubungan selama 3 tahun bersamanya.

"Ughhh saa...yang la...gii ahh ahh ahh ahh Za..ck"

Zierra lantas mengeluarkan klimaks pertamanya. Setelah itu Zack lantas memagut kembali bibir merah milik Zierra dan mengambil tangan Zierra lalu meletakkannya ke atas batang besarnya untuk di usap oleh tangan halus itu.

"Sayang usap please? I tak tahan sayang"
"Tapi I tak pandai baby"
"Its okay I ajar you slow2 eh?"
"Okay"
"Tapi I nak you hisap nak tak?"
"Kena hisap ke?"
"Mestilah sayang nak bagi dia licin. Kesian adik I ni. Hisap ye sayang?"
"Okay bb"

Lalu Zack berbaring ke atas tilam bersaiz king itu lantas memegang kepala Zierra untuk memasukkan batang 7 incinya ke dalam bibir kecil itu.

"Jangan kena gigi tau sayang. Sakit nanti." Hanya anggukan yang diterima olehnya kerana Zierra fokus dengan lolipop besar di hadapan matanya.

"Now I nak you masukkan perlahan-lahan. Macam you hisap ice cream macam tu" Zierra perlahan-lahan mengikut arahan kekasihnya dan mula mengulum batang Zack keluar masuk ke dalam mulutnya.

"Ughh ahhh ahh ahh ahh ba..by ahh ahh se..dap sa..yang laju lagi" Setelah selesa dengan keadaan itu, Zierra mula melajukan pergerakan keluar masuk mulutnya mengulum batang Zack. Zack yang menyedari batangnya yang semakin mengembang lantas mengeluarkan batang besarnya itu lalu membaringkan Zierra di bawahnya dan mula menjilat kembali miss v kekasihnya itu. Setelah basah, Zack perlahan-lahan memasukkan batangnya kedalam lubang keramat milik Zierra.

"I bagi masuk ye sayang?"
"Tapi..."
"Shuh issokay tak sakit pun baby. Lagipun I ada kalau you rasa sakit you bagitau je I eh. I berhenti. okay sayang?"
"Okay" Lantas Zack laju memasukkan batangnya ke dalam lubang milik Zierra. Dengan hanya sekali tusukan selaput dara Zierra mula pecah. Melihatkan muka berkerut milik Zierra, Zack lantas mencumbuinya untuk mengurangkan kesakitan yang dialami kekasihnya itu.

"Ahh ssa..kit Zack"
"I berhenti kejap eh?" Setelah memastikan Zierra kelihatan selesa dengan keadaan itu, Zack mula mendayung perlahan-lahan dan mula menaikkan tempo pergerakannya. Desahan Zierra semakin menjadi-jadi apabila merasai nikmat yang tak terkata ditambah pula dengan batang Zack yang tak henti-henti menghentam titik nikmatnya itu.

"Ughhhh!! It's so good baby! Hold me tight! I wanted to make you moans my name so hard tonight sayang!"
"Slow sikit sayang! It hurt a little Zack! Ughhh Zack"
"More please sayang say my name"
"Za....ckkk ughhh ahh ahh ahh ahh Zaackkkk ahh I I'm com..ming sayang faster!"
"Zierra I love youuuu sayang! Ahh ahh ahh ahh ahh!"

Aksi sorong tarik itu berlarutan hingga berjam-jam lamanya. Berbagai posisi yang dicuba oleh keduanya hingga mereka akhirnya terkulai layu. Melihatkan Zierra seakan tidak mempunyai tenaga lagi, Zack lantas bangun untuk membersihkan air maninya di miss V Zierra dan setelah itu membaringkan dirinya di sebelah kekasihnya yang telah terlelap kepenatan melayan nafsu.

"I akan take responsible atas apa yang I buat dekat you sayang. I will not let you go after what we have done. I love you sayang. Thank you sebab jaga mahkota you untuk I."
Akhirnya Zack terlelap sambil memeluk tubuh bogel milik Zierra.

•TAMAT•

____________
So how was it?😂 Is it makes you wet enough?😂💦😋 let me know if you guys wanted to read this kind of short story again.

Kindly comment and vote okiess😘

Much love😘
_Zeh

UGHH💦🔞Where stories live. Discover now