البارت التامن م̷ـــِْن رواية "عشقت مجرم "
#ادم &مليكة ❤️
#ريان &نور 💙
#مروان &ملك 💜"ف البيت عند ملك كانت نايمةودخلت عليها
مامتها وقالت: ملك ملك انتي يابت قومي بقي الساعة دلوقتي بقيت 11 الظهر قالت ملك بنعاس
عوزه ايه ياماما سبيني انا ليا يومين مطبقة في
المستشفي قالت ايمان طب يابنتي قومي افطري
ردت ملك يوووه بقي يامام مش فطرة بقي اهاا. ""سبني انام بقي ياحجة قالت ايمان شوف البت اللي بتبرطم وترد عليا ماشي وجابت ماية وكبتها ع ملك وقامت ملك بفزع وصرخت بصوت عالي: اعاااااااا
البيت بيغرق ياماما الحقوني.""قالت ايمان بغضب قومي يختي يالي هتغرقي انتي
قامت ملك بغضب اهو اديني قمت اترحتي بقي قالت
ايمان لٱ مرتحتش حرام عليكي انتي واختك تعبتوني جبت اخري منكم ."" قالت ملك برضك احنا لينا بركة غيرك وقامت ع صوت رن الفون واجابت الووو يابوسبس ردت بسمة الوو ياملك ايه الاخبار ردت ملك ټمـٱمـ قالت بسمة طب بقولك ايه ياملك ردت ملك ايواا قالت بسمة متيجي نزل نخرج انهرده ردت ملك أوگيـ Ok ـٍہ انا لسه صحية ومفطرتش البس وننزل نفطر ☟تٌَحَـتْ☟ قالت بسمة اوكيه. "
"جهزت ملك نفسها ونزلت لبسمة وراحو المطعم يفطرو وكان هناك ف المطعم مروان وكانت معاه واحده ثم نظرت ملك ڵـهٍ وقالت لبسمة اده بس هناك كده يابسمة قالت بسمة ابص ع ايه يابت ف ايه قالت ملك مش ده الدكتور مروان نظرت بسمة خلفها وقالت ايوا تصدقي هو."
"قالت ملك بغضب ومين ياختي اللي معاه ديه ردت لسمة مش عرفه بس ممكن يكونو م̷ـــِْن البنات اللي يعرفهم ردت ملك باسغراب بنات مين اللي يعرفهم
ردت بسمة انتي متعرفيش ولا ايه ده واحد اهم حاجة عنده البنات والكلام ده بصت ملك بصدمة لبسمة وقالت ياهتم ولا ميهتمش احنا مالنا بيه ويلا نخلص فطرنا علشان نمشي. ""قام مروان وهذه الفتاة واثناء ذهابه شاف ملك وبسمة وذهب نحوهم وقال اده انتو هنا ردت ملك اده انت هنا كمان يادكتور قال لـٍهآ ايواا انتو هنا بتعملو ايه ردت بسمة جينا نفطر هنا وحضرتك هنا بتعمل ايه."
"جاء مروان يرد ردت ملك وقالت اه بتسالي ليه يابسمة واضح هو هنا بيعمل ايه وبصت ع البيت اللي جنب مروان نظر لـٍهآ مروان وقال ااه صّـْح اعرفكم ديه لمياء بنت عمي ردت لمياء اهلا ردو عليها ملك وبسمة اهلا بيكي انا ملك وديه بسمة
ثم قالت ملك لمروان تعالي اقعد معانا يادكتور.""رد مروان لٱ اقعدو انتو براحتكم مش حابب اني ازعجكم ردت بسمة لٱ أزٍعُاجً ولا حاجة يادكتور اتفضل ابتسم مروان وقال للمياء تحبي تقعدي ردت لمياء بابتسامة اكيد طبعاا معنديش مانع وقعدو هما الاربعة سوي بعد كلام وضحك وهزار ."
"وكان مروان بيراقب ملك ف كل تفاصلها وملاحظة لمياء غيرة ملك منها ثم انهو جلوسهم وذهبو كلا منهم اللي طريقة. "
♥ﮩﮩ٨ﮩﮩ٨❥٨ﮩﮩ٨❥ﮩﮩـ ♥ ❥ ▷◉──────── 00:0❧🎼🎼🎶🎶" ف الشركة عند ريان قال ياعني انتي موافقة عليا ردت نور بخجل ايواا ولم تكمل جملتها حتي حضنها ريان ولف بيها انا مبسوط انا مبسوط بجد وفرحان انك وافقتي يانور انتي مش متخيله انا فرحان قد ايه ياحببتي اتكسفت نور وقالت طب نزلني نزلني لحد يجي يشفنا كده خلط مينفعش ."
"قال ريان بفرحة خلي الكل يشفنا خليهم يشوفو فرحتنا وحبي الكبير ليكي ثم قال اوعدك اني هحافظ علكي واخليكي مبسوطة ديماا ومتندميش ع قرارك ده وقال لـٍهآ تعالي خلينا نروح عند مليكو وادم نقلهم. ""
"عند ادم ومليكة نظر ادم اللي مليكة عندما قالت ده شكله بيحبها قووي يابختك ياست نور قال ادم لـٍهآ وانتي ايه شكلك معندكيش حد بيحبك نظرت ڵـهٍ مليكة بستغراب ليه ان شاء •اللّـہ̣̥ حد قلك عليا باكل الرجاله؟ ضحك ادم وقال مين الناحية ديه محدش قلي انا اللي شفت بنفسي."
"ضحكت مليكة وقالت اه اه قصدك الموضوع ده
لٱ انا مع ناس ناس وكان ادم ينظر الي ضحكه مليكه اللي كانت جذابه جدا ثم فاق م̷ـــِْن شروده وقال لٱ يا ستي متحلميش ان في حد هيحبك نظرت ڵـهٍ مليكه باستغراب ليه ان شاء •اللّـہ̣̥ وانا ناقصني ايه رد عليها ادم بخبث يعني دا مش شكل وبعدين الراجل اللي هيتعامل معاكي هيخاف مـڼـڱ وبعدين بوصي علي شكلك واتكلمي انا حاسس اني موظف سكرتير مش سكرتيره .""نظرت ڵـهٍ مليكه بغضب وقالت احسن علشان محدش يفكر فيا واللي هيحبني..هيحبني علي طبيعتي وشكلي مش يغيرني للي هو عاوزه فيا انا مش ملك حد ومش بتغير علشان حد وبعدين مالو شكلي ده انا احسن واحلي م̷ـــِْن كل الموظفين اللي عندك هنا ضحك ادم عليها بشده وقال ڼـعم بتقولي حاجه شكلي انا فهمت غلط او سمعت غلط بتقولي انو انتي احلي م̷ـــِْن الموظفين اللي عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ. "
"نظرت ڵـهٍ مليكه بغضب وذهبت نحوه واقتربت منه كثيرا وقالت انا اصلا مش محتاجه اثبت لواحد زيك وانا يوم ما حد هيحبني. هيحبني علشان انا كده رد ادم ااااه وانا نفسي اشوفه شكله مش هيجي ابدا ردت مليكه بغضب لٱ فِيَھ وقريب هتسمع بخطوبتنا صدم ادم م̷ـــِْن كلام مليكه وقال خطوبه مين يختي انتي. "
"ردت مليكه باستفزاز خطوبتي انا رد ادم بغضب وهو يمسك يديها بشده وقال وده مين تعيس الحظ ده ردت مليكة عليه ده شئ ميخصكش والله قرب ادم بشدة مت مليكة لدرجة لٱ تفصل مابينهم اي شئ وقال لٱ يخصني. "
"وقالت مليكة ببرود يخصك بايه رد ادم ده يخصني علشان دخل ريان ونور عليهم وقال ريان بخبث ايه يادومي ايه ده بتعمل ايه ابتعد ادم ومليكة عن بعض وقال ادم مالك يازفت قال ريان بفرح نور وافقت وهنعمل خطوبة خلاص بارك ادم لنور وقال مبروك يانور وقال لريان مبروك يازفت."
" وراحت مليكة وحضنت نور وقالت لـٍهآ مبروك ياحببتي وقالت لريان مبروك يااستاذ ريان ضحك ريان وقال الله يبارك فيكي يامليكة وعقبالك نظرت مليكة بخبث ناحية ادم وقالت قريب قريب ياريان."
"نظر لـٍهآ ريان وقال اده انتي ف حد متقدملك ردت مليه اه في وانا لسه بفكر فيه نظرت نور بصدمة لمليكة وقالت وده مين ده ان شاءالله ومقلتليش ليه
يامليكة وامته حصل ده والكلام ده ."""قالت مليكة بغضب اهدي يابنتي اهدي يانور انتي ناسية ولا ايه گلّمّتگُ عنه ايه مش فكرة ،
وهنا دخلت ملك وقالت بصدمة اده يامليكة ياختي مكنش العشم انتي هتتخطبي ...؟""#واخير نور وافقت ع ريان وياتري هتقدر تكمل التمثيل ده ولا هتحبه؟
#وياتري مين يكون خطيب مليكة ولا هي قالت كده لادم ليه؟
#وياتري ايه المفاجأة اللي اللي هتفاجئ ملك ف الشركة. ؟
#Manar
أنت تقرأ
عشقت مجرم
غموض / إثارةفتاة تعمل ف المخابرات وتقوم هي بمساعدة صديقتها والمحققين اكشاف الدلائل للقبض ع ه̷̷َـَْـُذآ المجرم فيحدث ما لٱ تتوقعة وتقع ف حب ه̷̷َـَْـُذآ المجرم ❤️