Eren:
Lekaptam az ingjét és végig nyaltam felsőtestén. Száját halk nyögések hagyták el és egyre jobban markolta a lepedőt. Bimbóira tértem át és kényeztetni kezdtem, egyre szaporábban vette a levegőt.
Kicsatoltam az övét és kínzó lassúsággal vettem le róla. Megkönnyebbülten sóhajtott, mikor sikerrel jártam. Belső combját kezdtem csókokkal behinteni és finoman harapdálni. Boxere már nagyon szűkösnek látszott, de gondoltam húzom még kicsit az agyát. Újra ajkaira tapadtam és szinte hozzá sem érve kezdtem el csókolni. Látszott rajta, hogy majd szétveti az ideg, de játszadozom még kicsit.
Levettem magamról is a felsőmet, de nem hajítottam el. Összecsavartam és bekötöttem vele a szemét. Megszabadítottam alsójától is, szép lassan végignyaltam teljes hosszán. Nem kaptam be az egészet csak a hegyével játszadoztam.
- Eren! Cs-csináld márh rendhesen! - Zihálva nyögte mély hangján, tehát elértem a célom.
Egy hirtelen mozdulattal letorkoztam egész tagját. Olyan hang jött ki a száján, amilyet még sosem hallottam, de mámorító volt. Irdatlan gyorsasággal mozgattam fejemet férfiasságán. Nem kellett sok neki, számba élvezett és miután lenyeltem, haladtam tovább.
Nyakát vettem célba és szívni kezdtem azt. Apró nyögésekkel díjazta tettem és fordított helyzetünkön. Én kerültem alulra, ő pedig fölém kerekedett. Vadul csókolni kezdett és nadrágomat vette le rólam. Amint sikerült levetkőztetnie elvált ajkaimtól és nyakamra tévedt át. A bizsergető érzés ismét hatalmába kerített, de most nem szűnt meg.
- Csak ennyit tudsz? - Vágta a fejemhez, hogy kétszer nem tudott elmenni.
- Levih én... Ahhhh!
- Tudom Kicsim, mindjárt. - Kezdte el felsőtestemet kényeztetni.
- Kér-kérhlek! - Könyörögtem, hogy vége legyen.
Férfiasságomhoz hajolt és bekapta azt, beletúrtam hajába, iszonyatosan jól csinálja. Nem csak száját, de nyelvét is használja, hihetetlen. Beharaptam alsó ajkamat, nehogy valaki meghallja a hangomat.
De nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy Levi felhejezte az egyik ujját bejáratomba. Büszkén konstatálta, hogy sikerült szóra bírnia. Másik kezemet szám elé tettem, meggátolva a hangok kiáramlását.
- Szeretném hallani a hangodat. - Vette el kezemet az arcomtól és kulcsolta össze ujjainkat.
Feldugta második ujját is, azt hittem menten szét szakadok. Várt egy kicsit, majd ollózni kezdett. Mikor megszoktam, a másodikat követte a harmadik is. Tágított még egy picit, de utána kivette az ujjait és kérdőn nézett rám.
- Most szólj, ha meggondoltad magad. - Nemlegesen megráztam a fejem és lehúztam magamhoz egy csókra.
- A kaja nem mászik ki a tálból. - Válaszoltam neki, mire elnevette magát.
- Mehet? - Fokozatosan hatolt belém.
- Ahhh! Nagyon fáj! - Folytak le a könnyeim, de Levi letörölte azokat.
- Sajnálom, mindjárt jobb lesz, csak tarts ki. - Aprót bólintottam és ajkamba harapva tűrtem a feszítő érzést.
Hamar átváltott a fájdalom, bizsergő érzéssé. Jóleső nyögések szaladtak ki a számon, ez felbátorította Hadnagyomat és egy mosolyt küldött felém. Fokozatosan gyorsított a tempón és kezével is rá segített, hogy hamarabb lépjem át a gyönyör kapuját.
Egyre növekedett a feszítő érzés a hasamban, szinte már fájdalmasan. Néhány másodperc múlva elélveztem, Levi hasára és a mellkasomra. Nagyon kínosan éreztem magam, de nem tudtam ezzel foglalkozni. Még jobban felgyorsított és néhány lökés után ő is elélvezett. Pontosabban belém, ez hihetetlen érzés volt. A meleg spermáját egyenesen belém lövellte.
Kihúzódott és lágy csókot hintett ajkaimra, már azt hittem vége van, de tévedtem. Derekamra rakta két óriási kezét és átfordított, ha az előzőnél kínosan éreztem magam, akkor most? Előtte pucsítottam, nagyon ki voltam fáradva, így majdnem összeestem.
Ismét belém hatolt, de most hirtelen. Azonnal egy gyors tempót diktált, de nem volt rossz. Azt hittem, hogy már az első lökésnél elélvezek, de szerencsére nem.
- Levih ez... nem jóh. - Kezdtek el a könnyeim potyogni.
Megilyedt tettemen és magához ölelt, de nem húzódott ki. Nyakamat puszilgatta és próbált csitítgatni.
- Mi a baj? Kérlek ne sírj. - Kérdezett aggódva.
- Így...ígyh nem láhtlak. - Fejét a hátamnak döntötte és halkan nevetni kezdett.
- Nem gondoltam, hogy ez lehet a probléma. - Változtatott a pozíción.
Ismét eldöntött az ágyon és ajkaimra tapadt. Újra kezdte az előbb félbehagyott tevékenységet. Belém hatolt, de most nem, olyan gyorsan. Ujjainkat összekulcsolta a fejem mellett és gyorsítani kezdett. Lábammal még jobban magamhoz szorítottam Levit.
Hamar elélveztem és ő is követett a gyönyörhullmában. Lihegve dőlt mellém és mellkasára hajtotta fejemet. A szíve hihetetlenül gyorsan dobogott, szinte ki ugrott a helyéről.
- El kéne mennünk fürdeni. - Kezdte el simogatni a hátamat.
- De olyan jó itt. - Hisztiztem, de nem hatotta meg.
Felkapott és a fürdő felé vette az irányt. A meleg víz nagyon kellemes volt, de nem sokáig. Levi az ölébe húzott, amitől elpirultam. Bejáratomhoz rakta az ujját és lassan felhejezte. Még jobban elvörösödtem, ahogy mosni kezdett belülről. Ő csak mosolygott tettemen, de én orrbavágtam és elhagytam a helyiséget.
Felöltöztem és bemásztam az ágyunkba, éreztem, hogy Levi mellém fekszik, de nem voltam már fent. Biztonságban érezem magam a karjaiban.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A biztos pont
ФанфикHa a múlt és a jelen is nehéz, valószínüleg a jövő is az lesz. A sok klisé és vélt forduló pont között, viszont találni egy biztos pontot. Vajon a rossznak is van jó oldala? Az eddig hitt gondtalanság is átformálódik egyszer.