Dinleyerek okuyabilirsiniz:)
ŞİMDİ
Pamir'in elini belimde hissettiğimde ve daha çok yaklaştığında bir anlığına aklıma Erdem geldi.
Erdem'i sevmiyordum ama yine de aklıma gelmesine engel olamamıştım.Yavaşça geri çekildim. Bir anda Pamir ile bu kadar yakınlaşmak doğru değildi.
Gülümsedim. Pamir'in gözlerinde bir ifade vardı,anlamıyordum.
Bu arzu değildi,istek değildi,pişmanlık değildi.
Bu hüzündü.
Masmavi gözlerinu hüzün kaplamıştı.
Sanki benim yerimde başkasını görmek istiyor gibiydi.
Benim yerimde Esra'yı mı görmek istiyordu?Yine de emin olmadığım duygulardan dolayı onu suçlayamazdım.
Bir şey söylemedim. Kafamı göğsüne yasladım. Kötü şeyler benim için geride kalmıştı.
Saçlarımı okşadı.
"Senin şampuanın vanilyalı ve papatyalı mı?''
Şaşırmıştım. Nereden bilmişti ki?
Tam evet diyecektim ki kendini kaybetmiş gibi konuşmaya başladı.
"Esra gibi kokuyorsun.''dedi.''Esra...''
''Gibi...''
''Kokuyorsun...''
Kafamı kaldırıp Pamir'in gözlerine baktım.
"Onu unutmak için beni kullanıyorsun.''
''Dila,hayır ben sadece...''
''Zavallısın ve beni kandırıyorsun. Bana aşık falan değilsin. Sen bende Esra'yı arıyorsun. Ben de aptalım tabii. Hemen nası Esra'yı unutacaktın ki? Hala onu seviyorsun!Böyle bir şey varsa niye beni kullanıyorsun?''
''Sen de Erdem'i seviyorsun!''
''Ne? NE! Yani ben Esra'yı sevmiyorum demiyorsun da beni mi suçluyorsun? Ben Erdem'i aştım Pamir. Benim için Erdem defteri kapandı. Ama sen hâla unutamamışsın belli ki Esra'yı. Senden özür dilemeye gelince anlamalıydım. Aptalım ben. Ben Erdem'e aşık değilim. Ben Erdem'i sevmiyorum. Sen aynı şeyi söyleyebilir misin peki? Esra'yı sevmiyorum diyebilir misin?''
''Dila sakin ol!''
''Söyle!''
''Esra'yı sevmediğimi söyleyince ne değişecek?''
''Yalancı!!''
Niye herkes bana yalan söylüyordu? Pamir bana aşık olduğunu söylemişti ama şimdi Esra diyordu.
Esra...''Dila yemin ederim amacım bu değildi. Seni kullanmak falan değildi. Ben gerçekten sana değer veriyorum ve...''
''Kalbinde Esra var ama unutmak için de bana ihtiyacın var.''
''Dila yok öyle bir şey uzatma.''
''Ben mi uzatıyorum şimdi?Bana ESRA GİBİ KOKUYORSUN dedin ve ben şimdi uzatıyor muyum?''
''Böyle bir şey yapacak kadar alçak biri değilim.''
Bana sarılmak için ilerledi ama geri çekildim.
''Dila özür dilerim. Bir an şampuanın kokusunu duyunca...''
''Şimdi vanilya ve papatya kokusu bana özel değil mi yani? O zaman her saçlarımı kokladığında aklına Esra gelecek.''
''Hayır. Ben onu unutacağım.''
''Daha unutamadın değil mi?''
Bir şey söylemedi. Yutkundu. Sanırım biraz fazla tepki vermiştim. Amacı beni kullanmak değildi. Sadece bana aşık olmak istiyordu. Kendini kandırmaya çalışıyordu. Ama içinde bir yerde hala ''Esra''diyen bir taraf vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet(tamamlandı)
RomanceBir insanın canı ne kadar yanabilirdi en fazla? Bir insan ne kadar çok göz yaşı dökebilirdi? Uğradığı ihanetin şokunu nasıl atlatabilirdi?Denize sığınmak isterken onu da kurtaran deniz olacaktı da haberi yoktu...