Bokuto her zamanki gibi okullar açılacağına sinir olduğu için en arkadaşları olan Oikawa ve Kuroo'yla birlikte sahil boyu geziyorlardı.
Her zaman böyleydi onun için,eline aldığı küçük çocukların yediği abur-cuburları ağzına tıkıştıra tıkıştıra okul müdürüne saydırıyordu.Arkadaşları artık bu duruma alışmışlardı.Çünkü bu dünyada Bokuto'nun nefret ettiği birinci şey okuldu.
Okullarında gerçi pek kural yoktu.Okul parasını ödedikleri sürece onlara karışımıyordu,okul yönetimi sözde vardı. Öğretmenler de okuldaki çocukların eğitim almak yerine her gün kavga etmek istediklerini farkedince okulu terketmiş,o zamandan beri hiç bir öğretmen okula gelmemişti.Anlayacağınız okulu yönetim değil, öğrenciler idare ediyordu.Bu yaklaşık 50 yıldır günümüze kadar devam eden bir şeydi.Aileler kendi çocuklarına yeterince laf yetiştire bilmiyorlardı. Asıl sebep,bu semtte yaşayan ailelerin ebeveynlerinin yarısının Suzuran okuluna gitmesiydi. Suzuran semtte "en iyi" okullar arasında birinci sırada yer alıyor her zaman.
Kavgada,kaosda,nezarethane gezmekte,kızlarla dalga geçmekte...
Fakat Housen öğrencileri ve ebeveynleri için durum farklıydı.Housen okulu kavga etmekte,güç konusunda Suzuran'dan pekte geride kalmıyordu.Fakat onlara bulaşmadığınız sürece,elit bir öğrenci olurlar,eğitim konusunda titiz davranırlar.Aileleri tarafından gönderildikleri özel dersler sonucu başarıları elde eden öğrenciler olmakla beraber,günlerini Suzuran'la kavga,savaş yaparak "en iyi"yi belirlemek isteyen öğrenciler de vardı.
Bokuto Kuroo'nun onunla beraber bağırıp çağırmasını istiyordu.Çünkü bu onun arkadaşlık görevidir di mi?Fakat bu sefer Kuroo her zamankinin aksine bir sessiz davranıyordu.
Bokuto'nun derdi başkaydı aslında.Babası her ne kadar Suzuran mezunu olsa da,kendi döneminin en iyi "kavgacı"çocuğu olsa da,Bokuto'nun kendisinden farklı olmasını istiyordu.Rocky amca İttokan lokantasında aile işini yönetmek istese de,iki okul arasında olan düşmanlık artık onun canını sıkmaya başlamıştı.Ona geçen 30 yıl Housen okuluyla arkadaşlık kurula bileceğini göstermişti.Fakat hem okulların inadı,hem de bitmek bilmeyen düşmanlık hevesi bunun karşısını engelliyordu.Hyuga denen çocukla her zaman arkadaş olmak istemişti oysa Rocky amca.
Okullar arasında olan düşmanlık aslında tam da 50 yıl önce başlamıştı.Fakat bu düşmanlık o zamanki çocukları ilgilendiriyordu.Şu an bile yolda birbirini görünce mazide olmuş olaylar göz önüne geliyor,Rocky amcanın kafasını sallayarak aptal,arkadaş olma düşüncesini atmak istemesine sebep oluyordu.O zaman Rocky amca daha çocuktu.7-8 yaşlarında,fakat daha sonradan ailesinin ona söylediği şeyler onda olan düşmanlık isteğini arttırmış,onlara büyük nefret kusmasına sebep olmuştu.
Fakat yine de oğlunun hayatını kavgayla bozmasını istemiyor, kendine iyi hayat kurmasını istiyordu.Fakat Bokuto böyle mitluydu aslında.Arkadaşları yanında olduğu sürece onu hiç bir şey ilgilendirmiyordu.Bu yüzden son dönem olması onu fazlasıyla sinir ediyor,üniversite sınavına girmek istememek duygusunu tetikiyordu.Babası her ne kadar ona öğüt nasihat verse de dinlemiyor,onun gibi olmadığını söylüyordu.
Fakat her zaman babasına sormak istediği tek bir soru vardı:
"Okullar arasında neden öldüresiye bir düşmanlık vardı"
Aklında hep bu soruyla kalıyordu,fakat her seferinde babası bunun onu ilgilendirmediğini söylüyordu.
Kuroo'nun boğazını temizlemesiyle yaşadığı dünyaya geri döndü Bokuto.
"Yarın çocuklarla birlikte parti yapalım mı?"söyleyen Kuroo arkadaşlarına hevesle baktı.
"Sebep?"
"Özel bir sebebi yok Oikawa,sadece hem heni çocuklar gelecek,onlara belki bu yıl normal karşılama yapalım,ne dersiniz?"
"Peki parti derken ne demek istiyorsun?"
"Bak Bokuto,biliyor musun ne yapalım?İttokan'a çok kez gittik.Bu sefer bir başka bir yere gidelim mi?Ama ailelerimiz izin vermeyeceği için onlara sahilde yürüyeceğimizi söyleriz.Sonra bildiğim bir yer var oraya gideriz"
"Sen bizsiz bir yer mi biliyorsun Kruvasan?"diye gözlerini büyüttü Bokuto.Daha sonra iki kolunu önünde kitleyerek arkadaşına trip atmaya başladı.Oikawa gözleri önünde olan görüntüye kahkaha atmadan duramadı.
Kuroo'nun da keyfi yerine gelmiş olmalı ki, gülerek
"Sizin bilmediğiniz çok şey var" diyince iki arkadaşı da ona şaşkın gözlerle bakıyordu.Oikawa şaşkınlıklarını gizlemek istercesine
"Peki nereye gidicez?Bari onu söyle"diye sordu."Aslında tanıdık bir arkadaşımın arkadaşı bir parti düzenliyor.Yani ailesi evde olmayacak bu yüzden biz gidersek iyi olur diye düşündüm.Parti de yeni ders dönemi için ediyor.Her sene yapıyormuş"
"Peki bu arkadaşın arkadaşı kimmiş?Ve seninle alakası ne"diye sordu Oikawa sahilde oturdukları kumda hafif doğrularken.
"Aslında kendim de tanımıyorum.Duyduğuma göre yeni taşınmış buraya.Hem tanışma olur,hem de eğleniriz"
"Burnuma kötü kokular geliyor.Sen de hissediyor musun Tooru-chan?"diye hafiften havayı koklamaya başladı Bokuto.
Oikawa da arkadaşını taklit ederek havayı koklayarak
"Sanırım Kuroo bizden sıkılmış Bokuto-san.Yeni arkadaş bulmak istiyor.Ne dersin onu burada bırakıp gitmeye?"dediBokuto"3 diyince"dedi ardından"3!"diye bağırdı.
Ayağa kalkıp koşmaya başlayınca Oikawa da ona koşarak yetişti.
Bokuto'nun yanına gelince
"Hey, sanırım arakdaki gelmek istemiyor.Onu burada bırakıp gidicek miyiz?""Tâbi ki de hayır.Fakat gördün bugün bir garip.Ben de biraz boş yapıyorum.Belki de biraz yalnız kalırsa kendine gelir"diyen Bokuto elini arkadaşının omzuna atarak hızını yavaşlattı ve yavaş adımlarla yola koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu!Düşman Okullar: Lise
FanfictionHousen öğrencileri yaklaşık 50 yıla dayanan bir düşman okula karşı büyük nefret besliyorlar.Gel gör ki Suzuran okulu öğrencileri de "kalp kalbe karşıdır"diyerek bu düşmanlığı sürdürüyorlardır.