24. Chapter

138 8 0
                                    

Kim

Znovu jsem ho políbila ale tentokrát o tom ví. Začal se mnou spolupracovat a když mi přejel jazykem po rtech a žádal si o vstup, který jsme mu dopřála začala válka našich jazyků který vyhrál. Užívala jsem si ten pocit.

"Miluju tě." zašeptal Zayn do mých rtů a já nevěděla co mám odpovědět. A tak jsem mu dala další polibek.

"Zítra jedu k rodičum tak by jsi mohla jéct se mnou a zeptali by jsme se jak to je." vyrušil nás Liam.

"Co se tu děje?" zeptal se.

"Nic jen jsme se bavili." odpověděl Zayn.

"Jo to by bylo dobrý." řekla jsem.

"Tak zítra jedem v osm." řekl a odešel.

"To mě tu necháš?" zasmutněl Zayn.

"To bych nikdy neudělala ale potřebuju vědět pravdu."

"A nejde, že bych jel s vámi." rozzářil se.

"To se musíš zeptat Liama ne mě."

"Dobře." políbil mě na tvář a chystal se odejít.

"Budeš zas spát u mě?" zeptala jsem se.

"To se ani ptát nemusíš to je jasný." Když Zayn odešel uklidila jsem tu spoušť a šla se vykoupat. Když jsem se vrátila Zayn už ležel na posteli a měl na sobě jen černé boxerky a tričko.

"Jsem tu." řekl na co jsem se musela usmát.

"Já tě vidím." Sedla jsem si vedle něj a obdržela od něj další polibek.

"Co budeme dělat?" zeptala jsem se.

"Co si pustit film?" přikývla jsem a přikryla se peřinou. Hlavu jsem si znovu položila na Zaynovu hruď a čekala až vybere nějaký film. Asi v půlce filmu jsem zavřela oči protože se mi chtělo spát.

"Kim ani nevíš co se mnou děláš. Miluju tě už od první chvíle co jsem tě potkal. Tu noc co jsi mě políbila když jsem spal tak jsem nespal vím o tom. Snad mě nebereš jako náplast za Liama nebo jako kamaráda z výhodama ale jako tvého přítele. Teda až mi řekneš, že se staneš mojí dívkou. Miluju tě." dokončil svůj proslov a políbil mě na temeno hlavy.

Jeho slova mě zahřály u srdce. Jestli si myslí, že ho beru jako náhradu tak to se mílí. Mám ho ráda nevím jestli ho miluju ale cítim k němu něco víc než k jakýmu koliv. A je to jasný že budu jeho holka takovýho kluka nemůžu odmítnout. A to že o tom polibku ví. Proč mi ale nic neřekl?

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat