Po měsíci
"Dneska ti to moc sluší." řekl mi Zayn když jsme došli do jeho pokoje kde trávim spoustu času.
"Už mi to říkáš asi po padesátý."
"Protože to je pravda." usmál se a došel ke mě. Chvíli se mi díval do očí a pak překonal naší vzdálenost a spojil naše rty. Když mi došel kyslík odtáhla jsem se a přesunula se ke skříni abych se mohla převlíct. Ze skříně jsem vyhrabala Zaynovo černé tričko a vyměnila ho za to mé. Líbilo se mi nosit Zaynoví trička. Zayn seděl na posteli a svůj ret svíral mezi zubama. Přešla jsem k němu a posadila se mu na klín.
"Na co tak koukáš?" vytáhla jsem jedno obočí.
"Na tebe nenůžu s tebe spustit oči." usmála jsem se a spojila naše rty. Zayn mi po chvíli zavzdychal do rtů a já si neuvědomila že jsem se pohla směrem blíž k němu takže naše rozkroky o sebe zavadily. Líbil se mi ten zvuk a chtěla jsem ho slyšet znovu a znovu. Takže jsem ten pohyb udělala jěště jednou. Zaynovy ruky se přesunuly na moje boky které pevně sevřely.
"Jěště to uděláš jednou a přetáhnu tě tady na tý postely." zachraptěl a mě to strašně vzrušovalo. Vědět co s ním dělám. Ušklíbla jsem se a pohyb zopakovala. Najednou jsem ležela pod Zaynem a sledovala jeho tvář.
"Koleduješ si."
"A co když chci aby jsi to udělal." řekla jsem trošku stydlivě.
"V-vážně?" jen jsem přikývla a spojila naše rty na potvrzení mých slov. Zayn mi polibky oplácel a ruce přesunul na můj pas kde chytl lem trička a směřoval s ním nahoru.
"Opravdu to chceš?" zeptal se znovu když už jsme byli oba nahý.
"Ano." Zayn mě políbil do koutku úst a opatrně do mě vnikl. Mé tělo se prohlo proti tomu jeho a s plic jsem vypustila všechen vzduch. Dopadla jsem zpátky na matraci a Zayn se ve mě pohl. Jeho tempo se začalo zrychlovat a naše vzdechy přibýrat na hlasitosti. Moje stěny se začaly stahovat a já věděla že se blíží vytoužený orgasmus.
"Zayne." vykřikla jsem a Zayn ještě pár krát přirazil.
"Kim." vykřikl mé jméno a já se usmála.
"Miluju tě." zašeptal když si lehl vedle mě.
"Já tebe taky."
"Mám vytisklé nějaké ty fotky pomůžeš mi je nalepit?" zeptala jsem se.
"To víš že ti pomůžu." věnoval mi polibek a spolu jsme odešli do mého pokoje. Vybrali jsme několik fotek a začali je přilepovat na zeď.
"Co dáš tady do tý 'kaňky'?" vytáhla jsem jednu velkou fotku nás dvou kde se líbáme.
"To je nádherná fotka."
"A víš co jsi mi slíbil že tam napíšeš věnování." fotku jsem nalepila na zeď a mezi tím si Zayn šel pro fixu.
"Nekoukej." vzdychla jsem a otočila se k němu zády.
"Už můžeš." slyšela jsem za sebou a otočila se a přečetla si co napsal.
"Pro osobu která mi změnila život a rozzárila ho. Osobu kterou miluji z celého svého srdce. Miluju tě Zayn x."
"To je nádherný." cítila jsem slzy jak se mi derou do očí. Zayn přišel ke mě a políbil mě.
ČTEŠ
Stay strong
FanficDívka která to v životě neměla lehký avšak i přes vše co se ji stalo začne žít nový život.Do kterého však vstoupí láska jenže to není tak lehký jak to vypadá.Dokáže se přes všechno přenést?Co jí život všechno přichystá?