1. Bölüm

82 1 1
                                    

Sabah "beatiful life" adlı şarkının alarmı ile uyandım. Şarkının adı güzel hayat olsada ben hep agresif uyanıyorum. Sebepi şarkıdan değildir elbet ama ben şarkıya bağlayıp kapatıyorum konuyu. Aşşağı kahvaltı hazırdır diye indim ama yalnızlığa alışamadığım için kahvaltıyı birisinin hazırlayıp beni beklemesini bekliyorum ama yalnızlığıma bir türlü alışmış değilim. Alışacağım, alışamasam da alışmaya çalışacağım. Dünden kalma 2 domates ve 1 parça peynirin yanında kalan yarısı kurumuş bir ekmek kalmıştı dünden. Oturup sessizce yedim kahvaltı bitmişti birden irkildim boş boş çalışmayan televizyonu izlediğimi farkettim. Piskolojimin bozulduğunu hissediyorum. Asla yapmadığım birşey olarak masayı toplamadan kalktım. Ayaklarımı sertçe yere vurarak merdivenden çıktım. Odama gideceğime yanlışıkla banyoya yönelmiştim. Bunu farkında değildim. Bu sefer cidden piskolojim bozulmuştu. Yere oturup sırtımı duvara dayadım gözlerimi kapatım kafamı yukarı kaldırdım ve bekledim. Onu bekledim. Gelmeyecekti ama bekledim. Pes etmeden bekledim. Kapı üst üste 3 defa çalınmıştı. Acele etmedim asla evime baskına gelir gibi gelip öküz gibi kapıyı çalan kişi için olmayan enerjimi kullanmam. "Buyur?" Kapıda hiç tanımadığım, kaç senedir görmediğim bir canlı vardı: yakışıklı bir erkek. Evet bayadır dışarı çıkmamıştım sanırım. O günden itibaren tabi. "Ben Yiğit yan villaya taşındım" diyip elini uzattı. Kaç zamandır tutmadığım bir eli tuttacaktım. Bir insan eli. Elimi uzatıp bende elini sıktım. İlk yaptığım kibarlık olabilirdi sanırım. "Beril,bu arada yana taşındığını haber vermeye bilirdin,malum hiç dışarı çıkmam ben" sonuçta evine gelmemi beklemesin benden. Hem ben bugünki olaylardan sonra dışarı çıkıp kendimi rezil edemem. Birisinin sizin arkanızdan piskolojik sorunları var dememesi için piskoloğa gitmemi beklemeyin. "Neden çıkmıyorsun dışarı inan bana çok güzel bir dünya" ona nedenini anlatamazdım. Yani sonuçta ben aptalım diyemem "seni ilgilendirmez" biraz ters bir cevap olsada onu ilgilendirmez sonuçta. Arkamdan konuşmasını istemiyorum. Eminim ki arkamdan konuşur "içeri almıyacak mısın beril?" Ne dedi bu bana beril mi dedi ? "Evimi sen geliceksindir diye toplamadım" baya tebessümlü bakıyordu "ben çok toplu bir çocuğumdur zaten, hadi çık bakiyim önümden" çok kaba diyecektim ama bende çok yumuşak değilim sonuçta " iyi gir" kısasa kısas sonuçta. Bir dakika bu çocuk siyah koltuğa mı oturuyor ?!

DumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin