Prolog

73 2 0
                                    


---------------------------------------------------------

Pov: Shoto Todoroki

Wstałem w miarę wcześnie z łóżka bo obudziły mnie krzyki z dołu oczywiście Ojciec się kłócił z moją siostrą zapewne o byle gówno ale nie przejmuje się tym zbyt bardzo bo mam tak CODZIENNIE nie było dnia w którym Ojciec by się z kimś nie kłócił. Umyłem się i przez chwilę patrzyłem w lustro na moją ohydną twarz aż wymiotować się chce jak na nią patrzę.. Zeszłem na dól mając gdzieś krzyki Ojca w moim kierunku np Shoto chodz tu natychmiast albo Shoto masz przejebane ale było tak zawsze już nawet dla mnie nie było nowością to że co weekend chodzę do lekarza z moimi ranami na ciele. Ubrałem się w czarną bluzę i wyszłam na miasto połazić z słuchawkami w uszach. Nie mamy przez tydzień lekcji w U.A bo ostatnio zaginęło w szkole 14 uczniów bez przyczyn poszukiwania trwają ale bez skutków. Hej czy to Todoroki Shoto?! Krzyknął jakiś typ w moim kierunku oczywiście się na niego spojrzałem a ten typ zaczął do mnie biec z dziwnym usmieszkiem i z wodą
którą odkręcał. EJ TY CZERWONO BIAŁO WŁOSY CZY TY JESTEŚ SHOTO TODOROKI?? TEN SYNEK BOHATERA NR 1?! tak.. Powiedziałem cicho (Ojciec Todorokiego w tej książce po odejściu Ale Nighta stał się bohaterem nr 1 jak coś)

Ten sukinsyn oblał mnie wodą!
CO TY ODWALASZ GŁUPKU?! -. Nic poorstu chce ci powiedzieć że jesteś beznadziejny i to ja będę kiedyś bohaterem nr 1 a nie ty! Zapomnij o sławie o i ta twoja blizna jest ohydna weź lepiej ją zakryj bo wymiotować się chce jak na nią patrzę! Powiedział Dupek który oblał mnie wodą
Na graliście to chłopaki?!
-. TAK TERAZ WYLĄDUJE W SIECI!!

To chyba jakiś żart... Jakiś 15 latek oblał mnie wodą i w dodatku to wyląduje w sieci.. Łzy zaczęły mi wpływać same po policzkach nie dość że nadal to nagrywają to jeszcze mnie poniżają..

Wróciłem szybko do domu aby się nie przeziębić i przebrałem mokre ubrania na suche oczywiście pewnie ten film stanie się viralem i będą mieć mnie za beksę który nic w życiu nie osiągnie..

//Skip Time//

Kiedy wziąłem prysznic dostaławałem mnóstwo wiadomości od pewnie klasy i jakiś innych osób. Gdy wziąłem telefon wszyscy na grupie klasowej U.A oznaczali mnie i się pytali czy ten film to ustawiony był czy to była prawda oczywiście odczytałem to ale nie odpisałem ale nie róbcie z siebie większego pośmiewiska. Były też wiadomości od osób z innych klas oczywiście w tym Monoma który mne poniżał na wszystkie możliwe sposoby .

// Tydzień potem //
Pov: Todoroki Shoto


Wstałem znowu jakoś tak wcześnie i z niechęcią poszłem do łazienki z mundurkiem do przebrania. Umyłem się i przebrałem byłem już mianowicie gotowy do wyjścia aż tu nagle te same typki którzy mnie nagrywali stali pod moim domem i znowu jakoś mnie poniżali oczywiście uciekałem ale oni byli na tyle szybcy że mnie złapali za plecak już obok U.A i zaczęli mnie bić próbowałem się bronić ale ich było 5 no kurde 1 na 5 to trochę nie fair. Łapali mnie za nogi za ręce a uczniowie którzy szli do U.A śmieli się pod nosem i żaden z nich nie raczył mi pomóc aż przed moimi oczami pojawił się dym ale taki ogromny miałem taką ulgę że to koniec że aż wstałem i uciekałem wprost do U.A nie zwracając uwagi na  śmiechy i palce skierowane w moją stronę jedyne co przyciągnęło moją uwagę to długi krzyk Icy hot była tylko JEDNA osoba która mnie tak nazywa.. KATUSKI BAKUGO nagle coś mnie pociągneło za plecak i kierowało w stronę pustego pokoju w U.A tak był taki pokój w którym często pary się chowały i coś tam robili nawet były teorie że kilka osób robiło 👉👌 Ekhem ekhem. Wciągnął mnie do pustego pokoju i krzyczał na mnie np A MOZE JAKIEŚ DZIĘKI A NIE ODRAZU UCIEKASZ?! Krzyknął blondyn z włosami na jeża oczywiście go przeprosiłem a on spojrzał się na podłogę i powiedział że musze mu to wynagrodzić nie wiedziałem o co mu chodzi nagle mnie powalił na ziemię i z małymi wybuchami w rękach zaczął się do mnie zbliżać oczywiście ja się oddalałem z łzami w oczach które spływały mi po policzkach. Gdy blondyn był już na tyle blisko mnie wziął ręce w pięść i uderzył mnie jak najmocniej w twarz a ja upadłem całkowicie twarzą na ziemię po czym straciłem przytomność ale obudziłem się u szkolnej pielęgniarki która coś tam pisała na komputerze a obok mnie siedział wkurzony bakugo z miną totalnego wkurwienia na świat oczywiście szybko wstałem i wybiegłem z sali kierując się do wyjścia ze szkoły a bakugo mnie gonił z zdziwieniem ale nagle poczułem diabelnie okropny ból w nodze po czym przypomniałem sobie ze to moją złamana kość która przytrzymywalem lodem musiała już stopnieć. Upadłem na ziemię z głośnym sykiem ale próbowałem wstać bo bakugo się zbliżał nie chciałem aby znowu mnie bił ale ku mojego zdziwieniu wziął mnie na ręce i z zaskoczeniem wziął mnie na ręce i biegł w stronę.. Szpitala? Po co ten drań prowadzi mnie do szpitala przecież w szkole pielęgniarka może wszytsko naprawi. Gdy wbiegł do szpitala rozgladał sie za pielęgniarką ale pacjenci i inni śmieli sie ze mnie pod nosem przez co naszkliły mi się oczy i powstrzymywałem sie od płakania nagle wbiegła lekarka z wózkiem inwalidzkim i bakugo mnie na nie położył oczywiście nie wiedziałem co się dzieje miałem lekkie zaszokowanie na twarzy aż nagle pani która mnie prowadziła powiedziała że moją rana na nodze jest zbyt poważna aby to lekceważyć i jeszcze 2 dni i mogło być już za późno oczywiście zrobiłem się blady jak to usłyszałem i faktycznie leciała mi krew z nogi bardzo mocno i słabo mi się robiło gdy na to patrzyłem na moją ranę na nodze. Pielęgniarka zaprowadziła mnie do jakiejś sali i położyła na jakimś łóżko i wbiła mi igle z zastrzyku w rękę i zasnąłem gdy się obudziłem noga bolała mnie mniej i było znacznie lepiej ale było coś dziwnego bo Bakugo siedział obok mnie i spał na krześle pewnie długo tutaj był ale co w niego wystąpiło aby mnie odwiedzać lub o mnie dbać? Co mu odbiło trochę dziwne bo zawsze jak mnie widział pokazywał środkowy palec lub inne takie wredne przekazy w moją strone a ten se spał obok mojego łóżka z biało czerwoną bluza na sobie np co za debil co mu odbiło że nagle taki milutki się zrobił.
Moje myśli przerwał głos lekko zachrypnięty i wredny Shoto? O kurwa ten debil nazwał mnie po imieniu co mu jest dokktor mu podał tabletki uspokajające lub coś XD? Bardzo możliwe ale ten debil zbliżał się do mnie z zmęczonym i spokojnym wzrokiem o wziął palec i położył mi go na ustach tak jakby mnie uciszał i wbił mi się do ust po chcieli zamknął oczy i nie przestawał a ja oczywscie nie odwzajemniłem tego bo nie byłem pewny co się dzieje ale lekko dotknąłem jego pleców i po chwili zamknąłem oczy i odwzajemniłem pocałunek aby nie było że jestem chamem.

---------------------------------------------------------
Jak się podoba? Sorry za błędy bo jakoś tak wyszło XDDD ogólnie to mam nadzieje ze to dokącze.

___
Tylko prawdziwe legendy pamiętają Nightcore. 😌❤

💫Blizny zawsze zostają💫 (BakuTodo) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz