twenty nine

60 2 0
                                    


Gönderen; Hüseyin

Gönderen; Hüseyin Sabaha kadar uyumadı anca şimdi uyuyabildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönderen; Hüseyin
Sabaha kadar uyumadı anca şimdi uyuyabildi.

Gönderen; Işıl
Senin yanında ne işi var?

Gönderen; Hüseyin
Sen iyice gaddar oldun çocuk sokakta mı kalsın

Gönderen; Işıl
Ne yani bir ay sizde mi kalıcak?

Gönderen; Hüseyin
Sizde kalsın Işıl'ım size göndereyim

Gönderen; Işıl
Salak salak konuşma benim ne alakam varda benimle kalıcak

Gönderen; Hüseyin
Seviyorsuun sende hala saklama gözlerin ele veriyor seni seviyorsun

Gönderen; Işıl
Engel bb

Gülerek ağzıma yumurtamı attığımda karşımda abim oturuvermişti. Kahvaltı yaparken Hüseyin'in attığı mesajla kahvaltım bölünmüştü daha sonra attığı fotoğraf yüzünden yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu. Abim salak sırıtmama bakıp hayırdır der gibi kafasını salladığında omuz silktim.

"Ne oldu sana pek mutlusun." Ağzımdaki lokmamı yuttum.

"Abi?" Onun sorusuna cevap vermedim.

"Abim." Diyerek yanıtladı beni.

"Sence insan ikinci bir şansı hak eder mi?" Sormadan edememiştim işte.

"Şimdi anlaşıldı. Maymun seni Semihle mi barıştınız?" Kafamı hayır anlamında salladım.

"Barışmadık ama dün gelmiş konuştuk biraz o çok pişman gerçekten pişman abi karşımda bir sürü göz yaşı döktü. Onu öyle görmek çok kötüydü ve onu hala seviyorum biliyor musun her ne kadar bir aydır ayrı bile olsak ben hala seviyorum." Abim uzun süre yüzüme baktı biraz düşündü.

"Sen nasıl mutlu olacaksan öyle davran ama kimsenin seni üzmesine izin verme." Gülümseyerek yüzüne baktım. Şanslıydım işte Uğur böceği gibi bir abim olduğundan.

"Napıcaksın bugün?" Çayımdan bir yudum aldım. Vallahi bir şey yapmayacaktım ben bugün evde oturacaktım şaşırtıcı.

"Evdeyim biraz ders çalışırım." Kafasını salladı.

"Güzelce çalış derslerine yapamadığın soru olursa bana atarsın ben anlatırım sana tamam mı bebeğim?"

"Tamamdır uğur böceğim." Abim masadan çayını bitirip kalktığında bende biraz daha yedikten sonra ayağa kalkıp mutfağı toparlamıştım sonrada odama geçip kendime ders çalışma programı ayarladım. Geriye kalan tek şey ise bu programa uymaktı. Kendimi güzelcene motive ettikten sonra telefonumuda sessize alıp masama oturdum ve testlerimi çözmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin