Zatímco Louis si s Gigi v tichosti povídali o práci, Harry seděl zkroucený v rohu gauče a v náručí stále držel oddechující dítě. Jeho samotného to usmávalo, zůstával však pevně rozhodnut neusnout, protože se bál, že by Khai mohl při spánku ublížit.
,,Chtěla bych i tak dál v modelingu pokračovat," mluvila Gigi k Louisovi, přičemž koutkem oka stále visela na chlapci, který její dcerku svíral v náručí.
,,Navíc nevím, co jiného bych dělala, takhle práce mi vynáší pěkný peníze a baví mě, nedokážu si představit, že bych s ní měla seknout.",,Máš ještě před sebou dost času na to, abys nad těmihle věcmi měla uvažovat," stál si za svým Louis. Gigi si s tím lámala moc hlavu. Ještě dobrých deset možná dvacet let si ji určitě v agentuře nechají. O moc by přišli. Dívka pokrčila rameny a s povzdechem se více zabořila do sedačky. Asi měl pravdu, ale stále jí to všechno vrtalo hlavou.
Mezi oběma nastalo ticho, načež se Louis pootočil, aby na Harryho viděl. K jeho údivu chlapec usnul. Nebo pravděpodobně ano. Hruď se mu jemně zdvihala v poklidných nádeších, rysy tváře měl uvolněné stejně jako všechno svalstvo a zavřené oči. Vypadal úchvatně, že Louis hodnou chvíli nebyl schopen od chlapce oči odtrhnout.
Jak Louis tak Gigi sebou drobně cukly, když se dívčin mobil rozezvonil poměrně hlasitou melodií. Khai s Harrym očividně spali hlubokým spánkem.
Zatímco dívka hovor okamžitě přijala, Louis zůstal očima přišpendlený na té dvojici a naslouchal Gigiině hlasu. Poznal, že jí volal Zayn a podle klidnějšího vyjadřovaní z dívčiny strany pochopil, že je snad všechno v pořádku.
,,Jsem u Louise," mluvila dívka tlumeně k muži na druhé straně. Louis se s povzdechem k Harrymu a Khai natočil více zády, aby mohl být čelem k Gigi.
,,Dobře, počkáme na tebe," culila se dívka zamilovaně do blba. Louis v zamyšlení sledoval tu její očividnou lásku k černovlasému muži.Pohledem uhnul na hodiny, Gigi tu s malou mohla být teprve něco přes hodinu.
,,Zayn je doma," vydechla blondýnka, jakmile hovor položila a na Louise se krásně usmála.
,,Přijede pro mě a Khai k tobě za pár minut." Louis její slova odkýval.
,,Moc ti děkuju Louisi.",,Není za co," pokrčil rameny a sledoval, jak se dívka zvedla a následně kousek poodešla pro autosedačku, ve které Khai přinesla.
,,Myslím, že vám ji tady snad někdy i nechám," zůstala stát kousek od Harryho a sledovala, jak ji ve spánku opatrně drží. Louis se taktéž zvedl a zasmál.
,,To už by ti ji možná nevrátil," pronesl zamyšleně.
,,Až jí budu mít v jejím dospívání plný zuby, tak vám ji tady nechám," rozhodla Gigi ze srandy. Jen ta myšlenka Louisovi na těle vyvolala husí kůži. To by pravděpodobně psychicky nezvládl. Malý kojenci, to bylo tisíckrát lepší než děcka, která vám odmlouvala. Asi by to nezvládl.
,,Ještě budeš muset přesvědčit hlavně mě," dodal Louis a asistoval blondýnce, když dítě z Harryho náručí brala k sobě a následně vkládala do vajíčka. Khai se probudila a okamžitě nespokojeně protáhla tvářičku, neplakala však a Louis za to byl jen rád. A pokud Harryho tímhle taktéž probudili, nedával to znát, dál zkroucený ležel na gauči a poklidně oddechoval.
,,Doprovodím tě dolů," pronesl Louis a zatímco se dívka obouvala, došel do ložnice pro Kapitána. Alespoň se pes proběhne po chodbě a snad mu odpustí, že ho nechal zavřeného.Automaticky Gigi z rukou vzal autosedačku a pomohl jí ji snést, zatímco Kapitán zvesela očmuchával dívčiny nohy a následně se vydal napřed.
ČTEŠ
Agent T. - Pod rouškou strachu //LS// ✓
Hayran KurguTomlinson, agent Washingtonské FBI dostává pod svá křídla další případ, nyní však postupně zjišťuje, že v tohle nemají prsty obyčejní sérioví vrahové, mafiáni nebo teroristé. Potýkají se s něčím o dost horším, s něčím, co zarazit včas ani v lidské m...