Kak Limah Si Janda

1.9K 12 0
                                    

Aku melihat jam di tangan ku. Masih awal lagi rupanya. Ada kira-kira setengah jam lagi sebelum waktu pejabat habis. Siang tadi kakak ipar ku menelefon meminta aku datang ke rumahnya selepas kelas.

Aku tertanya-tanya juga kerana selalunya hanya abang saja yang menelefon bertanyakan sesuatu atau meminta aku untuk menjagakan rumah jika dia ada urusan keluar daerah. Waktu aku sampai kerumah abang ku jam hampir pukul 2 petang. Aku park kereta ku di tepi jalan, tidak di garaj.

Aku ketuk pintu depan tapi tak ada yang menyahut. Kak Limah, pembantu rumah abanku pasti ada di belakang, fikir ku. Ternyata pintu tak berkunci. Aku masuk langsung aku ke belakang.Maksud ku mahu memperingatkan Kak Limah tentang kelalaiannya tak mengunci pintu.Sampai di belakang Kak Limah tak ada. Aku masuk melalui pintu belakang. Aku terus ke ruang tengah.

Saat itulah Kak Limah muncul dari bilik mandi tengah. Aku berniat menegurnya tapi niat ku tertanguh sebab Kak Limah keluar dari bilik mandi hanya berbalut kain tuala yang tak begitu lebar. Buah dadanya yang besar itu seakan-akan tumpah. Lebih dari separuh dadanya tak bertutup.

Dari dadanya ke atas lutut saja yang tersembunyi ditutupi tuala itu. Dan seluruh pehanya nampak! Kain sempit itu hanya sanggup menutup sampai pangkal pehanya saja. Aku segera mengambil kedudukan di satu sudut yang tenang dan tersembunyi. Fikiran jahat mendorong saya untuk mengamati iaitu dibalik pintu kaca belakang viltrage menghalang pandangan Kak Limah ke dalam.

Habis mandi dia masih mengemas peralatan cuci. Sebelumnya dia tak pernah begini, mungkin disangkakannya tak ada orang. Yang membuat jantung ku berdegup kencang adalah waktu ia membelakangkan ku. Kak Limah membongkok mengambil sesuatu di dalam baldi. Seluruh punggungnya kelihatan, bahkan sedetik aku sempat melihat kemaluannya dari belakang!

Makumlah, dia baru lepas mandi. Tentulah tak memakai seluar dalam. Bukan hanya itu saja. Setelah selesai, Kak Limah melangkah memasuki ke biliknya. Sebelum masuk inilah yang membuat jantung ku terhenti. Kak Limah melepas kainnya dan menjemurnya dalam keadaan telanjang bulat. Hanya beberapa detik aku menikmati tubuhnya dari belakang.

Bulatan buah dada kirinya sangat jelas. Kulit tubuhnya begitu bersih. Bentuk tubuhnya memang bagus, kecuali agak gemuk dan berisi. Bidang dadanya luas, pinggangnya menyempit, pinggulnya melebar dan sental. Kak Limah melangkah masuk ke bilik tidurnya. Dalam melangkah, sedetik itu sempat terlihat bahawa bulu-bulu kelamin Kak Limah lebat. Kemudian ia menutup pintu.

Aku yang masih belum pernah beristeri dan tidak pernah melihat tubuh wanita secara kulit, merasa dada ku berdebar. Selama ini aku hanya melihat filem blue dari VCD saja. Aku dapat bayangkan betapa nikmatnya menggomol wanita sewaktu disetubuhi. Ini kerap ku bayangkan bila aku melakukan onani sendiri. Tetapi bersetubuh dengan wanita belum pernah ku lakukan lagi.

Aku keluar perlahan-lahan lalu menutup pintu. Hujan diluar mula turun rintik-rintik. Semakin lebat. Jadi aku terpaksa memanggil Kak Limah semula. Kak Limah keluar. Dia senyum. Pakaiannya serba ringkas.

“Hujan Kak Limah”, kata ku. Kak Limah terperanjat. “Bila Mad masuk?”, tanya Kak Limah.

“Tadi. Dari pintu belakang… tak berkunci”, jawab ku.

Kak Limah terus bergegas ke halaman belakang untuk mengambil jemuran. Aku terus masuk dan naik ke bilik ku, mahu tukar pakaian. Aku cuma memakai seluar gym dan singlet. Seketika kemudian terdengar suara Kak Limah memanggil ku dengan nada keras. “Mad !”, laungnya kuat dari belakang rumah.

Aku berlari menuju arah suaranya dan melihat… Aduhhh..! Kak Limah terduduk di tepi longkang. Tergelincir. Jatuh terjelepok tak boleh bangkit dan berjalan. Kain kering bertaburan di sekitarnya. Bertaburan.

“Mad, tolong Kak Limah bawakan kain ni masuk”, pintanya sambil menyeringai mungkin menahan kesakitan.

“Kakak tergelincir tadi”, sambungnya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kak Limah Si JandaWhere stories live. Discover now