Manjiro Sano x reader

105 9 0
                                    

A folyosón sétálok végig ahol mindenki szokásosan beszélget. Sajnos a mai nap nem nagyon tudtam beszélni senkivek mivel Hinata az osztálytársnőm,akivel egyedül jóban vagyok, beteg. Hogy miért csak Hinával vagyok jóban?
Hát..
Miután a suli megtudta,hogy én járok a híres„Manjiro Sano-val" mindenki irígykedni kezdtek.
Egyedül Hina az aki nem féltékeny! Meg neki ott van Takemichi!
Visszatérve, a lépcsőn megyek le,ahol megpillantom Draken-t. Nem nagyon értettem mit csinál ott mivel egyáltalán nem is jár suliba már. Gyorsan le szaladtam a lépcsőn Draken-hez.
-Hé Draken!

-[Név]! Szia.

-Te meg mit keresel itt?

-Kérdezd Mikeyt!-mondja nekem közben megbillenti fejét a fiú felé.

-Mikey?

A fiú megfordul és közben nyakában 5 lány lóg. Ahogy körülnéztem az összes lány aki oda jár iskolában körülötte volt!

-OOH! [Név]-chan!

Hîrtelen az arcom a meglepettből inkább dühös lett. A fiú is mostmár el komolyodott.
-Komolyan ezért jöttél a sulimba?Hogy csajozz?

A fiú meglepett arcal akart közbe vágni,de nem tudott mivel én akkor is csak mondtam.
-Legalább engem jöttél volna meglátogatni! Vagy hasonló!

Ez a mondat után megfordultam és kimentem az ajtón. Már nagyon sokszor volt ilyen,hogy összevesztünk Mikey-val, de mindig kibélkültünk. De eldöntöttem magamban,hogy ez alkalommal nem fogok olyan gyorsan megbocsátani!

Egy jó órával később miközben a vacsorámat készítettem, valaki csengetett az ajtómon.
-Ki az?

-Én vagyok az Mikey..!

Lassanként kinyitom az ajtót és a fiúra nézek.

-Neharagudj ami ma történt,nem akartalak megbántani!

Rátámaszkodok az ajtóra és a fiúra nézek.

-És szeretlek!

Még mindig ugyanazzal a tekintettemmel néztem a fiúra amikor egyszer csak meghallottam ezt a szót!
„Szeretlek"?
És ezt pont Mikey mondja nekem? Már vagy egy éve jártunk és sose mondta ezt!

-Sz-Szeretlek?

-Igen [Név]! Szeretlek! Teljes szívemből! És azt akarom, hogy ezt mindenki tudja!

-M-mindenki? De hát mindenki tudja az iskolámból!

-De nem csak az iskolának kell tudnia! Ott van a Toman!

-T-Toman?

-Igen! Elmondom nekik ,hogy mennyire szeretlek ha ezt akarod!

Oda megyek a fiúhoz és megölelem.Átkarolom és és utána megcsókolom.

-Köszönöm!-mondja a fiú hallkan.

-Köszönöm hogy itt vagy velem [Név]!

Hello!
Tudom ez a rész nem a legjobb lett, de sajnos most nem nagyon volt motivációm az utóbbi időben..>:(
Ezt a Oneshotot a legjobb barátnőm kérte akinek már NAGYON NAGYON rég megigértem ezt a kis részt!
Remélem neked is tetszett!<33
AnnaHajdrik

Sayonara!

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin