✯𝚝𝚞𝚍𝚘𝚚𝚞𝚎 3✯

887 53 13
                                    

𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:

꧁𝕣𝕖𝕔𝕦𝕖𝕣𝕕𝕠 𝕚𝕞𝕟𝕠𝕝𝕧𝕚𝕕𝕒𝕓𝕝𝕖꧂

ʟᴀ ᴊᴏᴠᴇɴᴄɪᴛᴀ ᴅᴇ 17 ᴀɴ̃ᴏs, ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏɴ ғɪʀᴍᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴅᴏs ᴄᴏɴᴇᴊᴏs sᴇ ɪᴠᴀɴ ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀʀ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ᴜɴᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʙᴜsᴄᴀʙᴀɴ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴏ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠɪᴠɪʀ.

-- ǫᴜᴇ?.. --ᴅɪᴊᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟɪɴᴅᴀ sᴇ ɪᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ sᴇɢᴜɴᴅᴏ ᴘɪsᴏ.

-- Lɪɴᴅᴀ ᴛɪᴇɴᴇ ʀᴀᴢᴏɴ, sᴇ ᴛɪᴇɴᴇɴ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀ ᴜɴᴏs ᴅɪᴀs ᴏ sᴇᴍᴀɴᴀs... ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴍᴇsᴇs --sᴜsᴜʀʀᴏ ʟᴏ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ᴇʟ sɪᴍɪᴏ ᴘᴀʀᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇʟ sᴏғᴀ.

-- ʏ ᴛᴜ.. ᴇsᴛᴀs ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴏ? ᴅɪɢᴏ, sɪ ǫᴜɪᴇʀᴇs ɴᴏs ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴀsᴀ ʏ-..

-- NO!.. --ɢʀɪᴛᴏ ᴛᴜʟɪᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴀ ʟᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ᴅᴇ sᴜs ʜᴏᴍʙʀᴏs ʏ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ sᴇ ᴀsᴜsᴛᴏ ʏ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ. -- ᴇs ᴅᴇᴄɪʀ.. ɴᴏ, ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴇɴ ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʀᴀ ᴛᴇɴᴇʀʟᴏs ᴇɴ ᴍɪ ᴄᴀsᴀ.. Mɪ ᴄᴀsᴀ ᴇɴ SU ᴄᴀsᴀ, ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs --sᴇ ᴄᴏʀʀɪɢɪᴏ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ, ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ sᴏʟᴏ sᴏɴʀɪᴇ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ.

ɴᴏ sᴇ sᴜᴘᴏ ᴇɴ ǫᴜᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴ ᴀʙʀᴀᴢᴏ ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ ғᴜᴇ ᴄᴏʀʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴅᴏ sɪɴ ᴅᴜᴅᴀs.

-- ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴛᴜʟɪᴏ, ɴᴏs ᴇsᴛᴀs ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ɢʀᴀɴ ғᴀᴠᴏʀ.. --ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴇᴘᴀʀᴀʀsᴇ ʏ ɪʀsᴇ ᴀ ʟᴀs ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀs.

ᴛᴜʟɪᴏ sᴏʟᴏ ʟᴏ sɪɢᴜɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅɪʀɪɢɪʀsᴇ ᴀ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ɪɴᴠɪᴛᴀᴅᴏs ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʟᴀs ᴅᴏs ᴊᴏᴠᴇɴᴇs.

ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇɴᴛʀᴀʀᴏɴ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ʏᴀ ᴅᴇsᴘɪᴇʀᴛᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴄᴀʙɪᴢʙᴀᴊᴀ.

-- ᴠᴀʏᴀ, ɴᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ ᴇsᴛᴇ ᴅɪᴀ.. Sᴏʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀᴘᴀ́ ᴇᴍᴘᴜᴊᴏ ᴀ ᴛᴜʟɪᴏ ᴀ ᴜɴ ʟᴀɢᴏ -- sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴀʀᴄᴀᴊᴀᴅᴀs ʙᴀᴊᴀs.

-- ʏ ᴛᴇɴɪᴀs ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ʟᴏ ᴘᴇᴏʀ.. --ᴅɪᴊᴏ ᴛᴜʟɪᴏ ᴄʀᴜᴢᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ʙʀᴀᴢᴏs, sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ.

(ᴄᴀʙᴇ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴏs ᴄᴀᴍᴀs ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴀʟᴇs sᴇᴘᴀʀᴀᴅᴀs)

𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADODonde viven las historias. Descúbrelo ahora