Yeni Dostlar

917 51 6
                                    

Sabah güneş ışığı yüzüme vurunca uyandım. Kolumun sızlamasını biraz olsun azaltmak için biraz ovalayıp üstümü değiştirdim. Aşağı yemek salonuna Rowan'ın yanına gittim. Ben gelince sustular. Başımı sallayıp yanlarına oturdum. Kaldığım yeri açıp okumaya devam ettim. Onlar yavaştan konuşmalarına devam ettiler. Yemekten sonra Rowan koluma yapıştı. Beni alıp zindana kadar bıraktı. Ardından maalesef ayrıldık. Kendime en köşeden bir yer bulduğum sırada yanıma hiç görmediğim 2 çocuk geldi. İkisi sohbet ederken ben sıkıntıdan gereksizce masadaki eşyaların yerini değiştirdim. Sonunda Profesör sınıfa daldı ve etrafa göz gezdirdi.
Snape : Pansy ve Diana yer değiştirin.
Ne! Olamaz! Malfoy ile kolum kırıkken oturmak demek bu sınav gününde iksirimi rahatça bozması demekti. Snape kararlıydı. Eşyalarımızı toplayıp Pansy ile yer değiştirdik. Draco bana yandan baktı ve önüne döndü. Snape bir kaç kişinin daha yerini değiştirip yeniden bana döndü.
Snape : Hmm hayır. Diana Lara Malfoy'un yanına geçin. Draco tek çalışacak.
Lara Malfoy? O kimdi?
Lara : Al işte.
Konuşan kişinin Lara olduğunu düşünerek yanına gittim.
Lara : Neden buradasın?
Diana : Sen Lara değil misin?
Lara : Hayır.
Snape : Şakayı bırak Lara. Diana Lara eğer daha önce görmediysen yeni geldi. Draco'nun kardeşi artık aynı odada kalacaksınız.
Geçmiş olsun Diana. Ya anlaşacağız ya da düşman olacak. Yerime geçtim. Lara beyaz saçlı yeşil gözlüydü. Bembeyaz bir teni vardı. Yılanlı bir yüzük yakıyordu ve tabiki Slytherindi. Snape tahtaya iksiri nasıl yapacağımız yazdı.
Snape : Yapmak için bir saat ve başladı!
Ders kitabını mı kullanacaktım? Hayır. Bir kitap kullanacaktım ama deneme amaçlı Melez Prens'in kitabını kullanacaktım. Hızla sayfalar arasında gittim. Lara elindeki yosunları biçmekle meşguldü. Sonunda buldum. İlk cümle : Yosunları kesin. Üstü çizilmiş yerine
" Önce suyunu sık sonradan buharlaşıp uçmasını beklemezsin. O suyu ayır"yazılmıştı. Öyle yaptım. Suyunu iyice sıktım. Lara yaptığıma karşı şaşırdı.
Lara : Tahtada öyle yazmıyor?
Diana : Olabilir.
Snape'ten azar yememek için önüne döndü. İkinci adım : Kazanın içine yosunu at ve bir paket griffin tırnağı tozu ekle. Hiç düzeltme yoktu bende aynısını yaptım. Üçüncü adım : Kazana iki kepçe su koy ve buharlaşıp gitmesini bekle. Üstü çizilmişti. Yerine "Kazana su değil yosundan çıkan suyu koy amacı zaten yosunun suyunu tamamen çıkarmak" yazılmıştı. Bende öyle yaptım. Kazana sadece yosun suyunu koydum. Ve buharlaşmasını bekledim.
Dersin sonlarına doğru bazıları pes etmiş bozuk iksirleri Snape'e gösterip gidiyordu. Snape art arda Felaket notları veriyordu. Lara iksirini götürdü. Snape'e umutla baktı ve uygun aldı. En iyi not şuan onundu.
Geriye ben ve iki kişi kalmıştı. Son adımı da hallettim ve iksirimi alıp Snape'e yürüdüm. İksirimi alıp birazını masadaki çiçeğe döktü. Biraz bekledik. Ve sonunda çiçek 1 tomurcuktan 5 tomucuğa ardından onların açması ile çok güzel bir çiçeğe dönüştü. Herkes şaşırıp kaldı. Lara bile. Sanırım ilk defa bu kadar iyi iş yapıyordum. Snape çiçeğin önüne Beklenenin Üstünde yazdı ve çiçeği bana verdi. Sınıf bana bakarken yerime geçtim.
Snape : Toplanabilirsiniz.
İlk iş kitabımı emin yere yani bel çantama koymak oldu. Newt Scamander'in kitabının yanına. Çantamı kitleyip kalan eşyaları diğer çantama doldurdum. Ardından Slytherin odama döndüm. Benden iki dakika sonra Lara geldi. Gereken kitaplarımı alıp Tılsım dersine gitmek için odadan ayrıldım. Ne iyi yapmışım ki yanıma Melez Prens'in kitabını aldım. Çünkü Lara benden sonra eşyalarımı karıştırmış. Neden mi biliyorum? Çünkü masanın sağına koyduğum kitabı solda buldum. Busa bir kanıtı. Sanırım bu kitap artık her derste benimle. Tılsım sınıfına girdim ve gülerek Rowan ve diğerlerinin yanına geçtim. Hermione ve başka bir kız konuşuyordu.
Rowan : Diana! Bakıyorum mutlusun!
Diana : Evet.
Hermione : Diana bu Amelia Dean. Benim arkadaşlarımdan.
Diana : Memnun oldum. Ben Diana.
Amelia: Bende. Sanırım Lara ile aynı odadasın. İksirde nasıl Beklenenin Üstünde alabildin? Hemde kolum bu haldeyken?
Harry : Ne!
Ron'un yediği şeker boğazına kaçıp öksürürken Hermione sırtına vurdu.
Harry : Ona büyü yapılmış. Nasıl başardın?
Diana : İksiri doğru yaptım kabul etti.
Hermıone : Ben yapsam kabuk etmezdi. Bu harika haber!
Ron : Ortada bir hak-
Ron Hermione tarafından boğazında hala şeker kalmış gibi sırtından vuruldu.
Ron : Öhö yani çok sevindim.
Yanlarına geçtim. Daha sonra kapıdan Lara girdi.
Amelia: Benim bir de ikizim ve kuzenim burada. Edyth ve Erika. Edyth Hufflepuff'tan ve Erika bir Ravenclaw gerçekten çok zeki.
Diana : Çok güzel.
Flitwick : Evet çocuklar. Bugünkü kapıyı açma sihri Alahomora ile çalışmalara başlayacağız. Bazıları için zor gelebilir. Ama öğrenirseniz asla zorlanmazsınız.
Ron : Hah Hermıone çoktan biliyordur bile.
Hermione : Evet! Biliyorum! Çok harika değil mi!
Ders sonu artık kapı açmaktan bıkmıştım ve bahçeye çıkıp etrafta gezmek harika olacaktı. Herşeyi bırakıp hemen bahçeye koştum. Her şey kışın çok güzel oluyordu. Yakında kar bile yağabilirdi. Şimdilik hava sadece kapalıydı ama yağmur yoktu.
Amelia : Hey! Diana!
Amelia bir banktan bana seslendi. Yanında bir Hufflepuff ve Ravenclaw vardı. Sanırım onlar ikizi Edyth ve Kuzeni Erika'ydı. Koşarak yanlarına gittim.
Amelia : Bu o çocuklar. Profesör Snape tarafından ilk yılında Beklenenin Üstüne alan kişi.
Soru çözmekle meşgul olan Ravenclaw yani Erika bana baktı.
Erika : Bu çok güzel. Kırık kolla büyük başarı.
Edyth : Tebrikler. Çok sevindim.
Birbirine yüzü neredeyse benzeyen ikizler ve onların karışımı kuzenleri. Kıvırcık saçlı ela gözlü Edyth, düz saçlı ela gözlü Amelia ve ela yeşil karışık gözlü dalgalı saçlı kuzenleri Erika. Asla yalnız kalmalardı buna eminim. Peki ben? Sürekli kitap okumamdam tamamen sıkılmış arkadaşlar ile yalnız kalan ben? Tabi ki Rowan vardı. O beni asla bırakmazdı. Eminim. Uzun süre onlarla konuştuk. Gerçekten çok samimi kişilerdi. Uzaktan bizi izleyen Lara ve Draco vardı. Lara arkadaşlarını ondan çalmışım gibi bakıyor Dracoda onu destekler gibiydi. Sonuçta masamı karıştırmıştı ve onları çalmıyordum. Sadcee benlede arkadaş oluyordular. Draco ve Lara bize gelirken bir şeyi fark ettim. Başka bir köşeden Rowan Ron Hermione ve Harry geliyordu. Draco ve Lara asasını çekerken onlarda öyle yaptı. Gelenlere bakarken Draco bana büyü yolladı.
Draco : Immobulus!
Hareketsiz kalınca diğerleri çığlık attı.
Hermione : Onu derhal çöz!
Lara : Arkadaşlarımı çaldı!
Hermione : Çöz onu!
Lara : Daha yeni eğleniyorum ama. Arkadaşlarımın arkadaşı ise benimde arkadaşıdır. Arkadaşımla eğleniyorum ne var?
Hermione : Böyle eğlenme olmaz.
Lara : Off peki.
Çözüldüm. Lara önümde eğildi.
Diana : Merhaba Diana. Ben Lara Malfoy. Kısaca Lara. Ailem zengindir. Açıkta kalırsan gelip kalabilirsin.
Benimle eğleniyordu. Aynı Draco gibi. Eğlenmesine izin verecektim. Ama aynı zamanda kendimi eğlendirecek hemde ezdirmeyecektim.
Diana : Memnun oldum Lara Malfoy. Kısaca Lara. Ben Diana Prinz. Kısaca Diana. Sanırım açıkta kalabileceğimi sabah masamı aradığın zaman para görmediğinde anladın?
Herkes ona baktı.
Lara : Eşyamı arıyordum. Neyse ben odama dönüyorum Diana.
Diana : Görüşürüz.
Neredeyse herkes dağıldı. Çoğunluğun ders çalışma vaktiydi bu saatler.
Rowan : Ona dikkat et.
Diana : Ederim.

Çok uzun süre bölüm atamadığım için üzgünüm çünkü ilham perileri yeni geldi. Umarım yine uzun süreli gitmezler. Bu bölüm eklenen karakterler tamamen arkadaşlarım.
Amelia Dean Gryffindor Edyth ile ikiz Erika ile kuzen gerçek kişisi : Zübeyde Nida
Edyth Dean Hufflepuff Amelia ile ikiz Erika ile kuzen Gerçek kişisi : Ecrin
Erika Dean Ravenclaw Amelia ve Edyth ile kuzen gerçek kişisi : Zeynep
Lara Malfoy Slytherin Amelia Edyth ve Erika ile dost(nasıl bilmiyorum jdbdjf) gerçek kişisi : Beyza

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin